طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

از وقتی تصمیم گرفتم تو بازی فاطمه خانم شرکت کنم ذهنم درگیر بوده که چه گزینه هایی رو انتخاب کنم، اصلا دارم؟؟!

آخه تا حالا اینجوری نگاه نکرده بودم، درواقع طبقه بندی نکرده بودم


اولین گزینه ای که تصویب شد و شدیدا خودنمایی میکنه این چراغ خوابه:



این چراغ خواب تزئینی رو خاله جانم برای تولد چند سال گذشتم بهم هدیه دادن

به قدری دوسش دارم که حد و اندازه نداره! حتی الآن که دارم دربارش مینویسم دلم داره براش قنج میره ^__^

عاشقشم!! فکر میکنم هیچی تو دنیا از این قشنگتر پیدا نمیشه :)

عکس سمت راستی وقتیه که روشنه، بخاطر ترکهایی که حبابش داره نور به شکل شکسته روی دیوار منعکس میشه

اصلا محشره ^_^

از بس دوسش دارم به هیچ عنوان دم دست نمیذارمش! یه جایی گذاشتمش که به این راحتیا گیر نیاد! الآنم که میخواستم عکسشو بگیرم با بدبختی آوردمش! کل وسایل خونه رو بهم زدم :|



دومین گزینه از دوست داشتنی های من این خرس بند انگشتیه:



این هدیه ی دوستم فاطمه ست، یه روز که باهم رفته بودیم بگردیم اینو تو یه مغازه دیدیم و کلی براش ذوق کردیم! بعد فاطمه خریدش، موقع خداحافظی دادش به من و گفت: اینو برای تو خریدم :)

کلی خوشحال شدم!! البته ناگفته نماند که یه کوچولو حدس میزدم برای من گرفته باشه! آخه خیلی نظرمو میپرسید :دی

یه مدت رو گوشی سابقم آویزونش میکردم، یه بار گمش کرده بودم، بس که کوچولوعه! سه سانت و نیمه ^_^

اونقدر ناراحت شده بودم که داشتم واسه پیدا کردنش زمین و زمانو به هم میزدم!! آخه من اصولا چیزی رو گم نمیکنم! الآنم که میخواستم عکسشو بگیرم دوباره گم شده بود! :/ عین موش میره یه گوشه قایم میشه :))

این بار هم همون جایی بود که دفعه ی قبل پیداش کردم :دی


برای انتخاب سومین گزینه خیلی مردد بودم، خیلی چیزا بودن که دوسشون داشتم و نمیتونستم یکیشون رو برگزینم

تا این که پس از رقابتی سخت و تنگاتنگ، ایشون پیروز میدان شدن:



جعبه ی جواهراتم که موزیکال هست، درش که باز میشه آهنگ پخش میکنه.

کلا عاشق جعبه های جواهراتم. جز این، سه تای دیگه هم دارم؛ دو تا سرامیکی و یه دونه چینی.

به وسایل موزیکال هم خیلی علاقمندم، اساسا از لوازم تزئینی و لوکس و فانتزی خوشم میاد :)


برسد به دست فاطمه خانم :)




موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۵
اَسی ...

نظرات  (۱۳)

خیلی ام خوشگل و گشنگن 
پاسخ:
مرسی عزیزم :)
سلام :)
نمی تونید تصور کنید چه حجمی از خوشبختی و حس خوب رو با این پست به من هدیه دادید.عمیقا ممنون.
خیلی عالی بودند هر سه.
خیلی :)
پاسخ:
سلام :)
جدی میگی؟؟؟ عزیزم :**
خوشحالم خیلی ^_^
ممنون که باعث این اتفاق خوب شدی :)
منم خوشحالم :)
دوستیمون برقرار (:
پاسخ:
به امید پایداریش ^__^
۲۶ مهر ۹۵ ، ۰۸:۱۶ دچــ ــــار

چه دوستای خوبی دارند خانم فاطمه !!
و شایدم چه چالش خوبی بر انگیختن :)

پاسخ:
بله همینطوره
و خودشون هم خیلی گل هستن :)
چه عالی ، میبینید که چقدر انتخابش سخته ، بعد که انتخاب می کنی برات عزیز تر هم میشن :)))
چه خلس کوچولویی :))
پاسخ:
آره خیلی!!
همینطوره :)
موشولوعه ^_^
۲۶ مهر ۹۵ ، ۱۱:۳۳ هنوز یلدا
چه چراغ خواب خوشگلی:)
پاسخ:
عاااشقشم!!! ^_^ ❤
۲۶ مهر ۹۵ ، ۱۳:۲۴ امیر بهزادپور
به به همه زیبان...
چراغ خواب زیباتر..
پاسخ:
خیلی متشکرم :)
۲۶ مهر ۹۵ ، ۱۳:۴۰ عاشق بارون ...
خیــــلی قشنگ بودن. :))
پاسخ:
لطف داری
خیلی خوش اومدی :)
۲۶ مهر ۹۵ ، ۱۴:۲۰ مهندس مکانیک خودرو
خیــــلی زیباااا بودن. :))
پاسخ:
ممنون از لطفتون! شما زیبا دیدین :)
اون چراغ خواب تو تاریکی واقعا قشنگه:)
یاعلی
پاسخ:
اوهوم :)
یا علی
قشنگن..:)
پاسخ:
مرسی :)
۲۷ مهر ۹۵ ، ۰۰:۲۱ ( ک) شباهنگ
 هرسه زیبا هستند 
ولی چراغ خواب خیلی زیباست..
پاسخ:
تشکر
موافقم :)
آخی
چه ذوق دار
آفرین آفرین خخخ
پاسخ:
بعله :دی
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">