طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

پاییز برفی

پنجشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۲ ب.ظ

تا شنبه هوا معمولی بود، یعنی میشد با یه لباس نه چندان ضخیم بیرون رفت.

یکشنبه خیلی ناگهانی هوا سرد شد! و دوشنبه من با وجود پوشیدن لباس ضخیم (البته نه کاپشن و پالتو) علنا قندیل بستم تا از کلاس برگشتم خونه!

سه شنبه با پالتو رفتم تهران! اما هوای تهران گرمتر از شهر خودمون بود، چهارشنبه برگشتیم و دیدیم هوا سنگ رو میترکاند!! و واقعا شانس آوردیم که چهارشنبه برگشتیم! چون پنجشنبه که امروز باشه تو این جو چشم باز کردم:






گل داوودی باغچه مون ^_^


ایشون هم داداش بزرگه درحال پارو کردن برف ^_^


من عاشق برفم^_^

پارسال تو کل زمستون به اندازه ی این چند روز هوا سرد نشد!! امسال عجیب سرده! و من سرما رو دوست دارم :)

عکس اول و دوم و پنجم از تو اتاق گرفته شده، اما واسه عکس سه و چهار رفتم تو حیاط :)

وقتی شدت برف کم شد و دیگه آخراش بود، دونه های برف خیلی کوچیک شدن و مثل اکلیل زیر نور خورشید برق میزدن ^_^

اینقدر قشنگ بوووود ^__^


و چقدر خدا زیباست...

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۴
اَسی ...

نظرات  (۱۷)

۰۴ آذر ۹۵ ، ۲۳:۰۶ عاشق بارون ...
چه قشنگ! :) چه خوبه حیاط دارید! منم سرما رو دوست دارم! ^_^
پاسخ:
مرسی :)
آره من خیلی حیاط دوست دارم ^_^
تو که عاشق بارونی! ;)
۰۴ آذر ۹۵ ، ۲۳:۰۶ لبخنــــツ ـــد
جون میده با این برفا یه آدم برفی درست کنی :)
پاسخ:
آره :)
البته اگه بچه کوچولوها باشن لذتش بیشترم میشه!

سلام

گوارای وجودتون :)

ایشالا همیشه خوش باشی...


+

ما که فقط طوفانش برامون اومد :|

من عاشق بارونم :) بعد برف :)




پاسخ:
سلام
مرسی عزیزم :)
ایشالا شما نیز
+ برفشم میاد!
اینو از اسمت هم میشه فهمید :*
من اول برف بعد بارون ^_^


واران وارانه ، واران وارانه ، عزیزکم  گل ریزه ریزه (باران بارانه، باران بارانه،عزیزم  گل پر پره)

واوارن وارانه، واران ترم کرد (باران بارانه ،باران خیسم کرد)

فردا بقیه اش رو  میگم :)




پاسخ:
چقدر قشنگ :)
معناش تقریبا مشخصه!
باشه :)
ممنون
۰۵ آذر ۹۵ ، ۰۰:۴۴ فیلو سوفیا
عکس ۴ چه عالیه:)
ممنون
پاسخ:
موافقم
ممنون از تو عزیزم :)
:)
پاسخ:
:-)
هوا بس جوانمردانه!!! سرد است :))))
چرا ؟ چون من عاشق زمستون و برفم 
این هوا رو هم دوست میدارم :))

پاسخ:
شدیدا موافقم! :))
۰۵ آذر ۹۵ ، ۰۹:۳۱ حنانه شکاری
ما هم یخ زدیم ولی خب برفمون به قاعده ی یه مشت تف آسمون بود :(

اگه هم میومد که خب داداش نداشتیم پارو کنه..خوب شد نیود اصا. #دلداری
پاسخ:
ای بابا...
عجب :))
۰۵ آذر ۹۵ ، ۱۰:۱۱ امیر بهزادپور
به به برف....خوشبحالتون... :)
پاسخ:
:)
ممنون
دی:برف هاتون مستتدام
پاسخ:
مرسیییی ^_^
منم دلم برف میخواد.
اینجا برف نمیاد تازه بارون هم کم میاد:(
برف هاتون ادامه دار باشه ان شاا...
یاعلی
پاسخ:
الهی... :)
ممنونم
ایشالا روزای شمام برفی بشن :)
علی یارت
۰۵ آذر ۹۵ ، ۲۰:۰۸ آقاگل ‌‌‌‌
اصلا مگه میشه آدم عاشق برف و این همه زیبایی نباشه؟ 
:))

پاسخ:
اصلا نمیشه :)
۰۵ آذر ۹۵ ، ۲۲:۵۱ یه قلب شکسته
;))))
پاسخ:
:)
خوش اومدین
۰۶ آذر ۹۵ ، ۱۰:۲۵ دچــ ــــار
داداش بزرگتون هم از شما کوچیک تره ؟ :)
پاسخ:
:|
:/
بله :)))
۰۶ آذر ۹۵ ، ۱۱:۴۴ قاسم صفایی نژاد
خدا این شادی‌ها رو ازتون نگیره
پاسخ:
متشکرم
آمین
اینجام احتمالا سردم بوده و دستام یخ زده بوده! :))
پاسخ:
مگه شهر شما هم برفی بوده؟! :)))
نه.. ولی تلقین ک میشه کرد!
ب خودم تلقین کردم شاید.. :)
پاسخ:
احتمالش هست!
سرمای پست بهتون اثر کرده :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">