طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

طلوع دیگه :)

دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۲۱ ب.ظ

من همین الآن خیلی یهویی فهمیدم که "طلوع" اسم دخترانه است!

یعنی وبلاگ من، کلبه کوچولوی من، طلوع من یه دختره!

هیچوقت به این فکر نکرده بودم که وبلاگم دختره یا پسر! فقط یه کلبه میدیدمش، اما حالا فهمیدم ایشون خانم هستن

پس اگه احیانا بچه دار شدید و بچه تون دختر بود میتونین به اسم "طلوع" هم فکر کنید حتی!!


تا طلوعی دیگر بطلوع :دی

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۰
اَسی ...

نظرات  (۲۰)

از ظاهر و تیپ جینگیل پینگیلش هم می شد فهمید دختره :)
پاسخ:
تیپ جینگیل پینگیل؟؟؟!!! o_O
بچم که اینقدر ساده ست... :|
طلوع الان واسه دختر اسم سنگینیه بخوام بذارم روو بچم:/
پاسخ:
آره :))))
صبر کن وقتی بزرگ شد اسمشو بذار طلوع :دی
۱۰ آبان ۹۵ ، ۱۹:۳۵ مکاترونیک خودرو
دختربودن بلاااااااگت مباااااااااارک

پاسخ:
مررررسیییییی :))))))
آخی دخمل دوووس:)) 

پاسخ:
دخمل عخش ^_^
۱۰ آبان ۹۵ ، ۲۰:۵۵ ( ک) شباهنگ
.. دختر خیلی شیرینتر و عزیزتر بخصوص 
برای پدر است ..و طلوع هم اسم واقعا زیباییست 
پاسخ:
بلی بلی :)
البته من مادرشم :دی
۱۰ آبان ۹۵ ، ۲۱:۱۷ ر. کازیمودو
"عصیان" چجوریاس آبجی؟ پسره؟!
پاسخ:
:)))))
شدیدا پسره! اونم از نوع سرکشش :دی
خوش اومدین :)
۱۰ آبان ۹۵ ، ۲۱:۲۸ ام اسی خوشبخت
اسم زیباییه, تبریک میگم :)
پاسخ:
لطف دارید، ممنونم :)
خخخخخخخخخ
شوهرش میدین؟؟ :)))
پاسخ:
:/
به کس کسونش نمیدم -_-
سلام 
کشف خیلی بزرگی کردی پس؟ :))))))

از خودم میپرسیدی میگفتم بهت دختره ؛ )
احتمالا تو فیلمی چیزی متوجه نشدی اسم  دختره ؟؛ ))
اون فیلم هم بچه شون اول صبح طلوع کرد و اسمشو گذاشتن طلوع ؟؛ )))
اسم فیلمه هم احیانا پریا نبود ؟؛ ))
مامان طلوع هم لادن مستوفی نبود ؟!؛ )
موضوع فیلمه  هم در مورد ایدز نبود ؟؛ ))))):دی 

اسی در جواب فرمودند :نه :)))
+
قدمش خیر باشه :)
ایشالا دختر ملوست عمرش دراز باد :)

++
امشب جات خالی  یه روضه دعوت بودم برای خودت و مامانت دعا کردم :)
ایشالا حاجت روا .

پاسخ:
سلام باران جان :****
چقدر دلتنگت بودم، حس میکردم مدتها دور بودی :(
باورت میشه حتی یه قسمت از این سریالو ندیدم؟؟
مدتهاست از تلویزیون دور بودم، جدیدا فقط سریال "هشت و نیم دقیقه" رو میبینم، اونم تکرارشو فقط!
اصلا نشنیده بودم اسم طلوع رو، امروز هم اتفاقی از تلویزیون شنیدم!
+ مرسی عزیزم :)
دخملم هم میگه: ممنون خاله باران ^_^
++ وای عزیزدلم خیییلی ممنونتم :****
ایشالا خدا حاجت دل تو رو هم بده :)
اصن این چالش بزرگیه ک همیشه اسمای خوب اسم دخترونس!:/
:)

بطلوع؟!!
پاسخ:
بعله دیگه دختر است و دنیای زیبایی ها :-P

دقیقا! با سکون طا :دی
خیلی بدیهیه اسم دختره هوم :)
پاسخ:
نمیدونستم :|
۱۱ آبان ۹۵ ، ۰۱:۴۷ امیر بهزادپور
طلوع حقیقتا اسم زیباییه ...
پاسخ:
اوهوم :)
۱۱ آبان ۹۵ ، ۰۹:۴۶ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
عه وا آره
پاسخ:
:دی
طلوع جان چند سالشه؟:)
پاسخ:
نی نی مون 10 ماه و 18 روزشه ^_^
خوشمزه‌ست؟؟
:)
پاسخ:
نوش جان :))))
غروب چی اسم پسره یا دختره :))) 
پاسخ:
غروووووووب؟؟؟ نه می دو نم O_O (با لحن بهروز عشقی)
۱۱ آبان ۹۵ ، ۲۳:۱۱ ♪بانو روانیـ♪
:))
پاسخ:
:)
چه جالب منم تا حالا فکر نکرده بودم
من و بلاگم کلا بی نام و نشونیم خخخخ
پاسخ:
عه! آره راست میگی ;)
۱۲ آبان ۹۵ ، ۰۹:۱۱ فیشـ ـنویس
این جملتون استعداد کمپین شدنو داره :)


هیچوقت به این فکر نکرده بودم که وبلاگم دختره یا پسر!

برگرفته شده از tolooeman.blog.ir

پاسخ:
:))))
آره ها :دی
خب قالبت عینهو لباس تابستونی دختر کوچولوهاست :)
پاسخ:
آخی چه توصیف بامزه ای ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">