طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

اندر احوالات تاکسی سواری 3

چهارشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۳:۲۶ ب.ظ

این پست رو از خیلی وقت پیش مدنظرم بود که بنویسم، اما پشت گوش انداختم و بعد هم یادم رفت؛ امروز که دوباره تکرار شد دیگه واجب شد بنویسمش o_O

همونطور که قبلا گفتم، چند ماهه که به یه آموزشگاه میرم (مثلا اسمش ترانه باشه تو منطقه ی مثلا سعادت آباد)، اولین بار که خواستم برم به راننده تاکسی شماره 1 گفتم من آدرس آموزشگاه ترانه رو نمیدونم، راننده گفت باشه من میبرمت

بعد از چند روز دوباره همون تاکسی شماره 1 اومد، گفتم سعادت آباد؟

گفت: آموزشگاه ترانه میری؟؟

من o_O گفتم: بله

بعد که این قضیه رو برای مادرم تعریف کردم گفت: خب اون راننده تو رو میشناسه چون خونه شون نزدیک خونه ی ماست!

منم با خودم گفتم شاید چون دفعه ی قبل خودش آدرسو نشونم داده، چهره ام تو ذهنش مونده

چند هفته گذشت و من با تاکسی های مختلف میرفتم کلاس.

یه روز که سوار تاکسی شماره 2 بودم و هنوز بهش نگفته بودم کجای سعادت آباد میرم، راننده از تو آینه بهم گفت: آموزشگاه ترانه پیاده میشی؟

گفتم: o_O بله o_O

امروز با تاکسی شماره 3 داشتم میرفتم و راننده فقط میدونست باید بره سعادت آباد، نرسیده به آموزشگاه گفتم: ممنون آقا پیاده میشم

راننده گفت: اینجا یا جلوتر؟!

گفتم: O_o بله o_o جلوتر o_O

گفت: صبر کن برسیم بعد بگو وایسا!


یعنی اینقدر تابلوعه که من کجا میرم؟؟!! O_O

واقعا قیافه ی من شبیه آموزشگاه ترانه است؟؟؟ :|

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۴
اَسی ...

نظرات  (۱۵)

فقط یه سوال

دقیقا چه وقت از خواب بیدار شدی ؟؟؟
شاید قبل از خواب پر خوری کردی :))))
پاسخ:
نخیر آقا خواب ندیدم :|
خب حتما مسافرای زیادی داره اون آموزشگاه.
پاسخ:
نه اینطور نیست! اتفاقا سعادت آباد مسافر زیاد داره ولی آموزشگاه نه
خب احتمالا یا کیف مخصوصی همراهتونه که از روی اون میفهمن میری آموزشگاه  ترانه

یا دوربین مخفیه :))))
....


یه سوال دیگه
این پست را چطوری انداختی پشت گوش تون ؟؟؟
:))
پاسخ:
نه اصلا تیپ انگشت نما و تابلویی ندارم
بعدم مگه کیف مخصوص آموزشگاه داریم؟ :|

بابا واقعیه!! :)))

همونطور که موها رو میندازن ;)
من بعنوان یه مامور شناسایی فهمیدم چه جوریه که راننده یک و دو و سه چه جوری متوجه میشن :)) شما کجا میرین ؟:)
ولی الان اصلا حسش نیست بهت  بگم‌:))
از بوی بد چسب هلاکم الان :|

ولی خودت دقیق بشی متوجه میشی :)


پاسخ:
خب از چسب دور شو و بیا بگو چرا :دی
بوی چسب تمام خونه رو گرفته :(

واقعا نمیدونی چرا ؟^_^
یا الکی میگی ؟


پاسخ:
دارین کاغذ دیواری میزنین؟

نه نمیدونم :|
یقین قیافه تون شبیه اونایی بوده که میرنآموزش رانندگی ترانه!
:)

پاسخ:
:))
من گواهینامه دارم! :دی
۰۴ اسفند ۹۵ ، ۱۷:۳۰ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
چهره ات نورانیه :))) 
و‌تندیس بی ربط ترین جواب میرسه به خودم:)))
پاسخ:
به افتخارش!! ;)))
خیلییی جالب بود اینبار که سوار تاکسی شدی و خودش گف آموزشگاه ترانه میری ازش بپرس. تاکسی خطی سوار میشی؟ شاید اومده به همکارهاش تعریف کرده . اونام دیده بودنت یادشون مونده!
پاسخ:
نه! همه ی این راننده ها یک بار منو رسوندن و دفعات بعدی یادشون مونده! حالا چراشو نمیدونم :))
شاید خیلی از خانما تو این مسیر میرن همون آموزشگاهه.. راننده ها عادی شده واسشون!
پاسخ:
نه اتفاقا از مسیری که من میرم کسی نیست، و کلا آموزشگاه زیاد مسافر نداره
اول بگید این اموزشگاه چیه ؟
تابعد جوابشو بگم .
پاسخ:
کلاسای مختلف رو برگزار میکنه، یه آموزشگاه هنری
یعنی به حدی رویاهاتو قشنگ تعریف میکنی که اگر بیای و بگی
رفتم ایستگاه و راننده گفته منتظر بودم شما بیایی و برسونمتون آموزشگاه

همه باور میکنن :))))
پاسخ:
از دست شما :))))
باشه باور نکن :)
چقد ملت تاکسی سوار میشن:))
پاسخ:
بله دیگه :دی
کامنتا رو خوندم ببینم به جوابی میرسم دیدم نه
احتمالا همون پرخوری بوده:دی
پاسخ:
شما هم؟ :/
خوب معمولا چون راننده ها توی یه مسیر میرن و میان معمولا با مسافرا آشنا
هستن و میدونن بیشتر مسافر توی این مسیر به کجا میره برای همین 
به راحتی حدس میزنن که باید این مسافر کجا میره اگه طرف آشنا نباشه 
دیگه مطمئن میشن که شمایی که نا آشنایی داری این مسیر رو میری به احتمال 90 درصد داری میری فلانجا که خیلی از مسافرات میرن اونجا 
شما میگی نه به جز شما مسافری دیگه اونجا نمیره و زیاد هم شلوغ نیست
اما شما که هرروز نمیرید وبیاید ویا هرساعت ولی اون راننده هرروز وهرساعت
داره اون مسیر رو میره برای همین  دیگه خوب هم مسافراشو میشناسه وهم
خوب تشخیص میده که چه شخصی وبا چه تیپی به کجا میره ویا بدون
تیپ خاصی کجا میره . 
پاسخ:
من هر روز میرم! کلاسای آموزشگاه از ساعت 8 صبح شروع میشه، بنابراین هرساعت مسافر واسه آموزشگاه نیست، بعدم من هر وقت رفتم تنها مسافر آموزشگاه بودم، بقیه ی دوستان از مسیرهای دیگه میان، خلاصه اینکه آموزشگاه زیاد مسافر نداره
من فکر میکنم راننده ها منو شناختن o_O
نظر من تایید نمیشه ؟
پاسخ:
چرا نمیشه؟!
تایید شد :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">