طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

55555 ^_^ (آدرس نمیتواند تنها شامل اعداد باشد)

يكشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۶:۳۹ ب.ظ

5 تا 5!

فکر میکنید چی باشه؟!


تعداد بازدیدکننده های وبلاگم! :)


تا اون ساعت بیدار موندم که این لحظه رو شکار کنم! :/

روی 55554 مونده بود! کلی بخاطر همون 1 دونه بازدید کننده صبر کردم! کلی استرس گرفتم که نکنه یهو 2 نفر با هم بیان و من نتونم اون عدد استثنایی رو شکار کنم! :|

تا اینکه بعد از نیم ساعت رفرش کردن بالآخره پنجاه و پنج هزار و پانصد و پنجاه و پنجمین بازدید کننده قدم رنجه فرمودن :دی


همونطور که تو تصویر میبینید دقیقا 3 دقیقه بعدش یکی دیگه اومد و این عدد رو تغییر داد! نه به اون نیم ساعت رکود و نه به این 3 دقیقه صعود o_O


+ عنوان: ثبت نمیشد، جمله ی داخل پرانتز رو ارور میداد، منم همونو نوشتم -_-

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۵
اَسی ...

نظرات  (۱۳)

سلام
درود بر شما
واقعاً یک عدد استثنایی هست ...
پاسخ:
سلام و درود متقابل
بله :))
۰۵ شهریور ۹۶ ، ۱۸:۵۴ قاسم صفایی نژاد
مجاهدتون مقبول درگاه الهی :D
پاسخ:
مجاهدم؟! :دی
تبرییییییییییک 😒😑
پاسخ:
مرسی :-d
من این سعادت بزرگ رو به شما و خانواده ی عزیزتون و تمام اعضای بیان تبریک عرض میکنم:))))
یاعلی
پاسخ:
ما نیز مراتب تشکرات خود را به شما عرضه میداریم :)))
یاعلی
چه تنوع کشوری😐
پاسخ:
آره :دی
۰۵ شهریور ۹۶ ، ۲۲:۴۳ علیـ ــر ضــا
خسته نباشید پهلوان 😐 خسته نباشید کارگاه 
😐
ایولز بتو دی 
پاسخ:
:))
کارگاه خودتی :|
۰۵ شهریور ۹۶ ، ۲۲:۴۳ ام اسی خوشبخت
تبریک عرض میکنم :)
پاسخ:
تشکر :))
تا کشفیات بعدی منتظر حضور سبزتان هستیم :/

پاسخ:
بله همون که شما گفتین :دی
راستی این مهمون های وبلاگیتون خیلی خوشگل موشگل بودن :) مخصوصا اونی ک گل داشت خیلی خوشمان آمد 

پاسخ:
کدومشون دقیقا؟ سه تاشون گل دارن! :))
مهمون تصویری شماره ۹ 
برام خیلی جالبه ک اونام میتونن گل داشته باشن 
البته دهمیش اون گل سفیده هم عالی بود :) ولی این جالب تره :)
پاسخ:
اون هم چنین گل عجیبی! :)
۰۶ شهریور ۹۶ ، ۱۳:۰۴ خان بلاگستان
بیکارررررر:دی
پاسخ:
خوشبختم! بنده هم باکار هستم :دی
تبررریک..:)
ایشالا برید تو باشگاه 100هزارتاییا..:-)

خودتون ب عنوان 55555مین بازدید کننده وارد وبتون میشدین.. نیم ساعت معطل نموندین خو!
پاسخ:
ممنوون ^_^
ایشالا :)
مگه باشگاه دارن؟! :دی

خودم نفر 55553 همون ایران نامشخصه بودم! :))
خواستم زودتر به عدده برسم ولی دیگه بالاتر نرفت :|
:)))))
پاسخ:
:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">