طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

میهمان تصویری 8

يكشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۲۴ ق.ظ

دیگه وقتشه دوباره مهمون بیاد برامون! :)


هشتمین میهمان وارد می شود!!



تیغ های زرد و گل گلیش و میبینین؟ ^_^

ایشون خیلی بی آزارن! تیغاشون اصلا خطرناک نیست! میشه خیلی راحت بهش دست زد چون نوک تیغها خم شدن به سمت خود کاکتوس!


خب دیگه تا شما یه خوش و بشی با مهمونمون داشته باشین منم برم چایی بیارم :دی

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۸
اَسی ...

نظرات  (۹)

احیانا شغل داداشتون گل فروشی نیست ؟؛ )
بیا راستشو بگو تا تو پرونده ات بخاطر اعترافی که میکنی تخفیف بدیم :دی 
و تو دادگاه محکوم به چند سال حبس در کنار کاکتوس ها نشین :دی 

خارج از شوخی جدی تو پرورش کاکتوس سر رشته دارین یا داداشت گل فروشی داره ؛ )
کنجکاوی منو این آخر عمری  ببخشید :دی 
قول میدم تو اون دنیا کنجکاوی نکنم :|:)
امضا یک بازپرس نادم :)))

پاسخ:
پرونده؟؟ O_O
آقا من بی گناهم :'(

هیچ کدوم! فقط به کاکتوس ها علاقمندن :)
آخر عمری چیه؟؟ ایشالا همیشه زنده و سلامت باشی :*
۲۸ شهریور ۹۵ ، ۰۲:۳۷ یـک مـعــلـم . .
سلام:)
وااای چقدرخوشگله این "مـامیـلاریا". . !
این کاکتوس،گل های کوچیک به رنگ زرد‌وصورتی می‌ده،
جالبه‌که بومیان مکزیک ازتیغ این نوع کاکتوس،قلاب ماهیگیری درست می کنن!
.
.
خب،جناب ِ"مـامیـلاریـا!"شما خوب هستین؟؟!
ازدوستان دیگه چه خبر؟!!
آب وهوای طرف شما چطوره؟!!
طرف ما که دو روزه همینطور یه ریز بارون میاد!!!
الانم هوا خیییلی سردشده!!
دلم می خواد برم بخاری رو نصب کنم!!!!
اَسی خانوم هم که نیومد!
ازچاییش هم خبری نشد!!
فکرکنم چایی ها رو خودش تنهایی خورده!!
مثل اینکه منم این"ویفر تک تک"رو بایدخالی خالی بخورم!!!
خب دیگه کم کم رفع زحمت می کنم!
تابرنامه ی بعد،خدانگهدار . . !!!!!
.
.
صابخونه . . . ! چایی دیگه نمی خواییم:))
آغا! ما رفتیم :)))
پاسخ:
سلام! چه عجب!! مگه این که مهمونامون شما رو از خاموشی دربیارن :دی
اسمش اینه؟؟ نمیدونستم!
واقعا؟ ایشون که هنوز گل نفرمودن :)
قلاب؟؟ مگه تیغاش چقدر میشن و چقدر مقاومن که بشه باهاش ماهی گرفت؟؟! o_O
اطلاعاتتون خوبه ها!! :))
.
.
ببخشید من فارسی متوجه نمیشم، لطفا مکزیکی صحبت کنید :دی
ممنون، دوستان هم خوبن! بعضیاشون خیلی بزرگ شدن،بعضیا پیر شدن، بعضیا بچه دار شدن! بعضیا تکثیر شدن :))
هوا رو به سردی میره!
بارون که عااالیه ^_^
بخاری؟ مگه طرفتون کدوم طرفه؟!  o_O
اسی جان تازه چایی دم کردن یاد گرفته احتمالا چاییش ته گرفته و داره دوباره درست میکنه :))))
شما با خودتون ویفر آوردین؟؟ راضی به زحمت نبودیم! خودتون تک تکید :-P
تشریف داشتین!! بازم بیاین این ورا :)
خب دیگه بریم یهههههه برنامه ببینیم ;)
.
.
عه! جناب معلم کجا؟؟!!
اِلونگاتا تو ناراحتشون کردی که رفتن؟؟ :/
اینم خیلی خوشگله :)))
پاسخ:
چشمات قشنگ میبینه :)
ویییییییییی
من از این نوع دارم :))
اسمش مامیلاریا النگاتا هستش ^_^
خیلی گیاه  دوست داشتنیه همین طور که گفتی بی آزار :))
پاسخ:
واقعا؟! چه جالب :)
عجب اسم سختی داره! تو چطور حفظش کردی؟! o_O
اوهوم ^_^
این بیچاره خود ازاره اخه تیغ هاش سمت داخله :)
ولی خوشکله:)
از بابت چایی هم ممنون:)
یاعلی
پاسخ:
فقط سر تیغاش حالت برگشته داره، دیگه رشد که نمیکنه!
مرسی
نوش جان ;)
یاعلی
خیلی زیباست..
در صفت هم مثل آدمهایی است که آدمهای 
دیگر از زخم زبونشون در امان هستند..
پاسخ:
ممنون
چه توصیف جالبی !! :)
همینطوره
عجبا! واسه اینم اسم انتخاب نکردین ؟! :)

اسمش "خود آزار" هستش.. چون تیغ هاش به سمت خودش برگشته! :)

+
خودتون دم کردین ؟ تازه دمه یا همون اون روزیه‌س؟! :))
پاسخ:
خیر :)))
خود آزار :دی
+ بله! نکنه فکر کردین من با این سن بلد نیستم چای دم کنم؟ :/ اصلا همچین دختری داریم؟؟ o_O
اون روزیه رو خدا بیامرزه! من روزی پنج بار چای دم میکنم P-:
یه سریالی بود قدیما به اسم "کژدم 33" !!!
یادمه صاحبخونه هه کلی کاکتوس داشت. من رو یاد اون سریال می ندازی...
پاسخ:
ندیدم سریاله رو!
چقدر خفنم پس !!! :))))
۰۲ مهر ۹۵ ، ۰۹:۵۶ بای پولار
به سنت هم نمی خورده. دهه ی هفتاد پخش می شد و دیگه هیچ وقت هم تکرارش رو نذاشتن.
پاسخ:
مگه من چند سالمه؟؟! o_O

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">