طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

قانون قانونه! :/ (قسمت اول)

چهارشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۳:۴۴ ب.ظ

طبق قراری که گذاشتیم، امروز مهلت شرکت تو بازی به اتمام رسید!

از این لحظه دیگه کسی دعوت نمیشه، فقط اگه افراد تو لیست انتظار اومدن میتونن اسم دعوت کننده شون رو حدس بزنن.

یه جمع بندی کلی که انجام بدم نتایج بازی رو به سمع و نظر مشتاقان میرسونم ^_^


همونطور که مستحضرید این بازی یه سری قوانینی داشت و طبیعتا هر جا که قانون باشه، افرادی هستن که رعایتش نکنن! و بازی ما هم از این قاعده مستثنا نبود :|


معرفی میکنم:

قانون شکن شباهنگ!

البته اشتباه نشه! ما تو این بازی دو تا شباهنگ داشتیم، اما همونی که آدرسش لینک شده مدنظره!

ایشون برخلاف قانون بازی که اجازه ی معرفی حداکثر 3 نفر رو میداد عمل کردن و 4 نفر رو معرفی کردن! توجیهشون هم این بود که چون عاششششق عدد 4 هستن، اسم 4 نفر رو میگن :|

اما از آنجا که هر قانون شکنی به سزای عملش میرسه، دو نفر از افراد دعوت شده توسط ایشون اصلا وبلاگشون رو چک نکردن و متوجه بازی نشدن!!

شباهنگ چون احتمال میداد که دوستاش به وبشون سر نزنن، دست به معرفی یک فرد جایگزین زد که اگه هر کدوم از دوستاش نیومدن، این فرد جایگزین بشه! که از قضا اون فرد جایگزین هم نیومد و دوستان شباهنگ به 2 نفر ختم شدن! :دی

2=5-3

این است سزای قانون شکنان! بعله :دی


و حالا نفر بعد!!

آشنا بشید با:

متخلف المی!

ایشون هم خلاف قانون حداکثری بازی پیش رفتن و 4 نفر رو دعوت کردن!

و البته جزای تخلفشون رو هم دیدن! بگید چطور!

2 نفر از دوستان ایشون اصلا نیومدن و خبری ازشون نشد. 1 نفر دیگه هم وبش بسته بود! اما بعد از مدتی وبشو حذف کرد!!!!

و حالا سوال من اینه: المی! آیا می ارزید که با تخلف توی بازی، 1 دوستت رو اینطوری از دست بدی؟؟!! o_O

1=4-2-1

این است جزای متخلفین -_-



ادامه دارد...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۵
اَسی ...

نظرات  (۲۳)

اینجوری فایده نداره آفتابه بندازید گردن این متخلفا بیاریدشون در ملا عام
تا درس عبرتی باشه برای سایر متخلفان
پاسخ:
O_O
نه دیگه تا این حد :))
با همین پست متنبه شدن :دی
خب شما که موندین چه میشد تا فردا هم می موندین ؟:(((


من عاشق شباهنگم با این استدالال هاش :))
بنظرم باید بجای اون دو تا مراد رو معرفی میکرد نه اون دو تا رو :دی 
شباهنگ بر من خرده نگیر که خاطرت برام عزیزه :**
ممنونم.


+
من دیر 
من جلسه من ساعت ۴:۳۰باید یه جا برممم 
من باید بپوشمم برم ولی تو نمیذاری :|:)
اون از سوالت تو پست لانتوری اینم از پست تون :|:)
خداحافظ فعلا ...

پاسخ:
هنوز هستیم و افراد لیست انتظار میتونن بیان و دعوت کننده شون رو حدس بزنن، ولی دیگه نمیتونن دوست جدیدی رو معرفی کنن و شرکت کننده ی جدید هم نخواهیم داشت

مراد که فعلا دست نیافتنیه! :دی
بعدم چطور میتونست آدرسشو بده؟ اگه آدرسشو داشت که الآن اینجا نبود ;)
جنبه اش بیشتر از ایناست :)
+
بدو برو که دیرت شد :)))
۲۵ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۵۶ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
:))))) 
پاسخ:
:دی
به‌به به استدلال قانون‌شکن شباهنگ :))
الآن یه لحظه دلم خواست منم قانون رو میشکستم! و عذاب وجدان نمیگرفتم! هرچند این یکی عذاب وجدان جایگزینش میشد :)
پاسخ:
این پست درس عبرتی برای امثال شماست! :دی
۲۵ اسفند ۹۵ ، ۱۶:۲۱ دچــ ــــار
میدونم هدف اصلی برخورد با تخلفات انتقام از  لانتوریه :))
پاسخ:
زیاد مطمئن نباشید! :دی
:))
جالبه که نه دوست کسی بودیم نه وقت کردیم بیایم دوستامون رو بگیم! :|

