طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

شام پنگوئن داشتیم!! o_O

سه شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۴۴ ب.ظ

یا شاید هم نهنگ قاتل!!



موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۹
اَسی ...

نظرات  (۱۵)

پنگوئن بیشتر بهش میاد:)
پاسخ:
موافقم :)
۲۹ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۴۸ قالب بلاگ رضا
قشنگه.
خوردیش؟
پاسخ:
بله! :دی
خوش اومدین
لانتوری کجایی بیایی بگی :دی
دیگه بادمجون هم آدرس میخواد؟:دی😃😃😁
ولی پنگوئن میخواد چون  گم میشه  باید بیاد:دی 😃😃

خوشجله ^__^
نوش جون
پاسخ:
همین دور و براست!
مرسی :)
۲۹ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۴۹ الیس الله بکاف عبده
تحقیق کن ببین اشنا نیست
مثلا تو را نمیشناسه ؟؟؟

نمیدونه تو کدوم آموزشگاه میری :))))))))))

...

این ادرس جدید منه

پاسخ:
:|
:/
:))
خوش اومدین
شیر دریایی حتی!
پاسخ:
اوهوم!! =))
چه جالب ما هم همینو داشتیم:/
پاسخ:
دقیقا همینو؟؟ چطور ممکنه؟؟!! o_O
چه بام،زه اس!
پاسخ:
^_^
چطور تونستی بخوریش؟!😟😍😍
پاسخ:
من وقتی خبردار شدم که کار از کار گذشته بود -_-
۲۹ فروردين ۹۶ ، ۱۷:۴۴ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
واااااای خداااااا :))))) مردم از خنده :)))
پاسخ:
خنده داره؟؟!! :)))
عه ناهار مرغ سیاه (بادمجون )داشتید. نوش جان.
پاسخ:
شام بود ها!
ممنون
Ok. ببخشید درسته شام.
پاسخ:
:)
:)
پاسخ:
:-)
۳۰ فروردين ۹۶ ، ۰۶:۴۵ الیس الله بکاف عبده
بادمجون را یه نفر دیگه کاشته
یه نفر دیده اورده میوه فروشی
یکی دیگه خریده
بعدش شما ادرس وبلاگ کوبوندی که خدای نکرده اثر هنری به سرقت نره?
پاسخ:
من کشفش کردم!! کی متوجه پنگوئن بودنش شد جز من؟؟!!

دیده؟؟؟ منظورتون دیگه است دیگه؟!
۳۰ فروردين ۹۶ ، ۱۳:۳۶ علیـ ــر ضــا
😂😂😂✌
پاسخ:
:دی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** ***** *** :)))
پاسخ:
O_O

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">