طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

یکی و دوتا هم نیستن!! :|

پنجشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۲۲ ق.ظ

قضیه چیه که هر کی تابحال عکس خودشو رو پروفایلش نمیذاشته، به محض اینکه نامزد کرد سریع عکس خودش و نامزدش میاد رو پروفایلش؟

یا یه عده ای چادری، به محض ازدواج مانتویی میشن؟؟؟


من فکر میکردم با ازدواج، آدم محدودتر میشه و باید بیشتر رعایت کنه! نمیدونستم تاهل، غیرمجازها رو مجاز میکنه o_O



+ بازی در مرحله ی جمع آوری عکس هاست

تا فرداشب مهلت دارید، یعنی فقط 1 روز دیگر!!

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۴
اَسی ...

نظرات  (۲۴)

وای اسی ترسیدم :|
ولی خدا حفظت کنه ولی من نصف عمر شدم :|:(
:'(((
برم حالمو خوب کنم بعد میام میگم چرا :'((
پاسخ:
عه!! چرا آخه؟؟ o_O
حالا باز خودش کمتر یا عکس نامزدشه یا داره قربون صدقه اش میره:) اخه این چه بساطتیه؟
منم دیدم انگار حجاب تا قبل ازدواج بعد ازدواج دیگه کسی نگاه نمیکنه؛البته عکسش هم هست.
یکی از دوستام میگفت مثلا من خیلی باحجاب باشم یا ارایش نکنم میبینم که شوهرم پیش دوستاش خجالت میکشه.
ارایش های افراطی بعد ازدواج هم دیدی؟ دیده شده اقایون دستور میدن بدون ارایش نیا بیرون من خجالت میکشم:(
یاعلی
پاسخ:
اون که مصیبتیه :)))
آره دقیقا آرایش کردنا!!
غیرت ها کمرنگ شده...
یاعلی
واقعا برا منم سواله ... چرا اینجوری میشه؟
پاسخ:
آیا خطبه عقد، انسان را به تمامی جنس مخالف ها محرم میکند؟؟ :/
چون که من امروز همین الان پروفایلم رو گذاشتم :|:)
فکر کن یه لحظه خیال کردم خدای چه گناهی کردم ؟^__^
نکنه اسی پرفایل  منو و امثال منو تو بیان مورد خطاب قرار داده ؟^__^
فقط خط اول رو خوندم دنیا انگاری رو سرم خراب شد خراب :دی :))
من همچین آدم ترسویی هستم :|:)
یعنی نصف عمر شدم خداوکیلی تا بعد فهمیدم چی به چیه :)))


پاسخ:
حدس زدم :|
واران!! چی درمورد من فکر کردی؟ :/
هیچی فقط همون فکر رو کردم که گفتم :)))
خب بشر دو پاست دیگه انصافا خط اول رو که  میخوندم دیگه فکرم بسته شد :|:)
ببخشیدد ...

انصافا حدس زدی باهوش جان ؟^__^


+
در مورد این پست من حرف بسیار دارم ولی تو کامنت عمومی نمیتونم بگم با عرض پوزش :|
میشه بیام خصوصی بعدا بگم ؟:))
پاسخ:
-_-

بله که فهمیدم!
+ هر جور راحتی بگو
ولی دیده شده خواستی بعدا بگی اما یادت رفته :دی
۱۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۴۴ امید (لانتوری)
به قول آقای قرائتی که میگفت : ما آخوند ها تازگی ها معجزه میکنیم

یه خطبه عقد میخونیم
دو تا طایفه به هم محرم میشن
:)))

پاسخ:
واقعا گل گفتن!!
http://bayanbox.ir/view/738224259654028629/sketch-1493881455474.jpg
دوتایی به هم چسبوندم.اولی و دومی باهم.سومی و چهارمی با هم :) 
تمام تلاشم کردم خوب شه

