طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

محبوبه از اسی میگوید!

پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۴۵ ب.ظ

همیشه اینجا این من هستم که از خودم برایتان میگویم. اما اینبار مرا از زاویه دید بلاگری بشناسید که مرا دیده!

اینجا :)


+ از دیروز بعدازظهر هی منتظر بودم ببینم کی پستش رو مینویسه! با خودم گفتم نکنه فکر کرده من موافق نیستم! خواستم بهش بگم بابا بنویس، من مشکلی ندارم :دی

تا اینکه امروز ظهر وقتی از حرم برگشتم دیدم نوشته ^_^

ایشالا منم بعد از پایان سفرم مینویسم براتون ;)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۶
اَسی ...

نظرات  (۹)

۲۶ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۴۹ دُچــــ ــــار
ابیِ گوشی؟ :)
پاسخ:
اشتباه تایپی محبوبه بوده خب :))
دیوونه! 😄
 البته دو به شک بودم که منتشر کنم یا نح ولی بعد دلو زدم به دریا و گفتم هر چه بادا، باد

خلاصه که خوش بگذره ^_^
پاسخ:
:دی
نه عزیزم منتظر پستت بودم ^_^
مرسیییی :***
این که خیلی عالیه 
هر کدوم از یه طرف ایران :)
پاسخ:
اوهوم ^_^
مگه شما میدونید من از کدوم طرف ایرانم؟! :دی
۲۶ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۱۰ ام اسی خوشبخت
زیارت قبول :)
دوست خوب نعمته :)
پاسخ:
ممنونم :)
بله بی شک ^_^
۲۶ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۱۸ علیـ ــر ضــا
ان شاء الله
منتظریم 😳
پاسخ:
به زودی :)
اِسی نمیری الهی...اِسی چقده تو ماهی:)))
با این اوصاف منم دلم خاست ببینمت؛)))
پاسخ:
Esi خودتی :دی
برگشتی بهار؟! :))
با کدوم اوصاف؟ ;)
چ خوبه این دیدارها.. :)
دوستی هاتون پایدار...
پاسخ:
بله خیلی :)
تشکر
۲۸ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۰۱ فروردین دخت
ای جانم چه خوبه :)

خوش به حالتون...منم خیلی دلم میخواد یه روز دوستای وبلاگیمو ببینم ...
خیلی تجربه ی شیرینی باید باشه...اونم دیداری ک تو حرم اتفاق بیفته...مگه میشه که بد باشه اصن؟!

زیارت قبول  :)
پاسخ:
بعله :)
میبینی ایشالا
خیلی عالی بود ^_^
الهی قسمت شما بشه
زیارت قبول مشهدی اسی خانوم :))
پاسخ:
مرسی ^_^
زیارت شما هم قبول مشهدی محمد آقا :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">