طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

بازی هایکو داریم!! ^_^

دوشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۵۴ ب.ظ

داشتم به فهرست آخرین پست های وبلاگهایی که دنبال میکنم نگاه میکردم، دیدم چقدر بعضی از عنوانها با هم جورن!! به طوری که وقتی کنار هم قرار میگیرن، تبدیل به یه جمله ی معنادار میشن! تصمیم گرفتم یه بازی هایکو با عناوین پست ها راه بندازم :)


به لیست وبلاگهایی که دنبال میکنید برید و از عناوین پستهایی که با هم هماهنگی دارن اسکرین شات بگیرید و برام بفرستید، ترجیحا پست ها پشت سر هم باشن.

هایکوها حداقل متشکل از دو پست باشه ولی حداکثر نداریم.

زمان ارسال عکس ها هم تا جمعه است.

نظرتون؟! :))


ب ن: مثال :

همیشه تابستونو کوفتم میکنه،

سپیدرود عشق بی پایان

الآن من پرو شدم!


البته این جمله معنا نداره، شما جملات معنادار پیدا کنید

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۱
اَسی ...

نظرات  (۳۱)

بازی خوبی است :)
موفق باشین :)


نظر خاصی ندارم :)

پاسخ:
ممنون :)
شرکت کنید همه!
جالبه:))
پاسخ:
مرسی :)
جالبه به نظرن.
اگه از چندتا وبلاگ باشه اشکال نداره؟
پاسخ:
خب باید از چند تا وبلاگ باشه دیگه! نمیشه که از یه وبلاگ باشه!!
تو لیست وبلاگهایی که دنبال میکنی از هر وبلاگ فقط یه پستش موجوده دیگه! که همون آخرین پستیه که گذاشته
۱۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۲:۱۹ ام اسی خوشبخت
جالبه, اگر موردی پیدا کردم میفرستم:)
پاسخ:
خیلی هم خوب :)
اها فکر کردم منظورت عنوان پست های وبلاگ هاست و شاید همشون از یه وبلاگ حتی:)
ایده ی جالبیه سعی میکنم شرکت کنم:)
یاعلی
پاسخ:
مثالش رو به پست اضافه کردم که بهتر متوجه بشید :)
یاعلی
یادمه یکبار توی وبلاگم همچین کاری کردم. البته اسمش کاریکلماتور بود. عنوانا رو گذاشتم کنار هم و جمله ساختم. خیلی باحال بود. :))
پاسخ:
بله یادمه! خیلی جالب بود :)
پس اینجا هم شرکت کنید :)
عاقا زدن آدرس  وبلاگ من بگممم : جرمه :)):دی 
هر چند من هیچ پست خوبی برای هایکو ندارم ولی خب من راضی نیستم و ناراضایتی خودم رو اعلام میدارم....
مگه اینکه بدون آدرس وبلاگم باشه :)
ممنونم‌
پاسخ:
اگه دوستان فرستادن آدرست رو سانسور میکنم
سپاس :)
البته پست های من بعید میدونم‌چیزی ازش دربیاد :دی 


.@
آقاگل 
منم  یاد اون پست شما افتادم :)
منم یادمه ^__^


پاسخ:
:)
تو این بازی هیچی بعید نیست! :)
کسی نمیتونه از عناوین معنایی پیدا کنه 
خخخخخخ
پاسخ:
شما میتوانید! :)
آدرس وبلاگامونم میتونیم بذاریم توی اسکرین شات هایی که میفرستیم؟
پاسخ:
آقاااا :|
عه :/
۱۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۹:۳۸ امید (لانتوری)
میگم : این مثالی که زدین
یه ایراد خیلی ریز داره هااان

آدرس نکوبوندی :)))))))
پاسخ:
سااااکت :/
۱۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۱:۱۴ امید (لانتوری)
الان کامنت اقای دچار و کامنت من را بذار کنار هم
معنا داره :))


جواب های شما هم معنا داره

آقاااا   :ا
عه:/
سااااکت :/

...

