طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

عجایب غیر سوسولی :|

دوشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۶ ب.ظ

با دقت به تصویر نگاه کنید و به سوالات پاسخ دهید:



1- در تصویر چه میبینید؟

2- نکته ی موجود در تصویر را بیابید

3- آن نکته مربوط به چیست؟


+ یاد امتحانای مدرسه بخیر!

من همیشه واسه سوالایی مثل سوال 2 هم علامت سوال میذاشتم :)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۱
اَسی ...

نظرات  (۱۹)

۰۲ آذر ۹۵ ، ۰۰:۰۶ ✿دخترے از تبارِ غرور✿
عاااالی بود...
یادش بخیر:))
چه قد زووووود گذشت...
هعییی
پاسخ:
چی دقیقا؟؟ :|
:))
اه اه 
حالم بهم خورد ( تهوع )

یعنی من اگر تو  رو یک روز از نزدیک ببینم یا تو خوابت بیام شک نکن
بخاطر تصویر همین پست تا جون در بدن دارم اونقدر میزنمت که حد نداشته باشه :||:دی
که یادت بره دفعه دیگه از این تصاویر چندش آور نذاری :|:دی 

تو باید زمان شاه بودی حداقل استخدام میشدی تو ساواک :دی :))

پاسخ:
:)))
وای واران =))))))))
تو که اینقدر سوسول نبودی!!!
من که تو عنوان گفتم غیر سوسولی!! خب نباید میخوندی :-P
اتفاقا اولش خواستم عکس رو در ادامه مطلب بذارم که بعضیا اذیت نشن! یا قبلش بگم احتیاط!!ممکنه بعضیا خوششون نیاد :دی
اما اونجوری دیگه یه جورایی لو میرفت چیه :))

ساواک؟؟ قبلا هم یه نفر اینو بهم گفته بود! :|
1.ردیف ناخن های بلند گرفته :))
2.یافتیم
3. یکی از ناخن هایت هنوز سالم است!
پاسخ:
 آفرین!
نه دیگه 3 رو اشتباه گفتی :دی
همه ناخونات مگه شکسته؟:/
اولش فکر کردم فلوته!؟ حلوائه؟:/ 
بعد دقت کردم دیدم ناخوناته
پاسخ:
عه :/
فلوت حالا قابل قبول تره! آخه حلوا؟؟؟!! :))))))
۰۲ آذر ۹۵ ، ۰۰:۴۶ آقاگل ‌‌‌‌
یک ستمال زرد رنگ!

پاسخ:
خیلی ممنون از دقتتون :|
خوش اومدین :)
1.تعدادی ناخن ک پشت سر هم چیده شده اند!
2. اینکه احتمالا شما یه انگشت اشاره ندارین!! :))
3. سوال اضافیست.. چون ممکنه کسی بگه که نکته رو پیدا کردم ولی نمیگم! در اینصورت بارم سوال 2 باید بهش تعلق بگیره!! ^_^

+
اشتباه میکردین خب.. علامت سوال نمیخواد.. هر چند ک به نوعی سواله! :)
پاسخ:
1- بله!
2- تقریبا :)))
3- نه اضافی نیست! شما جواب سه و دو رو باهم گفتین!

شما تنها فردی بودین که کاملا درست تشخیص دادین! به هوشتون آفرین میگم :)
+ بله ظاهرا :)
چرا 9 تا؟
پس یکیش کو؟
پاسخ:
خب نکته اش همینه دیگه!
سلاااام
1-ناخن های دودست اسی خانمه😉
2-ولی یکی از ناخناش شکسته بنابراین درتصویر موجود نیی😆
3-چلا سایز ناخنای دوتاشستتون اینقده متفاوته😯
پاسخ:
سلاااام :)
به به عسل خانم!! صفا آوردین :)
باریکلا! به سوال اول و دوم کاملا صحیح اشاره کردی اما سوال 3 رو تشخیص ندادی، باید میگفتی ناخن کدوم انگشت شکسته :دی
راستش در حالت طبیعی اینطور نیست! نمیدونم چرا وقتی گرفتمشون اینجوری شدن o_O
تفاوت در میزان خمیدگیشونه شاید
عای عم خنگ:||
پاسخ:
دقت نمیکنی :/
مثل ناخونای انگشتن ((-:
پاسخ:
خود ناخنای انگشتن :دی
خوش اومدی :)
راستی.. عنوان چ ربطی داشت ب ماجرا کلا؟!
:)
پاسخ:
خب افراد سوسول نباید این پست رو میدیدن!
۰۲ آذر ۹۵ ، ۱۹:۰۸ محمد فائزی فرد
ناخنن؟
ناخناتون رو کشتین؟:((
پاسخ:
بله :دی
اوهوم :(
آی ام قاتل :'(
۰۲ آذر ۹۵ ، ۲۰:۲۴ پرتقالِ دیوانه
احتمالا ناخوناته که گرفتیشون و رویِ یه جایه نسبتا زرد گذاشتیشون
9 تا ناخن گرفته شدس نه 10 تا
جفتِ ناخن سومی گرفته شده از بالا نیست
پاسخ:
احتمالا درست فهمیدی :)
اما اونی که نیست رو غلط تشخیص دادی ;)
۰۳ آذر ۹۵ ، ۰۰:۱۶ پرتقالِ دیوانه
دیگه شما ببخش به بزرگی خودت :دی
پاسخ:
ولی درکل خوب بود آفرین :)
من از سوسک که تو ازش میترسی بهم نشون بدی حالم بهم نمیخوره ولی 
به ناخن (میارم بالا دقیقا )
ربطی هم به سوسولی نداره :|
اصلا من عنوان رو  توجه نکردم فقط عکس رو دیدم :|


