طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

موضوع آزاد

چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۴۷ ب.ظ

اومدم پست بذارم هر کاری کردم عکس آپلود نشد :(

از همینجا از یک آشنا عذرمیخوام که گفتم با بیان مشکلی ندارم :|

من با بیان و بهتره بگم بیان با ما مشکل داره :/

نمیدونم این پست ثبت میشه یا نه، ریسکی مینویسم

موضوع بحث هم که آزاده دیگه!

هر چه میخواهد دل تنگت بگو :)


ب ن: از همین تریبون به پت اعلام میکنم که اینجا هم بارون گرفت!

ظاهرا قراره امروز روی من کم شه، چون هر چی میگم برعکسش اتفاق می افته :|

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۲
اَسی ...

نظرات  (۱۵)

۱۲ آبان ۹۵ ، ۱۹:۰۷ فیشـ ـنویس
خیلی کند شده بیان امروز !!!!
پاسخ:
نمیدانم :|
حالا بیان بدبخت یک بار آپلود دونش مشکل پیدا کرده ...

پاسخ:
چند دفعه دیگه هم مشکل داشت!
کلا نت امروز و دیروز خیلی ضعیف بود
یاعلی
پاسخ:
چمیدونم o_O
علی یارت
نیشابور بارون اومده ( آیکون صرفا جهت حرص درآوردن :دی ) 
پاسخ:
آیکون کوبیدن کله به دیوار!!!!! ://
:)))))
اینجا بارون نمیاد فقط داره هوا سرد مبشه:/
حالشو بقیه میکنن سرماشو ما میخوریم:///
همیشه همینه
پاسخ:
عه!
میاد بالآخره :)
پس خوبه داره تموم میشه امروز!
پاسخ:
آره واقعا :|
۱۲ آبان ۹۵ ، ۲۲:۰۰ ♪بانو روانیـ♪
:)))
پاسخ:
:دی
ما صبح  شاهد نم نم بارون بودیم (نیمساعت :| )
ظهر شاهد آفتاب بودیم 
عصر شاهد آسمانی پر از گرد و خاک بودیم :|
شب شاهد توده هوای سرد ددددد با هوای پر از خاک از نوع تبرکی بقول فرماندار اسبق 
بودیم :||
باران خوش  پاییزییم آرزوست ...

+
یاد انشاهای مدرسه افتادم :)
خانم اجازه میشه در مورد خودتون هم انشاء بگیم !؟:دی 


پاسخ:
عجب هوای نامتعادلی داشتین شما!! o_O
+ :دی
بله که میشه! خیلی هم خوب :)
موضوع انشاء اسی :دی 
بگم جدی ؟
دوستان آیا شما حاضرین اسم اسی عوض بشه و بره ثبت احوال و یه اسم خوشگل تر از این 
اسم ، انتخاب بشه ؟:دی 
اصلا اسمی که خودتون بگین :)
دوستان با شما هستم ! سر و صدا نکنین وگرنه رو تخته  خیلی بد میذارم براتون :دی :)
دوستان جدی بیاین خیلی اساسی رو اسم اسی تمرکز کنیم و یک اسم جدید و زیبا 
برازنده اسی براش انتخاب کنیم که هم رادیو بلاگری ها اسمشو قشنگ بدون اشتباه تلفظ 
کنند هم اینکه اسم دخترونه واسش بزنیم :)
البته یک اسمم واسه خودتون انتخاب کنین خوبه ؛ )
( البته اونایی که اسمشون مجهوله )
ولی حالا برای خودتون انتخاب نکردین رو اسم جدید اسی فکر کنیم :)))
البته با اجازه صاحب اسم فوق ( خجالت )
+
اسی نظر خودت چیه ؟
اگر موافق باشی اسمت عوض بشه ؟ هوم.؟o_O
الان نگی باز باران دخالت کردی و معذبم کردی ها ؟!!:):|
من خدایی اسم اسی دوس دارم:**
 ولی دوس دارم  یک اسم ملموس تری اسمت باشه
و به جون امیر حسینم قصد دخالت ندارم :) در ضمن من آشنا تو ثبت احوال زیاد دارم 
تو دو ثانیه برات عوض میکنم :))
چون موضوع انشاء خودت بودی گفتم (آیکن خجالت )

++
اسی عصبانی نشود صلوات :)
یا خدا خودت :)

پاسخ:
O_O
عجب انشایی شد!!!
خیلی با اسمم مشکل داری ها ;)
چه مبصر سختگیری هم هستی :))
اسم من که تلفظش خیلی راحته! نمیدونم چرا رادیو بلاگی ها (بلاگری نیست ها :دی) هر بار مشکل دارن!
مگه اسمم پسرونه ست؟؟! o_O
خب میتونه اسماء باشه یا اسرا، که دخترونه هم هستن!
پسرونه مثل چی؟؟
امیر حسین جان که هنوز جون نداره که بهش قسم میخوری :دی
++ بهرحال مرسی که تنها فردی بودی که به آزاد بودن موضوع پست توجه کردی و نظرتو گفتی :)
۱۲ آبان ۹۵ ، ۲۳:۵۵ بیمار ماردار
بارون اومد! باورم نمیشه ... 
پاسخ:
خیلی یهویی بود واقعا!
منم بارررون 
اینجا فقط,باد و طووووفان به همین شدت
پاسخ:
ایشالا میاد :)
بارون ما که تا دیروز بود..
ما امروز برف داشتیم..اونم طولانی ^_^
پاسخ:
جدی میگی؟؟؟؟؟ خوش به حالتون ^__^
چقدر تفاوت آب و هوایی هست تو کشورمون!!!
شما کجایین؟ البته اگه دوست داری بگو
کیف کردین ؟ من دعا کردم بارون اومد ها 
وگرنه نمی اومد
خخخخخخخخخ
پاسخ:
بله خیلی! مستجاب الدعوه اید نکنه؟؟ :دی
اولا به هر حال نه بهرحال :دی :)
دوما ببخشید انشام مثل همیشه طولانی شد :)
سوما همون بلاگی ها :)
مرسی 
چهارما من خیلی اسم خودتو دوست دارم :********
پنجما تا حالا به اسی فکر نکردم که اسماء میتونه باشه :)
ششما بچه ام جون داره از وقتی برای من جون دار شد که مادرم اسمش گذاشت امیر حسین 
نبینم یکبار دیگه بگی جون نداره :)
ولی انصافا امیر حسین دوست دارم خیلی دیگه هم به جونش قسم نمیخورم :)
هفتما 
پسرونه مثل اسماعیل که بهش میگن اسی :دی :))))
هشتما ممنون که با صبوری و لبخند خوندی ترسیدم انصافا ازتون :)))
تررررس :دی :)
نهما :
 بابت طولانی بودن متن ببخشید و شب خوش ایشالا. ..
پاسخ:
اولا همون :دی
دوما نه بابا عزیزم :)
سوما :-P
چهارما مررسی ^_^
پنجما دیده شده بعضی از دوستان اسما صدام کردن حتی!
ششما ببخشید :|
هفتما اسم پسری که با فتحه و سین شروع بشه فقط اسد به ذهنم رسید! البته اصغر و اصلان هم هستن اما چون با صاد نوشته میشن پس شامل (اسی) نمیشن!
هشتما یعنی من اینقدر ترسناکم؟؟؟!!! :)))
نهما ممنون از وقت و حوصله ای که گذاشتی
شبت خوش عزیزم :*
۱۳ آبان ۹۵ ، ۱۶:۵۶ امیر بهزادپور
واقعا بیان اخیرا مشکل داره
پاسخ:
خداروشکر فقط دیروز بود و حل شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">