طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

شرکت کننده ای دیگر + بفرمایید شام

شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۰۰ ب.ظ

1) ام اسی خوشبخت قرار بود برای چالش "اسی^_^" یه نقاشی بکشه که الآن به دستم رسیده :)

ببینید:


این نقاشی مربوط به این پست هست.

خیلی ازت ممنونم "ام اسی" عزیز ^_^

دقیقا همینطوری بودم که تو کشیدی :)))

باز هم ممنون :*


2) کی گفته من بلد نیستم غذا بپزم؟! :/


در عجبم این حجم از هنر چطور تو وجود یه آدم جمع شده! o_O


از بس دور از آشپزی هستم، اطرافیانم باورشون نمیشه این غذا کار من باشه! اهالی خونه که خودشون بودن و دیدن، ولی وقتی پسردایی بزرگه عکس غذامو دید، بعد از کلی دقت و تامل گفت: از کجا یاد گرفتی؟ گفتم از خودم؛ گفت: از خودت که عمرا باشه! راستشو بگو از کی یاد گرفتی؟

بابا خودم ابتکار به خرج دادم! چرا به خرجشون نمیره؟ :|


قصه اینطوری بود که رفته بودیم خونه همسایه مون، دوستم که دختر خانواده باشه داشت غذا درست میکرد. بعد که اومدیم خونه مامانم طی مشاهداتی که در خانه همسایه داشت، گفت امشب خودت غذا درست کن! ما هم جوگیر شدیم و نتیجه همینی شد که در تصویر می بینید :)

این هم محتویات داخل شکمش:


از آنجا که میدونم همه مشتاقن بدونن چطور و با چه موادی درست شده، نمیگم تا خودتون تشخیص بدین :دی

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۷
اَسی ...

نظرات  (۱۴)

۰۷ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۰۵ ام اسی خوشبخت
خوشحالم که خوشتون اومد, فکر نمیکردم طرح خوبی از آب دربیاد :)
تزئین غذا خیلی قشنگه, نوش جانتون :)
پاسخ:
نه خیلی جالب شده :)
مرسیی ^_^
گشنم شد :)
پاسخ:
آیکن یک عدد خبیث :دی
عه چه باحاله :))
پاسخ:
خواهش میشه ^_^
حالا کدومش؟ :))
چه نقاشی قشنگی 

قشنگ معلومه که خودتون درست نکردید :دی خخخخخخخ
پاسخ:
بله :)

آقااا ! <_<
خیلی خوبه .موفق باشید.
پاسخ:
ممنونم :)
من عاشق بادمجونم :)
پاسخ:
من قبلا متنفر بودم، ولی یه دو سالی میشه که علاقمند شدم :)
۰۸ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۳۷ علیـ ــر ضــا
خسته نباشید 🙄🙄🙄 🔪🔪🔪
پاسخ:
:)))))))))
چه آماده!! :دی
مرسی :))
1. اون چیزی ک بالای سرتونه تو نقاشی بعد تولد.. چیه؟!


2. آفرین.. :)
بادمجون و فلفل و سیر و .. دیگه چی؟؟


ی سوال..
شما وسط شام یهو دست از غذا خوردن میکشین و میرید گوشیتونو میارید و شروع میکنید ب عکس گرفتن؟؟! :|
:)
پاسخ:
از این آویزها که با نی درست میشه و وقتی نی هاش به هم میخورن صدا میدن (البته اگه اشتباه نکنم :دی)

تچکر ^_^
فقط بادمجون رو درست گفتین :))

خیر! ولی این غذا رو چون احساس کردم عکس اولیه اش به طور کامل گویای محتویاتش نیست، این شد که وسط غذا دوباره عکس گرفتم :)))
بامیه رو گفتم فلفل؟! :))
پاسخ:
بامیه کجا فلفل کجا؟ o_O
شما ماه رمضونا زولبیا فلفل میخورین؟! :-d
درسته :))
نوش جان :)
از آنجایی که آلرژی به  بادمجان دارم برای همین هر وقتی من مردم بادمجان هم جز لیستت باشه برای فاتحه ی من :))


+
نقاشیه خیلی باحال بود :)

بخصوص قبل تولدش :)))))))))))
ولی حیف نقاشش، آدرستتو نذاشته بود :))
اگر میذاشت خیلی خوب میشد :))))):دی 
در کل دست هنرمندش درد نکنه 🌹

پاسخ:
مرسی :)
ایشالا زنده باشی :))
معلومه خیلی بادمجون دوست داری :دی
+
آره ;)
باید آدرس خودش رو میذاشت :-d
بله واقعا ^__^
نه دیگه برای اینکه نشون بده اون تویی باید آدرس تو رو میذاشت :دی 

سپاس :)

خب  یه زمانی بادمجون میخوردم اما الان نمیتونم خوب معلومه دوس دارم :))

پاسخ:
بدون آدرس هم مشخصه منم ;)
:)
ای بابا :دی
منم فکر کردم فلفله بعد فهمیدم بامیه است:))
ماشالا هنرمند نوش جونت:))
نقاشی هم قشنگ بود:)
یاعلی
پاسخ:
:))
ممنووون ^_^
بعله :)
علی یارت
شکوفاشدن استعداد فراگیرت درزمینه اشپزی تبریک عرض میکنم..دی
پاسخ:
مررررسی :)))))
۱۹ مهر ۹۶ ، ۰۶:۴۶ real psychic readings
من واقعا از طراحی و طرح وبلاگ خودم لذت می برم.

این بسیار آسان است در چشم که باعث می شود آن را بسیار لذت بخش تر برای من آمده است
اینجا و بیشتر بازدید کنید آیا شما برای ایجاد یک طراح استخدام کردید؟
تم شما؟ کار منحصر به فرد!
پاسخ:
این چی میگه دیگه؟! :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">