طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

توجه شما را به عمر سایت جلب مینمایم!!

سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۵۴ ق.ظ

ماجرا از مسترنیما شروع شد!

شهریور پارسال بود که خیلی اتفاقی به وبلاگ ساحل افکار رسیدم و با پست مشاعره رو به رو شدم! خیلی استقبال کردم و هر روز پیگیر بودم، از همون موقع وب خوانی رو به صورت مستمر شروع کردم، شدم خواننده ی همیشگی وبلاگ ساحل افکار! از اونجا به وبلاگ زیزیگلو رسیدم، از طریق این دو وب با باران آشنا شدم! اون وقتا باران هم مثل من فقط خواننده ی وبلاگ بود

یادش بخیر اون موقع نظرات وبلاگ زیزیگلو بدون تایید باز بود و من و باران شبا عملا اونجا چت میکردیم :)))

کم کم با وبلاگهای دیگه ای آشنا شدم و دوستان دیگه ای پیدا کردم،

هیچوقت به داشتن وبلاگ فکر نمیکردم، چند باری دوستان گفته بودن که بنویسم، اما بلاگری رو در خودم نمیدیدم! فکر میکردم برای داشتن وب باید ایده های زیادی تو ذهن داشته باشی و حس میکردم اگه بخوام بنویسم با کمبود موضوع مواجه میشم! بعدم میدیدم که همه از کسادی بازار وبلاگ مینالن، و وب زدن تو چنین رکودی رو کاری عبث میپنداشتم!

تا این که یک روز خیلی یهویی با خودم گفتم برم تو سایت بیان ببینم وبلاگ ساختن چه جوریه! فکر میکردم کار خیلی شاقیه و فقط میخواستم با مراحل ساختش آشنا بشم

اما با کمال تعجب دیدم خیلی راحت یه وبلاگ ساختم! بدون این که حتی تصمیمش رو داشته باشم!! خیلی یهویی و ناخودآگاه! انگار درمقابل عمل انجام شده قرار گرفته باشم!!

خلاصه رفتم تو وب دوستان و آدرسم رو براشون گذاشتم!

و اینجوری بود که من بلاگر شدم :)


از اون موقع تا الآن یک سال میگذره

یه چنین روزی بود! دقیقا 23 آذر!

بله امروز اولین سالروز تولد وبلاگمه ^_^



****تولدش مباااارک ****


کلبه کوچولوم یک ساله شد ^_^



به افتخارش!!

هوراااااا :))))))



تو این یک سال خواننده های زیادی داشتم که حضورشون باعث خوشحالیم بوده و ازشون صمیمانه ممنونم

اما میخوام به طور ویژه از جناب روزها تشکر کنم

چون همیشه خواننده ی ثابت و فعال وبلاگم بودن ، واسه تک تک پستام کامنت گذاشتن و برای خط به خط پست هام نظر دادن! حتی اگه یه وقت نبودن، به محض سر زدن به وبلاگم برای تمام پست هایی که در زمان غیبتشون گذاشته بودم با حوصله کامنت میذاشتن

شاید از بین تمام پستهای وبلاگم شما 3 تا پست رو بتونید پیدا کنید که خالی از کامنت ایشون باشه!! که اونم احتمالا از زیر دستشون در رفته :))

من میخوام از همینجا تندیس بهترین اخلاق رو به ایشون اعطا کنم، واقعا اگه قرار باشه کسی آقای اخلاق بیان بشه، ایشون لایقشه

بسیار مودب و با شخصیت هستن، خیلی بزرگتر از سنشون رفتار میکنن، اخلاق شایسته ای دارن و درکل همه ی صفات خوب در ایشون هست، بدون اغراق میگم.

همیشه میخواستم یه جوری ازشون تشکر کنم، تولد وبلاگم فرصت خوبی بود و برای این منظور استفاده کردم :)


خب حالا میخوام از شما بپرسم تو این مدتی که خواننده ی من بودید، چه نظری راجع به وبلاگم دارید؟ چه برداشتی از شخصیتم داشتید؟ کلا هرچی که تا الآن دستگیرتون شده چیه؟ نکات مثبت و منفی رو بگید و هر آنچه که تا به حال فرصتی پیش نیومده که بیان کنید :)

همچنان ممنونم از همراهی گرمتون :)

موافقین ۹ مخالفین ۱ ۹۵/۰۹/۲۳
اَسی ...

