طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

اندر احوالات تاکسی سواری 2

يكشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۴۹ ب.ظ

مواقعی که سوار تاکسی میشی، برای پرداخت کرایه با سه حالت مواجه میشی که هر کدوم مشکل مخصوص به خودشونو دارن:

1- اگه همون اول که سوار شدی کرایه بدی، موقع پیاده شدنت راننده میگه کرایه بده و یادش نمیاد که همون اول حساب کردی! حالا بیا و ثابت کن :|

2- اگه وسط مسیر بخوای کرایه بدی، چون راننده در حال رانندگیه ممکنه حواسش پرت بشه و وقتی درگیر شمردن پول و پس دادن بقیش بشه، خطر تصادف پیش میاد O_O

3- اگه بخوای موقع پیاده شدن کرایه بدی، در بسیاری از موارد دیده شده که پس از پیاده شدن مسافر، راننده بدون پس دادن بقیه پول و یا همه ی پول مسافر، گازشو گرفته و رفته!!! :/


حالا شما بگید تکلیف چیه؟؟؟

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۲
اَسی ...

نظرات  (۱۵)

من وقتی سوار تاکسی میشم همش درگیر اینم کی کرایه رو بدم که نه تصادف بشه و نه هیچ کدوم از دو مورد دیگه
پاسخ:
پس واسه شمام معضل شده :دی
۱۲ دی ۹۵ ، ۲۳:۵۳ آقاگل ‌‌
یهترین و به صرفه ترین کار اینه که از ماشین پیاده بشی. در تاکسی رو بزنی به هم. با سرعت نور بدوی! کرایه هم ندی. :/

پاسخ:
آفرین پیشنهاد خوبی بود :)))))
۱۲ دی ۹۵ ، ۲۳:۵۴ روزهـا ..
سعی کنید تو ترافیک یا تو چراغ قرمز چهارراه نزدیک ب مقصدتون کرایه رو بدین!:)

البته اگه چهار راهی هم در کار نبود.. وقتی خیابون خلوته کرایه رو بدینم مشکلی پیش نمیاد! مگر اینکه راننده خانم باشه! :))
پاسخ:
گشتم نبود :)))))
بله؟؟؟ شما الآن فحش دادین؟؟؟!!!!! O_O
کرایه ندی:دی

مگه چقد راهه که یادشون میره!!
پاسخ:
;))
خب بین راه یکی سوار میشه یکی پیاده میشه و آخرش راننده نمیدونه چی به چیه و قاطی میکنه :|
اواسط تو چراغ قرمزا پرداخت کن...
من یه سری گفتم آخرش پولو میدم، یادم رفت. پیاده شدم راننده گفت: حالا قابلی نداشت :دی
پاسخ:
چه جالب :)))
میخواستی بگی واقعا؟ ممنون! و بری ;)
۱۳ دی ۹۵ ، ۰۸:۲۲ دچــ ــــار
اولا باید بدونی کرایه چنده و بعد سواربشی (تجربه ثابت کرده این خیلی مهمه) بعدهم ترجیحا پول خورد براش داشته باشی و در این صورت گزینه سوم رو میشه در پیش گرفت :)
پاسخ:
اینجا نرخ کرایه ها مشخصه
خب همیشه که آدم پول خرد نداره
۱۳ دی ۹۵ ، ۰۸:۴۴ لا نتوری
من اگر پول خرد نداشته باشم
همون اول کرایه را میدم که تا آخر مسیر بقیه پول را بده
اگر پولم همون مبلغ کرایه باشه آخر راه بهش میدم
و یا پشت چراغ قرمز
...
البته نمیشه از پیشنهاد آقا گل به راحتی گذشت :)
پاسخ:
اینجوری راننده تو کل مسیر درگیر شمردن پول میشه
اون که بعله! :))
۱۳ دی ۹۵ ، ۱۲:۳۲ مهندس میم
من معمولا نزدیک مقصد پرداخت میکنم
اونم وقتی که جاده مستقیمه !! D:

یه بار راننده ی بین شهری داشت چرت میزد پشت فرمون
مجبور شدم بین راه بدم که از خواب بپره !!
یه جور از خواب پروندمش که تا عمر داره یادش نره :دی
پاسخ:
اگه مستقیم نبود چی؟ :دی
بین راه اونم بین شهری انصافا موقع کرایه دادن نیست! معلومه وضعیت خیلی وخیم بوده :))
چه جوری؟؟؟!!
مورد سومی! با این تفاوت که تا بقیه پولتو نداده پیاده نشی... حالا خاس گازشو بگیره بره... تو هم باش میری:))))
پاسخ:
این که خیلی بدتره!!! O_O
اتفاقا من به محض توقف تاکسی سریع میپرم بیرون، مخصوصا اگه مسافر دیگه ای نباشه!
۱۳ دی ۹۵ ، ۱۳:۵۲ محمد حسین
اخه اینم مشکله :| ملت چقدر مشکلاتشون پاسنوریزه اس :))) 

والا... 
پاسخ:
خودتون که از همه پاستوریزه ترین!! :دی
والا :|
۱۳ دی ۹۵ ، ۱۴:۴۶ ببر بنگال
1- با اتوبوس یا مترو برید 
2- پول اندازه کرایه به راننده بدید .
3- خودتون ماشین بخرید . 
پاسخ:
اتوبوس همه مسیرا رو نمیره
مترو؟؟ o_O اینجا ایران است! :))
خب همیشه که پول خرد نداریم
3- چشم :|
۱۳ دی ۹۵ ، ۱۵:۱۴ عاشق بارون ...
من معمولاً همون موقع حرکت وقتی مطمئن میشدم خطر حواس پرتی وجود نداره و خلوته کرایه رو حساب میکردم! گاهی هم اول یا آخر. ولی مشکلی نبوده تا حالا که فکر کنم بهش! :))) فقط یادمه یه بار کرایه اتوبوس رو که جمع میکردن پولو دادم٬ بعد موقع پیاده شدن هم دوباره طبق عادت پول دادم! بعد راننده گفت جمع کردن از همه که! گفتم آهان!‌ :دی
پاسخ:
آهان ;)
:)))
۱۳ دی ۹۵ ، ۱۶:۲۲ دچــ ــــار
تاکسی بخرید :)
پاسخ:
کلا زدید صورت مساله رو پاک کردید! :)
من معمولا یا پیاده میرم یا با ماشین خواهرم و اگر خیلی عجله داشته باشم با آژانس. 
گاهی وقتا خیلی کم با تاکسی میرم و تا دقیقا نرسم سر جایی که قراره برسم پول رو حساب نمیکنم  مگه اینکه خرد نداشته باشم که اول بسم الله حساب میکنم تا حالا نشده راننده ی حواسش نباشه و بگه حساب نکردم :)
چون همزمان که دارم حساب میکنم میگم مثلا خرد ندارم ببخشید یا بهش میگم منو مثلا تو میدون 
اصلی برسونین و وقتی اینا رو گفتم می مونه تو ذهنش دیگه :)
بچه بودم چرا این فراموشی توسط راننده رو می دیدم ولی الان نه چون بچه بودم فقط پول رو میدادم صدامم بالا نمی اومد الان که حرف میزنم راننده متوجه میشه :)
بنظرم توام یه کم حرف بزنی مشکلت حله ؛ )):دی 



پاسخ:
راست میگی ;)))
خب عاقل جان:))
اینهمه تنها تو تاکسیش نشستی هیچی نشد...
حالا که وایستاده فرار میکنی؟!
اصن خب سوار نشو^_°

پاسخ:
اولش مسافر داشت اما بعدش من موندم
بعدم وقتی در حرکته که کاری ازمون برنمیاد، وقتی وایستاد تا پشیمون نشده میپرم بیرون :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">