پاسخ:
خیلی هم عالی :)
متشکرم ^_^
احتمالا خانواده محدودیت هایی رو باعث میشده که بعد از ازدواج کمرنگ میشه دیگه.
پاسخ:
بله ظاهرا
۱۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۳۴ علیـ ــر ضــا
همیشه میگن تو کار دیگران فضولی نکنید 
کلا خودتون رو بچسبین باد نبرع 
به عبارت دیگه نیاز به تحلیل و تفسیر نی 
و به عبارت ساده تر فضولو بردن جهنم و ....
دی بی‌خیال بعضیا کلا ریتم همچیو عوض میکنن
پاسخ:
بله دیگه تا بخوای حرفی بزنی میگن فضولی نکن
خوبه که آدم ثبات شخصیتی داشته باشه
۱۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۷:۵۵ قاسم صفایی نژاد
متعجب انگیز ناک!
پاسخ:
:)
شاید چادر سر کردن و ... واسه بعضیا، یه مدلی از پوششه و گاها معلول جبر..
و نه برخاسته از ایدئولوژی و این صوبتا... :)
پاسخ:
این دیگه چه چادر سر کردنیه؟ اینجوری بدتر بقیه ی چادری ها رو هم بدنام میکنن!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
مثلا فک کردی خیلی خواننده داری یا خیلی باحالی که هی این بازیایِ مثلا بامزه رو راه میندازی؟جم کن باو.دیگه ************ بازی وبلاگی رو دراوردی
پاسخ:
کسی شما رو مجبور نکرده بیاین اینجا
همین کار را رو میکنن که من تا چادری شدم بهم گفتن میخوای شوهر پیدا کنی:///
این رفتارشونم فقط به خودشون مربوط نمیشه که بگن چرا فوضولی میکنی و تو دید کلی جامعه روی حجاب و چادر تاثیر میذاره :|
پاسخ:
واقعا که :/
همینطوره...
واقعا عجیب انگیزناک! هستش 

خیلی حالم گرفته میشه وقتی دختر چادری ای بعد از ازدواج مانتویی میشه
یه دختر تو فامیل داشتیم قبل ازدواج زبون زد خاص و عام بود از بس با حجاب بود و خوب بود 
ولی بعد از ازدواج؛ بخاطر شوهر بی.....ش دیگه حالت بهم میخوره نگاهش کنی از بس تیپ ناجور با آرایش عجیب داره 
« المرأة علی دین زوجها »
پاسخ:
بله...
بالآخره خودشون باید حجابشون رو حفظ کنن البته اگه قبولش دارن! بعضیا خودشون نمیخوان حجاب داشته باشن ولی میندازن گردن شوهرشون!
اگه کسی واقعا چادر رو برگزیده باشه به هیچ قیمتی اونو کنار نمیذاره
عاقا حالا چرا دارید میزنیدمون؟! :))
اصن از این تریبون محکوم میکنم این حرکت شنیع رو... :)
پاسخ:
نفرمایید آقاااا O_O
:))))
بابا ما میدونیم که همه ی! شما دخترا هم حجابتون و هم بی حجابی و بدحجابیتون هدفش مقدسه :


+ زدن مخ پسرا 
بعد از رسیدن به هدف دیگه وسیله رو میذارن کنار :))
+ روی همه تاکید دارما از عمد :/
پاسخ:
این نظر شماست! و خیلی کم لطفی میکنید!
لابد همسرتون اینجوری مخ شما رو زده! جای تاسفه که به این راحتی مختون زده میشه
همه مردا اینجورین :) راحت مخشون زده میشه ...
پاسخ:
این هم نظر شماست!
هم به خانم ها کم لطفین هم به آقایون...
@
جناب دچار خیلی خود شیفته این شما آقایون...
همین ...

پاسخ:
البته نه همه!
منظورم خود ایشون بود :))
پاسخ:
الآن منظورتو بهتر رسوندی!
۱۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۲:۳۰ ام اسی خوشبخت
متاسفانه آدم ها مفهوم آزادی رو اشتباه متوجه شدن.
پاسخ:
اوهوم...
من میترسم با ازدواج یکی آشپزی یادش بره اون یکی انسان بودن رو! اینا هیچی.
پاسخ:
خدا بخیر بگذرونه!
اصلا ذات زن جوری هست که در کنار مرد شکوفا میشه :) 
+اینو که دیگه قبول دارید؟ 
+مثلا مانتویی شدن یک چادری پس از ازدواج هم خودش نوعی شکوفایی محسوب میشه :) 

مثل گل که غنچه  رو کنار میذاره و شکوفا میشه :)))))))))
پاسخ:
+ خیر
شما به این میگید شکوفایی؟؟! :/
۲۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۳:۲۲ امید (لانتوری)
اون شخصی که ناشناس کامنت داده
احتمالا وبلاگ داره
و احتمالا هم مخاطب هاش یکی دو نفر بیشتر نیستن که اینجور یداغ کرده
:))))
پاسخ:
بله، اتفاقا از دنبال کننده هام هم هست!
منتها جرئت نداشته خودشو معرفی کنه
سلام 
زندگی رو نمیشه تو قبر دفن کرد 
پاسخ:
سلام
ارتباطش رو با پست متوجه نشدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">