نظرات  (۴۰)

تولد تولد تولدش مبارک :))

ایشالا چرخش واست سالها بچرخه ولی مثل من معتاد نشی روله:دی


آره بخدا دیدی یکسال گذشت ؟:)

البته من وب داشتم ولی خودمو دور کردم از هر آنچه که اسمش وب بود و وبلاگ بود و فقط هم سر پست های زی زی نازنین و بقول شما مستر نیما حاضر بودیم :)


+

منم موافقم جناب آقای روزها واقعا شخص خوش اخلاق و البته دانایی هستند و بقول شما خیلی بزرگتر از سنشون رفتار میکنند :)

منم جا داره ازشون تو این تریبون آزاد تشکر ویژه ای ازشون کنم :)

آقا میثم متشکریم :)


++

ولی من حسودیم شد ها :)

قدیم ها می اومد وبلاگ من :دی

الان میاد اینجا :دی :))



پاسخ:
تشکر تشکر تشکر آبجی باران ;)
ایشالا :دی
مرسی :)

دیدی؟؟!!
همینطوره، منظورم این بود که وقتی باهات آشنا شدم وب نداشتی
+
بله دانا!
:)
++ عه چرا؟؟ الآنم که میان وبلاگت!! :)

آقا باید تو اون صندلی داغه میشستی تا ما هم راحت سوالاتمون رو میپرسیدیم :)

نذاشتی دیگه :|:)


خواهش میکنم :)


پاسخ:
خب نمیشد که مساوی بشیم! باید یکیمون اول میشد، چون اگه هر دو برنده میشدیم ایشون یه نفر رو بعد از خودش انتخاب میکرد، بعد نوبت من میشد و منم نفر بعدیمو انتخاب میکردم، بعد از من نوبت فرد انتخابی بهار میشد و کلا چرخه ی صندلی، دوشاخه میشد! دردسر ساز بود دیگه!
شما ببخش :)

تنها نظری که دارم اینکه بیا ثبت احوال ما و یک اسم جدید بهت بدم :)

رایگان هم بهت میدم :دی

نظرت چیه ؟:))

به جان خودم ، به اشتراک بذار این نظر رو اگر دیدی همه موافق بودند

بیا ثبت احوال ما :دی

خب ؟:)


همچنان خواهش میکنیم از شما :)):دی

پاسخ:
تو هم دل پری داری از اسم من ها! :دی

همچنان مرسی :))
۲۳ آذر ۹۵ ، ۰۲:۲۳ آقاگل ‌‌‌‌
365روزه شدن وبلاگتون مبارک :))
ان شالله 365سالگیش!

پاسخ:
خیلی متشکرم :)
چقدر دیگه باید عمر کنم من!! :)))
تولد وبلاگت مبارک :)
پاسخ:
ممنونم عزیزم ^_^
۲۳ آذر ۹۵ ، ۰۶:۲۰ بای پولار
تولدش مبارک :)

وبلاگت جای خوبیه. محیط صمیمی ای داره. و مثل شهر فرنگ همه چی توش پیدا می شه. در کل خیلی خوبه.
بدیش هم... چیزی الان به ذهنم نمی آد سر صبحی!

در مورد خودت هم تا اونجایی که شناختمت آدم سرزنده ای هستی و این خیلی خوبه. ولی خب یه کم حس می کنم سر به هوایی!!!
نمی دونم چرا ولی حسم می گه!

و دیگه اینکه چرا اینقدر مرموزی و هیچ چی از خود واقعیت لو نمی دی؟! نه اسمی، نه سنی، نه شهری!!!


پاسخ:
متشکرم :)

ممنون از لطفتون، خوشحالم مورد تاییدتونه :)

سر به هوا؟؟؟ چرا خب؟!!! :))

مرموز؟؟؟؟؟!!!!! O_O
لو دادن کاری بس ناپسند است :دی
موبارکههههه:)))))
پاسخ:
مرسییییی ^_^
من خیلی تازه است آشناییم با وبت.. یه مدت بگذره خودم میام کامل همه ی سوالاتو جواب میدم :))

تولد وبت مبارک ^_^ به مبارکی.. صد و ۲۰ سال دیگه بیایم کامنت بذاریم به حول و قوه ی الهی.... :)))
پاسخ:
باشه، پس یادت نره ها ;)
مرسی حنا جون ^_^
ایشالا :)))
چقدر غلط املایی دره وبلاگت :)))


