طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

من حسود :/

پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۷ ب.ظ

به درجه ای از حسادت رسیدم که وقتی میبینم هم رده هام (هرچند انگشت شمار) به جایی میرسن نه تنها خوشحال نمیشم بلکه میشینم یه گوشه قمبرک میزنم غصه میخورم که چرا من نه؟

و از زندگی ناامید میشم...

هی :(

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۵/۰۹/۱۱
اَسی ...

نظرات  (۸)

۱۱ آذر ۹۵ ، ۲۳:۱۰ وبلاگ دکترین
به خدا توکل کنید
پاسخ:
بله
خوش اومدین
۱۱ آذر ۹۵ ، ۲۳:۳۲ بای پولار
پس درسته که می‌گن حسود هرگز نیاسود ! :))

من خودم برام مهم نیست ولی اطرافیان همیشه مهمش می‌کنن با توسری زدناشون...
پاسخ:
بله واقعا نیاسود! یادش بخیر بچه بودیم زیاد تکرار میکردیم، مدتها بود فراموش کرده بودم!
اطرافیان و دیدگاه جامعه هم مزید بر علت هستن...
۱۱ آذر ۹۵ ، ۲۳:۵۹ ام اسی خوشبخت
باید باهاش مبارزه کرد والا بزرگتر و گسترده تر میشه.
این مشکل مختص شما نیست, هممون مقداری از این حسادت رو داریم, لااقل تو موارد خاص داریمش. باید مقابله کنیم باهاش.
پاسخ:
درسته
ممنونم
خیلیامون اینجوری هستیم..منتها بعضیا بروز میدن بعضیا نه!

پاسخ:
بله خب...
همه همینن اصولا:/
پاسخ:
اوهوم :))
من اصلا هرروز زندگیم آرزو میکنم بقیه موفق نباشن که من بشم :/
پاسخ:
واقعا؟! ای وای :))
۱۲ آذر ۹۵ ، ۰۹:۰۵ ببر بنگال
باید سعی کنید این حسو دور کنید ازخودتون.
پاسخ:
بله درسته
(-:تلاش کن توام
پاسخ:
تلاش؟
باشه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">