طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

از مصائب رعایت ادب!

چهارشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۱۱ ق.ظ

تو یه مجلسی نشستیم:


+ میخواین برین شما؟

- شمال بریم؟

+ نه میگم شما الآن میرین؟

- الآن کیا میبرن شمال؟

+ نه منظورم اینه که شما "خودتون" دارین میرین دیگه؟

- آها یعنی میگی با خانوادم برم شمال؟

+ :|

- (پس از چند بار شنیدن کلمه ی "شما" و مورد اشاره ی مخاطب قرار گرفتن) عه تو میگی شما؟؟ فکر کردم میگی شمال!!! :)))))))



نمیتونم هم بهشون بگم "تو" o_O


+ من

- ایشون


پ.ن: تنبل هاش نمره نمیدن :/

اینجا

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۰
اَسی ...

نظرات  (۱۲)

۲۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۱۶ امید (لانتوری)
بالاخره شمال میرن یا نه ؟

پاسخ:
:)))
:))))) 
جنوب هم باصفاست ها:))))
یاعلی
پاسخ:
بله :))))
علی یارت
بالاخره کی رفت شمال؟ 😉😂
پاسخ:
در شرفه ;)

چه عجب از اینورا!
رفتین شمال منم ببرین ^_^
پاسخ:
حتما!! =)))
خودمم تعجب کردم :))
پاسخ:
عجیبه واقعا :))
:دی
شمال خوب نیست بریم جنوب ^_-
پاسخ:
بزن بریم ;))
۲۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۰۷ امید (لانتوری)
خیالت راحت شد ؟؟
الان دیگه همه فهمیدن شما خیلی رعایت ادب میکنی
آفرین ...

:))))
پاسخ:
:/
آقا چرا همیشه حاشیه ها رو می چسبید؟ o_O
شما حالا بگو تا کی وقت هست انصافا وقت نکردم ولی سعیم رو میکنم :)
حالا نرین شمال ها بیا مرکز همدیگه رو ببینیم :دی 

پاسخ:
تا فردا
مرکز هم خوبه :دی
۲۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۴:۴۸ پیمان کرامتی
نمیخواسته بره طبیعتا
حالا چرا معلوم نی خخخ
پاسخ:
به هیچ صراطی مستقیم نبود! :دی
مشکل شنوایی داشتن؟؟؟
پاسخ:
نه!! :)))))
چون تو اون مجلس سر و صدا زیاد بود متوجه نمیشدن!
خوش اومدین
متشکرم :)
شماهم تشریف بیارید به کلبه ی فقیرانه ی ما :)
پاسخ:
خواهش میکنم
نفرمایید! شما بزرگوارید :)
شما هم میرید؟؟

پ ن :
تنبل هاشم نمره دادن تازه!
پاسخ:
شمال؟؟! o_O
:)))
تنبل تر هاش موندن! :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">