اما تعجب نداره یک سال بیشتر نیست که بلاگر شدی
از این اتفاقات پیش میاد :))


نظر خاصی ندارم فقط همون نظرات قبلی...
حالا بگرد نظرات قبلی را پیدا کن :)))
پاسخ:
غلط املایی دره؟؟؟ دره؟!!
خب دیگه نیازی به گفتن نیست که املای چه کسی ضعیفه! :دی
:))
خوب بلدین بپیچونین! :))
مبارکه :)
از این به بعد منم خواننده ثابت وب شما هستم :)
پاسخ:
ممنونم :)
خیلی هم عالی!! خوشحال میشم :)
۲۳ آذر ۹۵ ، ۱۱:۲۲ هنوز یلدا
تولد وبلاگت مبارک اسی جان:*
پاسخ:
ممنونم یلدا جانم :**
۲۳ آذر ۹۵ ، ۱۱:۳۱ قاسم صفایی نژاد
مبارک باشه. ان شالله ده سالگی اش رو جشن بگیرید و مثل بعضی ها نباشید که یهو خداحافظی میکنن و میرن
راستی وبلاگ من 5 ماه دیگه 10 ساله میشه. البته این وبلاگم. قبلش 2 سال یه وبلاگ دیگه هم داشتم که اثری ازش نیست.
پاسخ:
متشکر
آمین...
نفس عمل خداحافظی بده، چه برسه یهویی هم باشه :/
10 ساله؟؟؟ ماشاءالله به پشتکار شما! آفرین، خیلی خوبه :)
ان شاءالله سالهای سال ادامه بدید به نوشتن.
اون قبلیه احتمالا بلاگفا بوده!
تولد وبلاگتون مبارک ...

حال دلت که خوب باشد ، همه دنیا به نظرت زیباست ...
حال دلت که خوب باشد ، حتی می شوی هم بازی بچه ها ...
و چقدر لذت دارد که آدم حال دلش خوب باشد ...

حال دلتان همیشه خوب ... 😊

پاسخ:
خیلی ممنون :)

چقدر زیبا و درست بود! دقیقا حال این روزهای منه ^_^
متشکرم، همچنین شما ☺
۲۳ آذر ۹۵ ، ۱۲:۰۵ ابو اسفنج بلاگفانی
عه عه عه! مبارک باشه. ایشالا دو سالگی شو دور همدیگه جشن بگیریم.
پاسخ:
مرسی!!! :))
ایشالا :)
۲۳ آذر ۹۵ ، ۱۲:۳۳ مرتضی خیری
سلام 
مبارکه
ایشالا، "جناب روزها"هاتون روز به روز بیشتر شه.
پاسخ:
سلام
متشکرم
به امید هرچه بیشتر شدن جناب روزهاها :))
خوش اومدین
یک سالگی وبلاگتون مبارک باشه:)
پاسخ:
خیلی ممنونم :)
۲۳ آذر ۹۵ ، ۱۴:۰۸ دچــ ــــار
تولد طلوعتون مبارک :)

+ من فکر میکردم شما دانش آموز هستید:) 
+ کلا مطابتون خوبه حرفی نداریم 
پاسخ:
ممنونم ^_^
یعنی الآن فکر میکنید نیستم!
کلا تشکر :)
به بههه.. تولدش مبارک.. ایشالا تولد 100سالگیش! ^-^ 
عکس دومیه چه قشنگه.. :)


خیلی ممنون از لطفتون..
بی هیچ شکسته بندی.. این چیزایی رو ک در موردم نوشتین، نیستم.

موندم اون سه چهار تا پست کدومان؟! :))
پاسخ:
ممنووووون.. ایشالا :))
اوهوم ^_^

مشک آن است که ببوید، نه آن که عطار بگوید!
دیدید که باران هم حرفمو تایید کرد! :)

یکی پاییز برفی
http://tolooeman.blog.ir/1395/09/04/%D9%BE%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D8%B2-%D8%A8%D8%B1%D9%81%DB%8C
یکی میهمان تصویری 9
http://tolooeman.blog.ir/1395/08/01/%D9%85%DB%8C%D9%87%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C-9
یکی دیگه هم الآن یادم نیست، اما یه بار دیده بودم!

