طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

بیست و دو جان ممنونم :)

جمعه, ۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۳۶ ق.ظ

قهر، دلخوری، کینه توزی، انتقام!!

اینها صفتهایی هستن که به انسان آسیب میزنن

چرا خودمونو درگیرشون کنیم؟

حیف ما نیست؟

حیف زندگیمون نیست؟ مگه چقدر عمر میکنیم که بخوایم همه شو صرف خودخوری کنیم و تلخ بگذرونیم؟ مگه غیر از اینه که با دشمنی، فقط خودمون رو عذاب میدیم؟؟ به طرفمون که ضرری نمیرسه!

وقتایی که غرور رو کنار میذاریم و همه ی صفتهای خط اول پست رو از خودمون میتکانیم و از در آشتی وارد میشیم، چقدرررر حس خوب به وجودمون تزریق میشه! چه حس رضایت قشنگی به قلبمون سرازیر میشه ^_^

خودمون رو از این حس محروم نکنیم

بخشش رو از قلبمون دریغ نکنیم


حس خوب الآنم رو مدیون بیست و دوی عزیز هستم :)

پست تامل برانگیزشو بخونید!

اینجا

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۷
اَسی ...

نظرات  (۱۱)

اما میدونی اسی جان همه اینها نبودن سخته،..خوب بودن سخته....
اینکه مثلا لحن دیشب یا پریشب منو به دل نگرفتی کار هرکسی نیست...
اما هیچ چیزی هیچ چیزی هیچ چیزی مانند اخلاق نیست که آدم رو بتونه در نزد دیگران محبوب کنه ...
اگر حس خوب گرفتی چون خودت در واقعیت خوبی چون تو خودت مصداق یه آدم با اخلاقی و به دور از این صفات
پاسخ:
عزیزم :***
نه اتفاقا سخت نیست
پست امشب تو بود که بهم تلنگر زد، عجیب به دلم نشست! و برخورد تو بعد از کامنتم بود که باعث این حس خوب شد :)
چنین سوءتفاهم ها و سوءبرداشتهای کوچیکی ارزش به هم زدن یه رابطه، یه دوستی، یه زندگی رو ندارن! کما اینکه تو این فضای مجازی هم زندگی جریان داره و ما با دوستیهامون زندگی میکنیم!
بسیار بسیارتا دقیق و بجا
پاسخ:
بسیار بسیار تا ممنون :))
البته حسادت هم اضافه کنین ...
حسادت ریشه همه اون مواردی بود که گفتین :)
امروز داشتم یانگوم میدیدم به این نتیجه رسیدم که حسادت ریشه همه این داستان هاست...

+
خوشبحال ایشون که پست شون عنوان پست شما شد :)
( حسادت نیست ها ولی یه لحظه دلم خواست :دی )
دوستیتون مستدام ...



+
ممنونم بخاطر اون کاری که انجام میدین؛ )

پاسخ:
بله درسته حسادت هم هست! اشاره ی دقیقی بود!
یانگوم؟؟ کدوم شبکه؟! :دی
+ الهی ^_^
حسودیت شد؟؟ :))
دیشب ما از هم دلخور شدیم و امشب فراموش کردیم! پس حسودی نکن به این قضیه ;)
ممنونم خواهری :*
+ مرسی از تو بخاطر مهربونیت :)
شبکه امید ساعت 8شب :))

نه بخدا ولی دلم خواست :)
یاد پست بازارچه افتادم ؛ )

+
دوستیتون مستدام.

++
خواهش میکنم 
و ممنون از تو خواهر کوچکه :*
پاسخ:
امید استانیه؟

اتفاقا خواستم بگم شما که یه پست مخصوص به خودتون داشتین قبلا! :)
+ آمین...
و همچنین دوستیمون!
++ عزیزمی :*
:)
پاسخ:
:-)
زندگی شیرین میشود...
:))
پاسخ:
بعله! :دی
وای دختر این پستت خیلی خوب بود.
کلا امروز از صبح حس میکنم هوا خیلی خوبه و روزیه که میتونه تا اخر شب اروم باشه...این پست تو و 22 نویدیه به حس خوب امروز:)
خیلی ممنونم
یاعلی
پاسخ:
واقعا؟
چقدر خوشحال شدم :)
حس خوبت همیشگی ^_^
ممنون از تو فرشته جان
یاعلی
۰۷ آبان ۹۵ ، ۱۳:۵۲ دخیـ گمشدهـ
:))))
پاسخ:
:)
موافقتم :)
پاسخ:
^_^
۰۸ آبان ۹۵ ، ۰۹:۰۸ فیشـ ـنویس
درود بر 22
پاسخ:
درود! :)
۰۸ آبان ۹۵ ، ۱۳:۰۱ بیمار ماردار
جوری زندگی کن انگار روز اخر عمرته!
پاسخ:
تلنگر تکان دهنده ای بود...!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">