طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

رای اولی در سه نوبت!

جمعه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۳۰ ب.ظ

بنده سه بار رای اولی بودم!

میپرسید چطور؟

الآن میگم:


اولین بار وقتی 15 سالم شده بود، برای مجلس خبرگان و شورا رای دادم. بعدش قانون عوض شد و سن رای گیری به 18 ارتقا پیدا کرد!

دومین بار وقتی 18 سالم شد، واسه نماینده مجلس رای دادم.

و سومیش هم اولین باری بود که میتونستم تو انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنم :دی


بعله اینجوریاست! ^_^


+ ضمنا در مصرف جوهر صرفه جویی کنیم :))

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۹
اَسی ...

نظرات  (۱۸)

جدی ۱۵سالگی می‌شده رای داد؟ چه باحال! :))
پاسخ:
آره! تا سالها قانون این بود!
ماا چندسال پیش بود اون قانون؟
پاسخ:
نمیدونم دقیقا کی قانون عوض شد o_O
مالِ*
پاسخ:
مال ;)
عجب... ما هم راهنما بودیم ^_^ الکی مثلا :دی
پاسخ:
الکی! :دی
۲۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۱:۲۰ علیـ ــر ضــا
من که بی‌خیال رای 😓😐😓
پاسخ:
عه :|
برعکس شما.. ما هر وقت اومدیم رای اولی شیم.. سن رای دهی رو بردن بالا!!:)
علاوه بر تشخیص از روی روز تولد به ماه قمری.. از اینجام میشه تاریخ تولد ها رو تشخیص داد!:))

ما واقعا تو مصرف جوهر صرفه جویی کردیم! انتخابات شورای شهر الکترونیکی بود اینجا! ^_^
واسه شما دستی بود؟
پاسخ:
ای بابا :d
همه که مثل شما باهوش نیستن :)))
دستی بود :دی
۲۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۱:۵۰ دچـــــ ــــــار
دیگه تکراری میشه درمورد آرم عکس صحبت کنم ولی مهمترین نکته ی پست همینه انگار :)))
پاسخ:
وظیفه ی خطیری رو به عهده دارید!
من خسته نباشید میگم واقعا :|
۲۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۲:۰۱ دچـــــ ــــــار
من درست نفهمیدم الان دوباره 18 سالتون شد یعنی؟ :/
پاسخ:
:)))))
دیگه باید دقت کنید :دی
من یکبار 15سالگی رأی دادم! بعد سری بعد چون 18سالم نبود نمتونستم رای بدم! یعنی اینو به هرکشوری بگی بهت پناهندگی میده.
پاسخ:
منم مثل شما بودم خب! واسه یه دوره ریاست جمهوری زیر 18 سال بودم و نتونستم رای بدم! با وجودی که قبلش سابقه ی رای دادن داشتم :|
کدوم کشور بریم؟ :دی
۲۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۳:۴۱ دچـــــ ــــــار
بذارید نتایج آراء بیاد بعد تصمیم بگیرید برای رفتن خخخ :)
+ اینجوری راحت تر هم پناهندگی میدن :/
پاسخ:
رفتن یا نرفتن...
مسئله این است!
:دی
خدا قوت :))
پاسخ:
پیر شی جوون :))
مبارک باشه اسی :)
پاسخ:
مرسی :)))
از عجایب خلقت!●_○
پاسخ:
خدا نکشتت بهار =)))))))))))))
۳۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۷:۵۲ خانومِ حدیث :)
سلام  :)  اومدم خوش اومدم  :دی
چه شگفت انگیز  :))
مال من جوهرش ازون خوبای روزگار بود اصن پاک نمیشد -_-
پاسخ:
سلام
خوش اومدی!! :)
:))))
اگه این بار اول واسه ریاست جمهوری بود که یعنی شما بیست سالتونه !!
اگه بار اولتون قبلنا بوده که دیگه هیچی :دی
الله اعلم :دی
پاسخ:
می بینم که دست به محاسبه زدین!! :))
من 14 سالم بود که قانون عوض شد و کلی خوشحال شدم که تا چند سال دیگه وظیفه ای برا رای دادن ندارم!

پاسخ:
خوشحال؟! :))
خوش اومدین
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
پس متولد ****** :)))
پاسخ:
O_O
واقعا بهتون تبریک میگم!
کشف بزرگی بود :))
بازم واسه شونصد تا پست.. همزمان کامنت دادم! ^-^

از اونجایی که ممکنه یادتون رفته باشه موضوع پست ها! لذا اگه کامنتها رو بدون جواب تایید کردین هم مشکلی نیست!
+ همچین میگم.. انگار ک قراره مشکلی داشته باشه! :)
پاسخ:
خیلی هم عالی ^_^
این چه حرفیه؟ من همیشه منتظر کامنت هاتون هستم، یادم هم نمیره!
+ از اون حرفا بودا! :|
ممنونم ازتون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">