طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

نتایج بازی زیباترین هفت سین 96 ^_^

شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۰۰ ق.ظ

بدون مقدمه میریم سراغ اعلام نتایج!!


نفر اول:

ستاره (خواهر واران) با هفت سین شماره 7 = 18 رای

نفرات دوم:

فرشته با هفت سین شماره 9 = 5 رای

من با هفت سین شماره 6 = 5 رای (یکیش رای خودم هست)

نفر چهارم:

واران با هفت سین شماره 3 = 4 رای

نفر پنجم:

یلدا با هفت سین شماره 10 = 3 رای

نفرات ششم:

آقاگل با هفت سین شماره 1 = 2 رای

المی با هفت سین شماره 8 = 2 رای


در ادامه، هفت سین ها با نام صاحبشون قرار داده شدن:


شماره 1 (آقاگل)


شماره 2 (لبخند)


شماره 3 (واران)


شماره 4 (handmade_silver_clouds)


شماره 5 (ناهید)


شماره 6 (من)


شماره 7 (ستاره)


شماره 8 (المی)


شماره 9 (فرشته)


شماره 10 (یلدا)



+ از همه ی دوستان شرکت کننده و رای دهنده تشکر میکنم

++ هدف این بازی فقط لذت بردن از هفت سین های زیبای شما عزیزان بود، تک تک هفت سین ها بسیار زیبا بودن و با اندک تفاوت های جزئی، آرای متفاوتی رو نسبت به هم کسب کردن. واقعا همه ی سفره ها خوش سلیقه چیده شده بودن :)

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۶
اَسی ...

نظرات  (۲۱)

خسته نباشی اسی جان
هفت سینها همه خیلی خوشگل و دوست داشتنی بودن مخصوصا شماره 7. به برنده ها ، خیلی خیلی تبریک
پاسخ:
ممنونم یلدا جان
همینطوره
تبریک به شما و سلیقه ی زیباتون :)
آقا تقلب شده. من قرار بود آخر شم.کاپ اخلاق رو هم قراره بدن به من ^_^
پاسخ:
بابا مرد اخلاق!! :)))
:)
پاسخ:
:-)
سلام 
اول از همه اعتراضمو بگم بعد باقی حرفام :دی 
آقا من اعتراض دارم به داوری :دی 
هفت سین من سوم شده ولی داور هفت سین منو نفر چهارم اعلام کرده :|:))
من اعتراض دارم چرا مسولین رسیدگی نمیکنن :دی :))
یوها یوها من سومم شدم :دی 
نفر اول خواهرم قبول
نفرات دوم دو نفرن که مشترکا دوم شدند 
نفر سوم خودم میباشم :))
برای باقی حرفام بر میگردم :)

پاسخ:
سلام
چون سه نفر بیشتر از شما رای آوردن شما میشید نفر چهارم :)
تازه یلدا خانوم چهارم میشه :))
آقاگل پنجم میشه :))
المی ششم میشه :))
من برم برمیگردم :))


+
هیئت اجرایی بخاطر برنامه خوبتون بی نهایت تشکر میکنم :))
فقط اگر روند داوری خوب بشه و به اعتراض منم رسیدگی کنن اونوقت میایم بیانیه تشکر از داوری میدم :دی :))
با تشکر از هیئت اجرایی مسابقات اسی بانو از وبلاگ طلوع من :))


بعدا میام باقی حرفام میزنم :))
فعلا :))
پاسخ:
آقاگل و المی مساوی هستن و مشترکا ششم شدن :)
+
هیئت اجرایی مراتب سپاسش رو به شما ابلاغ میکنه
داوری هم منتظر جوایز سه نفر اول از طرف اسپانسر واران هست ;)
عکس من کو؟!
رای من کو؟ !
پاسخ:
عکس شما؟؟؟ o_O
شما عکسی برای من نفرستادید! :|
رایتون هم تو پست "هم رای بدید هم لایک کنید" موجوده :|
خسته نباشی دوست جان:)
حرکت قشنگی بود:)
پاسخ:
ممنونم عزیزم :)
خوشحالم که خوشت اومده :)
دو نفر مشترکا دوم و دو نفر مشترکا پنجم شدند...
کو نفر سوم که دوم شده ؟^__^
که من جایزه شو بدم !!

