طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

جوجه هایی که وسط زمستان شمرده شدند o_O

جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۴۳ ق.ظ

این چه وضعشه؟؟ دیگه کسی هم مونده تو بیان؟؟ هر روز میای میبینی یکی در وبلاگشو تخته کرده رفته :/

کجایی خشایار "زیر آسمان شهر" که بزنی تو مخشون؟؟

کجایی غلام شیش لول بند که قاطی کنی و با فن کاراته نصفشون کنی؟

این قوم هیچیشون نیست، فقط کتک لازم دارن :/


+آقاگل چرا وبلاگتو بستی؟ گفتی یه مدت نیستی فقط :|

امروز هر چی وبشو باز کردم هیچ نتیجه ای نمیومد، فکر کردم نتم ضعیفه، اما الآن دیدم فقط یک حرف "ا" نوشته و بس :|

بلاگفان هم که میخواست این فضای غمگین بلاگ رو عوض کنه و شادمون کنه، حالا خودش با رفتنش داره به این جو دامن میزنه :(

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۵
اَسی ...

نظرات  (۱۷)

۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۰:۴۴ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
آقا گل دیگه چرا
قلبم وایساد :((((((
پاسخ:
واقعا چرا؟؟؟ :(
به جان خودت نمیتونیم. شخصا از بستر بیماری دارم نظر میدم برات.
پاسخ:
الهی هرچه زودتر سلامتیتونو به دست بیارین
ولی این رسمش نبود :(
پیش میاد دیگه. شرمنده هم شدیم ما.
پاسخ:
:(
دشمنتون شرمنده...
اللته ببخشید. من فکر کردم پسرید! وگرنه جسارت نمیکردم. فکر کرپم نوشته اِسی. 
پاسخ:
معلومه خیلی شوکه شدین که دو تا غلط تایپی دارین :)))
به هر حال مرسی که لااقل این دم آخری هم باعث خنده ی ما شدین :)
آقا گل :(((((((
ایشالا برگردن ...

پاسخ:
اوهوم :((
ایشالا...
همه رفتنی ـن ... .
پاسخ:
...
خوش اومدین
هر گل که بیشتر می دهد به باغ صفا
گلچین روزگار امانش نمیدهد:)))

بای پولار چرا رفت من کارش داشتم
پاسخ:
هر گل که بیشتر به چمن می دهد صفا! :دی
:|
چرا رفت؟ هزار بار گفتم اگه میرین لااقل وبلاگتونو نبندین شاید یکی کارتون داشت :/
هر بلاگری یه مدتی میره دوباره بر میگرده ناراحت نباش
اقا گل هم تو تلگرام یه کانال زده اونجا تقریبا فعالیت داره
پاسخ:
و بلاگرانی که تلگرامر شدند o_O
عه:|آقاگلم بست؟!://
بیان داره هر روز بیخود وبیخود تر میشه...:/

پاسخ:
آره :/
یکی بیانو نجات بده!! O_O
:(
پاسخ:
هعی...
میان باز. 
پاسخ:
ایشالا
 آقا محلشون نذارین بذارید برن اینقدر منتشونو نکشید  والا 
پاسخ:
O_O
:/
خوب وقتی قدر دوستاشون رو نمیدونن وقتی میدونن چقدر برای
دوستاشون مهمن اینطور رفتار میکنن وقتی برای حرف دوستاشون ارزش
قائل نمیشن باید محلشون نذاشت باید منتشونو نکشید بد میگم ؟
پاسخ:
:(
میان ایشالا
۱۵ بهمن ۹۵ ، ۱۳:۵۸ ام اسی خوشبخت
ان شالله برمیگردن :)
پاسخ:
بله ایشالا :)
همه ی ما رفتنی هستیم :)))
پاسخ:
شما لطفا خودتونو جزو رفتنی ها ندونید که عذرتون اصلا موجه نیست :/
چرا موجه نیست؟
پاسخ:
چون نیست، همین که گفتم -_-
چونه هم نزنید :/
ایشالا ک یه روز برگردن..
هر جا هستن خدا پشت و پناهشون..
پاسخ:
آقاگل امروز برگشت!! گفت اصلا نرفته بوده!!
الهی خدا پشت و پناه شما باشه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">