+
آقا میثم جواب داد چون عکسو کامل دید من تا دیدم فقط اومدم کامنت مو بذارم و صفحه 
رو کاملا ببندم :| و صحنه جرم رو ترک کنم :دی :|
الانم نمیتونم نگاه کنم حتی !!:| که به جواب سوالاتت مثل ایشون جواب بدم :|

++
کاش میذاشتی تو ادامه مطلب :|:)
و قبلش یه هشدار میدادی اصلا !!:)
ولی اینو که نذاشتی من رو مصمم کردی روزی روزگاری دیدمت از خجالتت دربیام :دی :)
البته اگر امشب زنده موندم :))
چون امشب اینجا یک باد و طوفانی است که خدا میدونه قراره چی به سرمون بیاد :|

پاسخ:
بله یادمه که از پست بیسکوییت های نفرین شده هم خیلی بدت اومده بود :دی
+ خب ایشون از جان گذشتگی کردن :)))
++ اشکالی نداره من تاوان کارم رو میپذیرم :)
اما در هر صورت ببخش که ناراحت شدی...
باد! سوز! سرما! اصلا کولاک کرده هوا ^_^
خب بسکویت ها اسمش رو نیار :|:دی 
آقا من اعتراف میکنم یه زمانی سوسول بودم ولی الان کمتر شده :)

+
تاوانش چیه ؟o_O

خواهش میکنم ولی امیدوارم روزی روزگاری از خجالتت دربیارم:دی 

++
اینجا طوفانه طوفاننن :|

پاسخ:
باشه :دی
باز جای شکرش باقیه o_O
+ همین که از خجالتم دربیای و تا جایی که جون داری منو بزنی :)))
++ من خیلی واسه این هوا ذوق زده ام که یهویی اینقدر سرد شده ^_^
میدونم ج دو تا شو با هم گفتم.. فرض کنید سوالاتون نمره داشته باشن.. هر کسی میتونه تو جواب سوال 2 بگه.. یافتم.. اما سوال 3 رو ج نده! خو شما باید نمره سوال 2رو بدین بهش یا نه؟؟


مچکر..^_^
پاسخ:
آها از اون لحاظ! :))
خب جواب سوال 2 "یافتم" نیست! و اگه کسی بگه یافتم و سوال 3 رو جواب نده نمره ی سوال 2 رو هم نمیگیره! انگار که مثلا بپرسن آیا میتوان بیست کیلو پرتقال را در یک انگشت دانه جای داد؟ بعد بیان با بله و خیر جواب بدن :|
اما برعکسش اگه کسی جواب سوال سه رو بگه درواقع به سوال 2 هم پاسخ داده و نمره ی هر دو سوال رو میگیره

:)
خب اگه سوالاتون نمره داشته باشه، هر کسی میتونه در جواب سوال 2 بگه.. یافتم.. ولی سوال 3 رو ج نده! اینجوری شما مجبورید نمره سوال 2 رو بدین ب طرف!! :)
این ینی سوال اضافیه دیگه.. نه؟؟

مچکر.. ^_^
پاسخ:
کامنتتون ثبت شده بود! اما من به دلیل در سفر بودن دیر تاییدش کردم
ببخشید
درواقع جواب سوال 2 این بود که یکی کمه! و جواب 3 این که مربوط به کدام انگشت هست!
ناخون؟ماشالا!!!://
پاسخ:
بله :)
آخی شما نمیتونین ناخن بلند کنین :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">