طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

فازشون چیه اینا؟ :/

شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۳۵ ب.ظ

برای حذف تلگرام اولش خواستم فقط شمارمو تغییر بدم تا کانالا و گروهها برام بمونن، به محض این که شمارم عوض شد دو نفر اومدن پیام دادن! یکیشون که آشنا بود و از پروفایلش شناختمش، هرچند میخواست مثلا ناشناس باشه! اما نفر دوم آشنا نبود و شمارش یه عدد با من فرق داشت! میگفت چقدر جالبه شماره هامون یه جوره ^_^

من :|

از چند تا مخاطبم پرسیدم وضعیت تلگرامم براشون چطور نمایش داده میشه، گفتن شمارت عوض شده! یعنی واسه همه قابل نمایش بود درصورتی که حتی این شماره رو قبلا نداشتن!

وقتی وضعیت رو اینطور دیدم تصمیم گرفتم بیخیال کانالا و گروها بشم و تلگرامم رو کلا حذف کردم، اما متوجه شدم اکانتم همچنان پابرجاست! دوباره نصبش کردم و این بار اکانتم رو حذف کردم

بعدترش یادم افتاد که یه سیم کارت داشتم که اصلا ازش استفاده نکردم، گفتم چطوره با اون اکانت بسازم! اینطوری دیگه راحتم و احساس نا امنی نمیکنم!

خلاصه رفتم پیداش کردم و یه اکانت جدید ساختم

به محض ورودم دو نفر پیام دادن!!! که البته هیچکدوم شمارشون مثل من نبود و آشنا هم که قطعا نبودن چون هیچکس این شماره رو نداشت

یکیشون شکلک تعجب فرستاد و اون یکی هم گفت همه دارن میرن شما تازه اومدی؟

و من همچنان پوکرفیس :|

عجب ملت بیکاری داریما! الکی شماره های تصادفی سیو میکنن و منتظرن ببینن کی میری تلگرام تا بیان بهت پیام بدن o_O

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۶
اَسی ...

نظرات  (۱۳)

۱۶ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۴۱ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
یعنی بیکاری در این حد حاد شده!!!!!!!!!!
پاسخ:
یه چیزی بالاتر از این حد! o_O
اینا همش از درد سرهای محبوبیت و شهرته ((: 
پاسخ:
یعنی اینقدر سلبریتی ام؟؟ :|
مشکل تلگرام اینه که اگه شماره شمارو هر کسی هرجایی داشته باشه و شما تازه تلگرامش رو فعال کنی بلافاصله برا فرد مورد نظر پی ام میره که فلانی که شما شمارش رو داری الان عضو تلگرام شد! 
برا همینه که این شکلی میشه. فاز خاصی هم ندارن. بیکارن!
یکی دو روز اول طبیعیه و تنها راه کار ممکن ریپورت و اسپم کردن طرف مقابله! :)

پاسخ:
بله
همینطوره :)
۱۷ بهمن ۹۵ ، ۰۱:۵۹ محمد روشنیان
تو ورژنای قدیمی اگر شماره تغییر پیدا می‌کرد هر دو سری که هر کدوم از شماره ها رو داشتن میتونستن ببینن و فقط افراد جدیدی که وارد تلگرام می‌شدن نمیتونستن با شماره قدیمی پیدا کنن آدم رو الان رو نمیدونم
پاسخ:
الآن هر کی تو لیست مخاطبات باشه (یعنی هم تو شمارشو سیو کرده باشی و هم اون شمارتو سیو کرده باشه) یا باهات چت داشته باشه میتونه شماره جدیدتو ببینه، مگه اینکه بلاک شده باشه
بس که شما آدم مهمی هستی :)
پاسخ:
بسی زیاد :دی
خخخخخخخخخ ، عجب 
در این که عده ای بیکارن و ول میچرخن تو نت شکی نیست 
اما راجبه این اتفاقی که برات افتاده اونم با شماره ای که قبلا استفاده نشده ممکنه که ! این شماره شما قبلا متعلق به یکی دیگه بوده ، شرکت های اپراتور همراه سیسم کارت های اعتباری رو بعد از حدود 3 ماه عدم استفاده توسط فرد میسوزونن و شماره به دیگری واگذار میکنن ، و این میشه که مثلا سیم کارت تازه ای که خریدی قبلا مخاطب داشته تو تلگرام و عده ای شمارش رو داشتن و .... خلاصه دیگه خخخخ
حالا خدا کنه طرف مردم آزار نبوده باشه خخخخ
پاسخ:
منم همین حدسو زدم، چون یکیشون میگفت دوست مریمی!
خداکنه -_-
:))
خوبه بشما پیام میدن...بمن زنگ میزنن:دی

پاسخ:
اونا دیگه کارشون از بیکاری گذشته :/
اول خواستم یه :)ِ ملیح بزارم اما به همون :| بسنده میکنم ...

:دی
پاسخ:
چرا :)))
:دی
خخ
تلگرام هم درد سریه ها
پاسخ:
بسیار :/
سلبریتی به چی میگن ؟!
پاسخ:
:|
افراد مشهور و محبوب و پرطرفدار
صد در صد اصن آسی بولیده مشهورترینشونه (((: 

والا... 
پاسخ:
:/
چرا که نه -_-
تفریح سالمه دیگه! *-*
برن سمت خلاف های سنگین خوبه؟ :|
پاسخ:
واقعا که :)))
:)))
پاسخ:
o_O

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">