خودمم تعجب کردم که چطور اینا رو جا انداختین! آخه طولانی و پر عکس هم بودن و کاملا به چشم میومدن!! :))
در مورد وبلاگتون..
یکی از دلایل جذب خواننده به اون.. حس صمیمیتیه ک ازش ساطع میشه.. از بکگراند وب گرفته تا پست ها..
و البته لبخند و دلخندی که با خوندن پست هاتون به لب و دل مخاطب میشینه..
همین دیگه! :)
همیشه سلامت و شاد و پایدار باشین...
پاسخ:
خیلی متشکرم از نظر پر مهرتون
لطف دارید :)
و نیز شما!
۲۳ آذر ۹۵ ، ۱۴:۳۵ بانوچـ ـه
سلام
تولد وبلاگت مبارک...
من متاسفانه مدت زیادی نیست خواننده ی وبلاگت شدم ولی خوبه دوسش دارم :)
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون :)
خوشحالم :)
تولد وب خوشگلتتت مباااارک :-)
پاسخ:
مرررسییییی المیییییی ^__^
۲۳ آذر ۹۵ ، ۱۶:۰۱ پرتقالِ دیوانه
مبارکه دخترم :)))
من از 12 سالگی وب داشتم :دی

تو خودتی
شیطنت های ریز خودتو داری
یه دیوونه ای هم تو وجودت هست به نظرم ولی بروزش نمیدی :)))
خلاصه ما شما رو دوست
پاسخ:
مرسسسی دختر :)))
اوه باریکلا!

دیوونه؟؟!! خودم که پیداش نکردم اما ظاهرا تو کشفش کردی :)))
ما بیشتر ;)
۲۳ آذر ۹۵ ، ۱۶:۱۷ ( ک) شباهنگ
 خب تولدش مبارک...
منم اصلا فکر نمیکردم وبلاگ داشته باشم به اسرار
تعدادی از دوستان شد که وبلاگ درست کردم ..
راستش نظر بخصوصی ندارم ولی خوب بوده 
پاسخ:
سپاس
خوبه اتفاقا!
ممنون
۲۳ آذر ۹۵ ، ۱۷:۱۵ عاشق بارون ...
چه کیک رنگی رنگی ای!‌ :)))
مبارک باشه!‌ :))
پاسخ:
اوهوم ^_^
مرررسی :)
سلام تولد وبلاگتون مبارک : ) 

راستش من تازه با وبتون آشنا شدم چندان شناختی ندارم اما رنگ وبلاگ و نوشته های ساده و بی تلکفتون باعث شد حس خوبی نسبت به وبتون داشته باشم  *___^ 
پاسخ:
سلام
خیلی متشکر :)
نظر لطف شماست :)
الان ساعت 19:48
اَسی خانوم در حال تایید کامنت ها

آی لاو یو PMC

D:
پاسخ:
الآن ساعت 22 است و من از اون موقع تازه رسیدم به کامنت شما!
زیاد بودن طول کشید، ببخشید منتظر موندید

وات؟؟ o_O
سلام 
اسی جان مسترلانتوری وسط حرفاش از فارسی بسمت کردی رفته :)
پس مشکل ویرایشی اینبار نداره :دی 
دره یعنی همون دارد / داره  است ؛ )
کردها به داره میگن دره :))
پس غلط املایی نداره :))

پاسخ:
سلام
مشهدی ها هم به داره میگن دره، اما آقای لانتوری نه کرد هستن و نه مشهدی!
ایشون به فارسی نوشتن و تو فارسی "دره" به معنای فرورفتگی میان دو کوه هست :دی
من میدوووونم این تولد میشه سوژه رادیووو بلاگی ها :)))
من میدونمممممم :)
نه اینکه خبر خاصی این هفته  ندارن و  کل خبرنگار و گزارش گر و مجری های رادیو همشون بهت تبریک گفتن قطعا  تولد وبلاگتو میکنن سوژه خبری :))))))
منننن میدونم :)))
تازه من و زی زی هم معروف میشیم :دی :))))))):دی 
آخ جون منم معروف میشم ؛ ))):دی 
البته من معروف بودم ها ولی خب اینجا بیشتر می چسبه ؛ ))
مرسی بابت معروفیتم  ^_^


