طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

قد بلندی تا چه حد؟ :|

جمعه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۵، ۰۳:۱۸ ب.ظ

عکس از آشپزخونه ی کلاس آشپزیمه:



به نظرتون هدفشون چی بوده از این که دستگیره رو اون بالا زدن؟! o_O

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۳
اَسی ...

نظرات  (۱۳)

اول تو بگو هدف از گذاشتن اون آدرس چیه ؟:)))
بعد من جواب این سوالتو میدم.
پاسخ:
این که لانتوری یه بهانه واسه ایراد گرفتن داشته باشه تا یه وقت از شدت ضایع شدن افسردگی نگیره :دی
حالا بگو ;)
۱۳ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۵۰ کوالای پیر
:))))))))))
پاسخ:
:دی
مردم‌آزاری :|
پاسخ:
آزار دارن؟ :/
فکر کنم درشو برعکس زدن 
دستگیره رفته بالا :)))
پاسخ:
شایدم کل کابینتو برعکس زدن! o_O
۱۳ اسفند ۹۵ ، ۱۸:۱۲ عاشق بارون ...
:))))
فکر کنم تو از رو سقف عکس گرفتی. :دی
پاسخ:
آی عم اسپایدرمن :)))
شاید شما خیلی قدکوتاهین ؟؟؟؟ :دی
پاسخ:
شایدم گالیورم که رفتم تو سرزمین آدم گنده ها :))
سلام‌:)
والا من‌این سوال رو تقریبا ده ساله از خودم میپرسم :دی 
حالا این کابینته و جای شکرش باقیه که کمد نیست 
فکر کن‌کمدهای من این شکلین :|:))
همیشه همین سوالم بوده :دی 
ولی اونموقع ها این دسته ها که بالا باشند گویا مد بوده :دی 
حالا کمدهای من همیشه باید برم رو صندلی تا یه لباس آویز کنم همه چیز بالا گذاشتن :|:))
الان به سوال رسیدی؟:دی 

پاسخ:
سلام :)
چه مد عجیبی واقعا :|
۱۳ اسفند ۹۵ ، ۲۳:۵۲ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
ای خدااااا:)))
پاسخ:
;)
اول بگو چه جوری رفتی اون بالا آدرس وبلاگتو خوش خط نوشتی؟ یعنی چارپایه گذاشتی زیرپات؟ :))))
پاسخ:
من یک سرو قامت خوش خط هستم :دی
برام سوال بود چرا یه کیک ساده را نتونستی بپزی و سوخت
اما الان که محل آموزشت را دیدم
اون کمد
اون دستکش های زرد و سبز ...
اصلا همین که جرات داشتی و اینقدر اعتماد بنفس داشتی که کیک بپزی
و اون همه مواد را خراب کنی بهت تبریک میگم
آفرین
پاسخ:
کیک من سوخت؟؟ اتفاقا خیلی خوب برشته شده بود! -_-
محل آموزشم چشه؟؟؟ :/
دستکشا مشکلی دارن؟؟ :|
خراب کنم؟؟؟ o_O
آقا شما اصلا جنس شناس نیستی <_<
خواستن محترمانه بگن ک .. فوضولی موقوف! :)
پاسخ:
واقعا؟؟ عجب!! :))
برای اینکه بچه باز نکنه و دستش نرسه و به نوعی ذهن کودک منحرف میشه.
یعنی اول فکر میکنه دستگیره که عادت داره همیشه با اون در کابینتو باز کنه، بالاست و دستش بهش نمیرسه و بی خیال میشه اما به نظر من بدتر کنجکاو میشه و میخواد باز کنه و باز کردن همانا و انگولک کردن آبگرمکن یا پکیج همانا.
پاسخ:
حرف شما متین! ولی فکر نکنم اگه دستگیره پایین باشه هم بچه بتونه کابینت رو باز کنه!! خیلی بالاتر از اونیه که بچه بهش دسترسی داشته باشه :)
بعدم اون فقط یه کابینته با چند تا طبقه داخلش، برای گذاشتن وسایل.
آبگرمکن و پکیجی توش ندیدم :)
زنده باد سرو خوش خط و قامت :)
پاسخ:
سپاسگزارم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">