طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

امروز (و فردا) روز ماست! + اصلاحیه

دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۴۸ ق.ظ

در جوار حرم امام رضا علیه السلام، تولد خواهر بزرگوارشون، حضرت معصومه سلام الله علیها رو به همه دوستان تبریک میگم :)



دخترا روزتون (روزمون) مبارک ^_^


+ شوهرخاله به من و دخترش میگه: اگه پول دارین بدین برم براتون کادو بخرم!

o_O

پسرخاله میگه: به عنوان هدیه، تو و خواهرم برای من و داداشت غذا بپزین

:|

به قول بعضیا برید کنار محبت نپاچه روتون :/


ب.ن: آقا به من چه؟ :/

تقویم گوشی من زده امروز ولادت حضرت معصومه است :|

ما هم برای محکم کاری دو روز رو روز دختر اعلام میکنیم :دی

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۲
اَسی ...

نظرات  (۱۵)

۰۲ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۵۴ دچـــــ ـــــار
عجب! :) امروزه مگه؟!
پاسخ:
پس کیه؟ -_-
بهتون تبریک میگم
زیارت قبول :)
پاسخ:
مرسی :)
جای شما خالی
۰۲ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۰۹ کنت دراکولا
والاه من امروز به بابام گفتم هزارتومن بدم میری هات چاکلت بخری واسم؟!
چنان زل زد تو روم انگار گفتم:شامپاین میخام:|
برم دعوا راه بندازم:دی
امروز،روز دختره!!
پاسخ:
خودت خواستی پولشو بدی با این حال چپ چپ نگات کردن؟ :|
برو ;)
یا فردا :دی
۰۲ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۱۶ باران ( واران ) ...
سلام 
پیشاپیش روزت مبارک 🌹
ولی فردا تولد حضرت معصومه (س) است و روز دختر :)
یه روز زودتر اومدی پیشواز دخترو :)))

پاسخ:
سلام
مرسی، منم پیشاپیش تبریک میگم :))
حالا به کسی نگو ;)
سلام
روزتون مبارک
زیارت قبول و  التماس دعا

پاسخ:
سلام
خیلی ممنونم
قبول حق، حتما
۰۲ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۲۸ باران ( واران ) ...
http://s9.picofile.com/file/8301468592/434204030_23420.jpg

اصلاحیه ات خوب بود :)))

پاسخ:
بعله ;)))
:دی
۰۲ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۴۳ کنت دراکولا
ای خدا لعنتت نکنه دختر، دعوا رو راه انداختم:/خیت شدم:|:دی
پاسخ:
دعواش واسه امروزه که بتونی فردا به کادو برسی :-d
۰۲ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۴۹ علیـ ــر ضــا
روزتون مبارک 😐😐😐🍞🍞🍞🍞
پاسخ:
تشکر :)))
زیارت قبول 
روزتون هم (پیشاپیش) مبارک :)
پاسخ:
جای شما خالی
مرسی، منم تبریک میگم :)
کادو؟ روز دختر؟

بابا دختر بودن خودش کادو هست برا پدر و مادر کادوی چی :)
پاسخ:
اون که بله! ولی کادوی پدر و مادر به دختر چی میشه پس؟
انتقام جوراب های روز پدر رو میگیرن D;
روزت مبارک :*
پاسخ:
:))))
ممنون، همچنین
خوش اومدی :)
روزتون مبارک.. :)
پاسخ:
ممنونم :)
۰۵ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۰۴ قاسم صفایی نژاد
مبارک باشه
پاسخ:
سپاس :)
نشمردم چند تا کامنت شد! ایشالا ک واسه اون چهارتای مذکور کامنت گذاشته باشم..

کمی و کاستی ها رو هم ببخشائید..
 بر خلاف من!:)
پاسخ:
با این شد 6 تا :دی
حله :))
ما دلمون دریاست! میبخشیم :دی
دو تا هم اضافه تر شد!  دیگه بخششی نیاز نیست ک الکی لفظ میاین!!
:)

در عوض دل ما برکه هم نیست! P-:
پاسخ:
خیلی هم نیازه :|
پس تاخیرش چی میشه؟ :/

اون که صد البته o_O

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">