ولی آدرس نکوبوندی من هی فکر میکنم رفتم یه وبلاگ دیگه
پاسخ:
کامنت هاتون که معنا نداره! -_-

یادتون باشه جناب لانتوری!!! <_<
چقدر جالب :)
اگه موردی پیش اومد میفرستم
فقط چه طور بفرستم؟
پاسخ:
عکسشو بگیر و آپلود کن و آدرسشو برام بفرست.
اگه سوالی داری بپرس :)
اسی بخدا منم  خواستم بگم آدرس چرا نداره این ؟^__^
روله بوخشم عباس (حضرت عباس ) که دیر وتم :دی 
عزیزم (دخترم ) منو ببخش به حضرت عباس (ع) که دیر گفتم :دی
ولی  می بینم‌ خدا رو شکر لانتوری و دچار گفتند :)))


+
اسی یه سوال دارم ؟:)






پاسخ:
حالا چرا قسم میخوری؟ o_O
یعنی گفتن این حرف اینقدر مهمه که حضرت عباس و واسطه کردی که من (ببخشمت!!) از اینکه دیر گفتی؟؟؟ نه واقعا؟
من باید بخاطر نگفتن یا دیر گفتنت ببخشمت؟؟؟ :|
چرااااا خب؟؟؟ :(
نکنید این کارا رو -_-
+ بپرس

این قسم نیست تو کوردی بهش نمیگن قسم یه حالت شوخی توش موج میزنه :)
این تکه کلام داداشم همیشه میگه :))
جدی نگیر فقط منظورم اون آدرس بود که گفتم و گفتند دوستان :))

پاسخ:
o_O
جدیدا منظور همه فقط آدرسه :|
۱۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۰:۳۹ علیـ ــر ضــا
خخ 
چیزیم میدین دی 
پاسخ:
شام میدیم :))
چه جالبه! ذهن خلاقی داری همیشه :) شرکت می کنم ان شاالله 

پاسخ:
البته یلدا جان و آقاگل هم تو ایده ی این بازی سهیم بودن :)
۱۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۶:۳۳ ام اسی خوشبخت
این رو فعلا داشته باشید, یکی دیگه هم دارم که آپلود میکنم :)

http://bayanbox.ir/view/5954690778456770312/IMG-20170503-154143.jpg
پاسخ:
خیلی متشکرم ^_^
۱۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۳:۳۰ پیمان کرامتی
چقدر خوبه این مسابقه ها
دنبال میکنم حتما
بدون شرکت البته
با عرض عذرخواهی
پاسخ:
:)
سلام چه بازی جالبی میدونستم چطور بفرستم لینکش رو گذاشتم


اینجا
پاسخ:
سلام
ممنون
لینکتون عمل نمیکنه، آدرس بذارید
صاحب اختیاری گلم :)
پاسخ:
ممنونم که شرکت کردی :)
تا کی فرصت هست؟ :)
پاسخ:
تا فرداشب یعنی جمعه :)
معنا دار بودن هایکوی پست های پشت سر هم سخت میشه یه کم!

ب هر حال هایکوی من.. :)
http://bayanbox.ir/view/2290696444985229519/Haiku.jpg

حالا اینکه چرا باید روم سیاه باشه..
ب خاطر اظهار نیازم .. یا پروازم اومدن..
رو دیگه نمیدونم! -_-
:))
پاسخ:
همینطوره!
اتفاقا خیلی هم قشنگه :)
بسی تشکر ^_^
چندتا عکس میشه فرستاد؟ 
یعنی چندتا جمله میشه ساخت؟
پاسخ:
هرچقدر بخواین!
این یکی بود شاید فردا اضافه اش کردم:)
پاسخ:
مرسی فرشته :)
http://bayanbox.ir/view/3827241440013585892/IMG-20170505-072706.jpg

به او امشب خورده نگیرید! 
پیدا کردن عنوان سخت تر از نوشتن اصل موضوع ست! 
پاسخ:
ممنونم از حضور همیشگیت :)
http://bayanbox.ir/view/8571098853565442982/IMG-20170505-072826.jpg

بی سواد خونه ی ما 
یکی و دوتا هم نیستن! 
پاسخ:
مرسییییی ^_^
اع:)))))
پاسخ:
چی شد؟!
http://bayanbox.ir/view/1804370975097597959/%D8%B4%D8%B9%D8%B1.jpg


پاسخ:
سپاسگزارم :)
الان یهو دیدم آخرین مطالب شما توانایی هایکو شدن داره :دی
اینم عکسش:
http://www.axgig.com/images/20517334322065074389.jpg
پاسخ:
چقدر جالب!! ^_^
ممنونم
با اجازه تو بازی شرکت دادمتون :)
مسابقه تعطیل شد؟!
:)
پاسخ:
خیر!
در حال تدوین بود...
افتتاح شد :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">