طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

هجوم حشرات!!

يكشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۰ ق.ظ

پیرو این پست باید عرض کنم که:

یه دقیقه اومدیم از تایم شبانه مون استفاده کنیم و یه شربت بخوریم

دو تا! دو تا پشه افتادن تو لیوانم :/


چقدر پشه زیاد شده o_O


پ ن: خدایا ببخشید، من به پشه ها راضی ام، دیگه شاپرک هات رو سمتم نفرست :|


پ ن2: مگس هم اومده تو لیوانم داره چهچه میزنه ×_×

نخواستیم بابا، لیوان مال خودتون <_<

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۷
اَسی ...

نظرات  (۱۳)

:دی
از بس محبوبی!!
پاسخ:
از مصائب محبوبیت ;)
واویلا!
خب از توری و این چراغای حشره کش استفاده کن. چه خبره!
پاسخ:
چراغ حشره کش واسه خونه یه جوری نیست؟! o_O
:))
بزرگ میشی یادت میره اشکال نداره d

پاسخ:
آره خب :))
ایییی چه حال به هم زدن و بد تر از اون چه ضد حال بدی :/
پاسخ:
اصن یه وضعی :/
:||

وای خونمو خوردند نامردا :|:(


سلام‌
طاعات و عبادات و روزه و نمازت قبول درگاه حق 🌹💐
التماس دعا ✋
پاسخ:
خونخوارن!!! O_O
سلام گلم
مرسی :)
عبادات تو هم قبول باشه
محتاج دعام
شاید روی لیوانت ادرس وبلاگت را کوبوندی که اینحوری میشه ...
پاسخ:
:)))))))
چه ربطی داره آخه؟! :))
۰۷ خرداد ۹۶ ، ۰۹:۳۷ دچـــــ ــــــار
:))
پاسخ:
:دی
۰۷ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۴۵ آقای سر به هوا ...
استاد ورود به جاهای خفنن این پشه های بی پدر :| :))
پاسخ:
استادن! :))
خوش اومدین
از این کوچیکا منظورمه. ده هزارتومنیا که می زنیم به پریز.
پاسخ:
آها :)))))))))
مگه چراغش هم هست؟ من فقط قرصشو دیدم
دلم برای این پست هات تنگ می شه :) 
هیشکی نمی تونه یه اتفاق ساده رو اینقدر شیرین تعریف کنه
پاسخ:
مگه جایی قراره برم؟ یا تو میخوای جایی بری؟!
هستم، باش :)
وااااای عزیییییزم مرررررسیییییییییییی :****
چقدر خوشحالم میکنی با کامنت های مهربوووونت ^_^
بیچاره ها تشنه اند
میقهمی؟؟؟؟
تشنه!!
تو میتونی برای خودت شربت یا چای یا هر چیز دیگه ای درست کنی اما اونا نع
گناه دارن
:|
پاسخ:
o_O
اولین باره یه حامی حقوق پشه ها رو از نزدیک میبینم O_O
قرصش بده و کلی ضرر داره نگیری. اینا چراغ جذب حشره دارن مه می آد سمتش و برق می گیرتش! به عنوان چراغ خواب هم میشه استفاده کرد ازش.
پاسخ:
آره قرصش خوب نیست.
مرسی
لیوانه خاصین قرصای حشره کشی رو داره احتمالا! :))
پاسخ:
:|
نمیکشه، فقط جذب میکنه o_O

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">