من همچنان به داوری اعتراض دارم :|:)
من برم فعلا :)
میام...
پاسخ:
نفر سوم نداریم! که البته جایزه نفر سوم با من بود ;)
اعتراض وارده :دی
نخسته:))
پاسخ:
تشکر :)
ممنون و تبریک ^_^

سلام

جالب بود

پاک کنین هفت سین منه ناشناس رو

شاد باشید

پاسخ:
سلام
ممنون از همراهیتون
پاک کردم
همچنین شما
ملت چقدر حوصله دارن بخدا!ما روز سال تحویل،فهمیدیم که عه!امروز سال تحویله!://:)))
پاسخ:
این ملت که گفتی، منظورت منم یا شرکت کننده ها؟؟
خسته نباشید واقعا :)))
وای من اصلا باورم نمیشه دوم شدم :))))) 
موقعی که عکس همه ی هفت سینا رو گذاشته بودین گفتم عمرا من رای بیارم انقدر سفره ها خوشگل بودن که گفتم 100درصد کمترین رای رو من میارم خودمو واسه آخر شدن آماده کرده بودم قبل از اینکه بیام نتایج رو ببینم هی به خودم دلداری می دادم خخخخخ
ولی یه چیزی بگم؟ جدا از بحث مسابقه و چندم شدن و اینا اینکه دیدم رای خودتون هم به سفره ی من بوده خیلی خوشحال و هیجان زده شدم مرسی :))) 
و مرسی بابت این مسابقه خیلی باحال و جالب بود قد کنکور واسش استرس کشیدم :))) 
پاسخ:
چرا باورت نمیشه وقتی سفره به اون قشنگی داشتی؟ :)
سفره تون واقعا رویایی بود! خیلی خیلی خوشم اومد ازش ^_^
الهی :)
مرسی از تو که شرکت کردی :)
سلام 
به نوبه خودم از طرف خواهرم‌ (البته ستاره اسم مجازی شون هست )
صمیمانه تشکر میکنم ...
جا داره همچنین تشکر کنم به دوستانی که به هفت سین خودم رای دادند تشکر ویژه کنم :)
اینم بگم هفت سین شماره ۷ که مال خواهرمه اون گل ها آپارتمانی حدودا سه الی ۴ساله تمام وقت رو اکثرشون کار شده تا اینجوری بزرگ شدند :)
این گل ها زمستون ها داخل یه اتاق ۶ متری هستش و آپارتمانی بزرگ شدند :)
و تابستون ها تو را پله خونشون :)
این اتاق تقریبا چیدمان اتاق سنتی درست شده بعدا اگر خدا بخواد و حال من خوب بشه احتمالا تصویرش رو تو وبلاگم بذارم اگر دوست داشتین ببینین :)
اینا رو چرا میگم‌؟
چون بعضی از دوستان خیلی ابراز علاقه کردند به این هفت سین و گل هاش میخوام بگم هر کدوم از ما هم میتونیم همچین اتاقی تو خونمون داشته باشیم :)
و نیاز به هزینه آنچنانی نداره انصافا مثلا همینا اول ۵ -۶ تا گلدون گل بود ولی کم کم قلمه داده شدند ...
و اون رو میزی یا همون سفره رو  با انتخاب من خواهری گرفت :))
و سلیقه خودم بود :))

در کل خارج از این داستان  از تمام دوستانی که به خواهرم و خودم رای دادند بازم تشکر میکنم ...
و به نفرات برتر هم تبریک عرض میکنم و جوایز رو به زودی  به برنده ها
خواهم داد :)
ممنونم از همگی دوستان و بخصوص شما دوست عزیز اسی جان ...




پاسخ:
سلام
خواهرت همیشه برنده میشه ماشالا :)
اما من هفت سین پارسالش رو بیشتر دوست داشتم ^_^
منم بهتون تبریک میگم و ازت تشکر میکنم
۲۷ فروردين ۹۶ ، ۰۱:۳۰ یاسمین زهرا غریب
سلام من اعتراض دارم من به من منم رای داه بودم اما تو خصوصی اما رای منو حساب نکردین. با رای من من منم چندم میشه؟؟؟
پاسخ:
سلام
از شما هیچ کامنتی به دستم نرسیده!!
خوش اومدین
چ جالب.. پنج نفر اول همونایی شدن ک شماره هاشونو گفته بودم! :)

تبریک به برنده بازی.. :-)
پاسخ:
عه آره ها!! :)
معلومه سلیقه تون مورد پسند جمع هست!
شما ببینید من با اینکه میدونستم تصویر شماره یک خودمم ولی به خودم رای ندادم. :)
به این میگن مرد اخلاق! :d
البته میتونین یک خانم اخلاق هم انتخاب کنید. من مشکلی ندارم. ولی مرد اخلاقتون منم. تازه اصن بین این همه خانم فقط من بودم از آقایون که جرئن شرکت داشتم. با اینکه میدونستم قطعا اگه سلیقه خانم ها 20 باشه سلیقه ما آقایون نهایتش 5میتونه باشه. بعد شما میخواین منو مرد اخلاق نکنین؟ 

