طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

آشتی با شونه

جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۵ ب.ظ

داریم برنامه دورهمی میبینیم:


+ این کیه؟

- بازیگره

+ کدومه؟

- همونی که همیشه موهاش اجول بجوله!

+ عه آره! همونی که ژولیده پولیده است!!


نیما شاهرخشاهی!

نه که امشب موهاشو شونه زده، قابل شناسایی نیست :دی



+ مامان

- من

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۲
اَسی ...

نظرات  (۱۲)

:)
پاسخ:
عه برگشتین؟! :)
۱۳ خرداد ۹۶ ، ۰۲:۵۰ عاشق بارون ...
عه کاش میدیدم! :)))
یاد اون موقعی افتادم که گلزار اومده بود شب شیشه‌ای(فکر کنم) با اون موها و مامان‌بزرگم چقدر بدش اومده بود از وضع موهاش! :))))
ولی من موهای ژولیده پولیده دوست دارم. :دی
پاسخ:
تکرارشو ببین :)
من ندیدم!
همون اجول بجول؟ ;)
دلم برات تنگ شده بود عزیزم 
پاسخ:
وای خوش برگشتی حوری جان ^_^
چشم انتظارت بودیم :)
خخخخ تو فیلم فاصله ها از خواب بیدار میشد با دست نامرتبش میکرد میگفت مده:)))
یاعلی
پاسخ:
اره :))
علی یارت
قشنگ پیداست که موضوع نداشتین و فقط خواستن وبلاگ به روز شده باشه
پاسخ:
:|
شیطونه میگه عکس پنلمو بذارم ببینن تعداد پست های پیشنویسم بیشتره یا منتشر شده :/
:)) اتفاقا منم دیدمش تعجب کردم ب خاطر حالت موهاش! :)

شمام بی انصافی نکنید دیگه.. طفلی کلی چسب و تافت میزنه تا موهاش اون فرمی ژولیده شه... :)
پاسخ:
:))
بله! درست کردن مدل ژولیده خودش کلی زمان میخواد :دی
۱۳ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۴۳ علیـ ــر ضــا
:)
پاسخ:
:-)
از اون بازیگراییه که قدر خودش رو ندونست و این قدر تکرار کرد خودش رو که دره پیت شد...
پاسخ:
کلا اکثر نقشاشو مثل هم بازی میکنه، مثل خیلی از بازیگرای دیگه!
اعتراف میکنم عنوانتو که دیدم خیال کردم منظور شانه /شونه است :دی 
شانه /شونه عضوی از بدن :دی 
دیگه نیومدم کامل بخونم چی به چیه :دی :)))



+
@
جناب بای پولار رفتند ؟^__^
:|

پاسخ:
مگه بندریه؟؟!! =))))
;)
+ هستن! آدرسشونو نداری؟
خب کو^__^
پاسخ:
تایید شد :)
حالا بگو کی کیو کشته؟ :دی
یافتم :))


بندری نه ولی خیال کردم ورزشیه:دی 

پاسخ:
:)

شونه چه حرکتی تو ورزش میتونه باشه؟! o_O
نمی‌دونم چرا از اول هیچ وقت به دلم ننشست :|
جالبه که فیلم و سریال هم ازش زیاد دیدم، خیلی زیاد :|
پاسخ:
پرکاره! تو 10 سال 100 تا کار داشته!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">