پاسخ:
آخی :))
این است جزای تنبلی :دی
خب دوستای شما شرکت نکردن، وگرنه شما کم محبوب نیستین! :)
۲۵ اسفند ۹۵ ، ۱۶:۵۲ دچــ ــــار
@آقاگل/ من یادم بود ولی دیگه داور بازی نذاشت لیستو ادامه بدم :)
پاسخ:
یعنیا!!! :)))
کی وبشو حذف کرده؟!:)))
شاید ادرس عوض کرده اونایی که گفتم که همشون هستن:دی
پاسخ:
خبر نداری؟!
ای وای من :))
نه ادرسشو عوض کرده اینا هاش
http://mydeliriums.blog.ir/
پاسخ:
ای بابا :|
حالا چی میشه؟ o_O
چمیدونم:)))
مگه باید چی میشد؟!:)))
پاسخ:
خب باید میگفتی آدرسش عوض شده! :|
والا من دنبالش میکنم ادرسم ک عوض بکنه برام ستارش روشن میشه دقت نکردم به ادرس وبش وگرنه میومدم بهت میگفتم
پاسخ:
الآن من نتونستم بهش خبر بدم دیگه :/
شرمنده خلاصه من دقت نکرده‌بودم ک ادرس عوض کرده

مرسی:-)
پاسخ:
باشه دعوتش میکنم :)
خواهش :دی
@
آقاگل شما  که آقاگل بیانین‌:)
ناراحت نباشین شما چه اسمتون برده بشه چه نشه همچنان آقاگل هستین :)

همش تقصیر اسی با این قانون های بازیش :)))
بقول آقا دچار واقعا یادمان بود ولی خّب اسی دستمون بسته تازه من نفرات ۴-۵-۶-۷-۸-۹-۱۰و الی آخر داشتم ولی اسی جان نذاشتن تخلف هم میکردم 
بلای المی و شباهنگ  سرمون می اومد و اعمال قانون میشیدیم :دی 


پاسخ:
این کارت صد آفرین تقدیم به شما که به قانون پایبندید ;)
خب همین  دیگه دوستان ما فردا میان وبلاگشون هفتگی سر میزنن :)
نه اینکه هر روز مثل ما بیکار باشن سر بزنن :))
حیف شد نذاشتی تا فردا :'((((
عیب نداره ایشالا به زودی زود منم مثل لانتوری ازت انتقااام میگیرم :دی :))


اتفاقا دست یافتنی شده تو خبر نداری ای دوست :دی :))))))

پاسخ:
الآن 6 روزه بازی در جریانه! اگه هفتگی هم بود تا الآن باید میومدن!
انتقام؟ تو دیگه چرا؟؟ :)))
لانتوری که همیشه در حال انتقام گرفتنه! هیچوقتم نتونسته از من سبقت بگیره :دی

واقعا؟؟ الکی! P-:
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام خب از اونجایی که باید حدس بزنم...
***** **** ****************
***** ***********************
********  *********************
پاسخ:
خیر، هیچ کدوم از این دوستان نبودن! :دی
خوش اومدین
۲۵ اسفند ۹۵ ، ۱۹:۱۹ بهار بهاری
میبینم که داری استعدادتو تو رئیس بازی نشون میدی:دی
؛)))
پاسخ:
تکرار میکنم: قانون قانونه! -_-
:دی
اصلا بگو ببینم تو چرا آدرس ندادی؟ :/
سلام :)
من الان باید اسم یکی از بلاگرا رو که اینجا منو به عنوان دوستش معرفی کرده حدس بزنم ؟ درسته ؟ :)
پاسخ:
سلام
بله بله :)
خدا داند که ما طاقت نداریم
:)))))
پاسخ:
الهی :)))
اندکی صبر، سحر نزدیک است! :)
خسته نباشید عرض می کنم:))
پاسخ:
ممنون واقعا :)))
معلم میشدین.. دانش آموزاتون همش تک میگرفتنا! 2.. 1 !
-_-
پاسخ:
:))))
من خیلی سختگیر و مقرراتی ام! :دی
اییششش :/
:))
پاسخ:
به قانون احترام بذار -_-
دهع :/
بله.. :|
 -_-
>_- (اینجا با یه دست دارم اشک چشممو پاک میکنم:) )
>_<
»_«
بد اخلاق :/
پاسخ:
وای چه بامزه :))))))))))))))
حالا گریه نکن!
برو سر کلاست -_-
(معلم بودم چی شد ناظم شدمo_O)
:)))همون ناظم باشید بهتره.. معلم باشین بچه ها سالم نمیمونن تا آخر سال! :))
پاسخ:
ناظما که بدترن! کلا بداخلاقی عضو جدایی ناپذیر ناظم هاست!
البته معلما بیشتر از ناظما تنبیه میکنن :)) :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">