پاسخ:
عجب :))))
من از همین تریبون اعلام میکنم شما از بین 10 خانم، به عنوان مرد اخلاق این دوره از مسابقات شناخته شدین :دی
بخاطر این اعترافتون هم که شده اصلا مرد اخلاق بیان، نه! مرد اخلاق وبلاگستان لقب گرفتین ^_^
حالا واقعا سفره تون سلیقه ی خودتون بود؟؟
سلام 
به نفر اول که دیروز جایزه دادم که بعدا تصویر جایزه شون رو نشون میدم :))
به نفرات دوم هم جایزه شون فال بود دیگه ؟:)
من‌ بجز فال به هر کدوم شارژ همراه اول /ایرانسل بستگی به خطشون داره خواهم داد ... 
فقط شما بیزحمت بهشون اطلاع بدید که بگن چه خطی دارن که شارژشون بدیم :))
 ممنونم.

ولی نفر سومم که فعلا مجهوله و البته اعتراضش  بقول خودتون وارده ولی هیچکی نه جایزه بهش میده نه تبریک میگه نه اسمش مشخصه:((
 کاری به کارش نداریم البته قبلنا من گفتم نفر سوم جایزه اش با من نیست...
ممنونم...


+
خواهرم تو یه مسابقه دیگه ای که شرکت کرد هر دو هفت سینش (امسال و پارسال ) بعنوان سفره برتر انتخاب شد :)
ولی جایزه شو نرفت بگیره :)))
ممنونم.
پاسخ:
سلام
آفرین خانم خوش قول! :)
نفر اول با اختلاف بیش از سه برابری آرا نسبت به نفرات دوم، با اقتدار اول شد و واقعا یکه تاز میدان بود!!
ولی شانس آوردی خواهرت اول شد! اگه نه واسه دادن جایزه دردسر داشتی ;)
بله فال بود. به به شارژ هم که اضافه شد! مرسی از اسپانسر خوب مسابقه ^_^
اوکی بهشون اطلاع میدم.
از نظر من همه ی عزیزان شرکت کننده برنده هستن و من به همه شون تبریک میگم :)
همه میدونن کسی که بعد از نفرات دوم با اختلاف 1 رای قرار داره شمایی! اگه بخوایم ردیف سوم رو مدنظر قرار بدیم تو درش قرار داری، اما چون نفر و رتبه مدنظر بود و سه نفر بالاتر از شما بودن، شما نفر چهارم شدی
حالا آدرس بده که جایزتو بفرستم ;)
+ چه جالب! چرا نرفت؟ :)
من همراهم عزیز:) 
حتما ازشون تشکر کن واقعا راضی به زحمتشون نیستم:) 
پاسخ:
اعتباری دیگه؟ ;)
حتما عزیزم
سلام
من‌بضرس قاطع میدونستم اول میشه :))))
درضمن‌ اونقدر هم دردسر نداشت چون نماینده ای تعیین میکردم برای این داستان :)


من دیگه اعتراض به داوری ندارم و نخواهم داشت تا ابد ‌...
ممنونم ...



+
چون هدفش فقط شرکت و سرگرمی  در مسابقه بود و  امتحان کردن شانسش :)


++
ممنونم راضی به زحمت تون نیستم جایزه تون تو کامنت قبلی گرفتم :)



موفق باشین اسی خانوم ...

پاسخ:
سلام
واقعا؟ باریکلا! :)
++ نگرفتی که! :))
همچنین تو عزیزم
http://s9.picofile.com/file/8292334176/%D9%87%D8%AF%DB%8C%D9%87_%D8%A8%D9%87_%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87_%D8%A7%D9%88%D9%84_%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D9%87_%D9%87%D9%81%D8%AA_%D8%B3%DB%8C%D9%86_96.jpg


اینم جایزه نفر اول مسابقه :)

ممنونم از تمام دوستان و خودت...
پاسخ:
وای خیلی قشنگه ^_^
مبارکشون باشه :)
مرسی از تو :*
سلام عزیزم
من شارژ رو به خود اسپانسر تقدیم میکنم:) ولی فالم رو بفرستید بیاد:)
 راستی از مسابقه ی قشنگت هم ممنونم:)
موفق و مانا باشی
یاعلی
پاسخ:
سلام فرشته جان
هرطور مایلی :)
منم ازت ممنونم که شرکت کردی
تبریک میگم :)
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">