پاسخ:
سوژه؟؟ نمیدونم :)
البته هنوز تا آخر هفته سه روز مونده و تو این مدت پستهای زیادی نوشته خواهد شد! :دی
مگه اینجا چه جوریه؟؟ :))
مرسی از تو باران جان :*
ممنون از لطف باران خانم.. و شما
پاسخ:
مرسی از آقای اخلاق  :)
۲۴ آذر ۹۵ ، ۰۰:۰۲ ✿دخترے از تبارِ غرور✿
سلااااام
به به مبااااارک باشه
چه قدرم عااالــــــــی
به نظر من که همه چیز وبت عالیه و خیلی خوب تونستی با مخاطبات ارتباط بگیری قلمت گیراست
تبریکــــــات فـــــراوان
پاسخ:
سلاااممممم
مررررسیییی
^_^
ممنونم از تعریفت :)
خیلی تشکر!!
۲۴ آذر ۹۵ ، ۰۹:۰۶ ببر بنگال
تبریک میگم .
پاسخ:
متشکر
تولد وبلاگ شما هم مبارک
چقدر دقیق بودید که میدونستید تولد وبلاگمون توی یک روزه
پاسخ:
متشکرم
بعله که دقیقم! :دی

۲۴ آذر ۹۵ ، ۱۵:۳۴ قاسم صفایی نژاد
پاسخ به پاسخ‌تان:
یه بازی وبلاگی بود تقریبا دو سال پیش که هر کسی تاریخچه وبلاگ خودش رو می‌نوشت. تاریخچه وبلاگ منم اینجا میتونید بخونید:
http://safaeinejad.ir/1394/01/05
پاسخ:
چه جالب!
ممنون
مبارکه :)
پاسخ:
مرسی :)
مبارکه
چراغ وبت همیشه روشن و به شادی :)
پاسخ:
مرسی عزیزم :*
ایشالا با حضور دوستان عزیزی مثل شما :)
تبریک عرض میکنم
این یک سالگی خیلی شیرینه :-))
پاسخ:
خیلی متشکر
بله خیلی ^_^
۲۶ آذر ۹۵ ، ۱۴:۲۵ محمد حسین
امیدوارم سهم کیک ما رو کنار گذاشته باشید:دی 

من برگشتم ((: 

مبارک باشه کلا همه چی:))
پاسخ:
سهم شما محفوظه :دی
چقدر عالی!!!!!
خوش برگشتین :)
مرسی کلا واسه همه چی :))
۲۷ آذر ۹۵ ، ۲۳:۳۲ یـک مـعــلـم . .
باسلام وعرض ادب :)
تاریخچه ای رو که اول پست،بهش اشاره کردین،یادمه^ـ^
.
این هدیه ی ناچیز رو،به رسم ادب،و بااحترام،به محضرتون تقدیم می کنم:

http://ec.vizit.ir/MTAyMzk2Nw==

کلبه ی کوچولویتون مُستـــــدام :))
پاسخ:
عرض سلام و ادب متقابل :)
بله شما از اون زمان حضور داشتین تو وب زیزیگلو :)
وااای چرا زحمت کشیدین؟؟؟؟
خیلی خوشحال شدم ^_^
انتظارشو نداشتم!!!
واقعا ممنووووونم از محبتتون
چقدر قشنگه ^_^
کلبه کوچولوم تشکر میکنه از آقا معلم ^_^
بازم مرسی، ان شاءالله در کنار دوستان بامعرفتی مثل شما :)
تولد وبلاگ خودت رو گرفتن، خیلی لذت بخشه؛ تولدش مبارک؛
 ان شاءالله خورشید زندگی و همچنین وبلاگتون، همیشه در حال طلوع کردن باشه. 
دلیل اینکه اینجا رو میخونم، سادگی و صمیمیت واژه هاست...؛ 
قلمتون مانا. 
پاسخ:
بله خیلی ^_^
متشکرم :)
باورم نمیشه یک سال گذشت!!
مرسی از دعای زیباتون ^_^
ممنون از لطفتون
بیشتر روشن بشید :)
سپاس...
واقعا ادم چی میتونه به اونایی بگه که شما را با وب آشنا کردن
والا :)))


الکی امدی یه فضایی توی مجازی اشغال کردی
یه پست مفید هم که تا حالا ننوشتی


به خودت هم که تبریک میگی
پاسخ:
باید ازشون تشکر کرد و بهشون تبریک گفت که چنین استعدادی رو به دنیای وبلاگ وارد کردن :دی

مگه جای شما رو تنگ کردم؟ :/
پست مفید منو شما نمیبینی! چون قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری :-P

وقتی حسودانی چون شما نمیگن مجبورم خودم بگم :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">