طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

تا تو شرایطش نباشی، درک نمیکنی...

دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۰۰ ب.ظ

همیشه برام سوال بود که چطور آدما تو بعضی از موقعیت ها، خودشون و میزنن!! اصلا مگه آدم خودش و میزنه؟؟!

یا چطور بعضیا با صدای بلند گریه میکنن!! های های! خب تو بچگی شکل گریه ها فرق داشت و با جیغ و داد بود! اما آدم بزرگا...


پریروز محکم زدم تو سرم

با دو تا مشتام

و داد زدم

پریروز تو یه موقعیت بد، وقتی که کاملا مستاصل و درمونده شده بودم، شرایط خیلی بهم فشار آورده بود، دقیقا همون رفتاری رو داشتم که قبلا برام مضحک بود

حالا فهمیدم چی میشه که...

پریروز

یادم میمونه...

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۱
اَسی ...

نظرات  (۱۵)

عالی بود
روش خوبی بود
پاسخ:
بله؟؟!!
چی دقیقا؟؟؟ o_O
((: خودزنی...
پاسخ:
اوهوم :(
تا شما باشی و دیگه از کار دیگران رو مسخره نکنی :)
ولی باید موقعیت بدی بوده باشی :((
پاسخ:
:(
خیلی بد
خخخ ادما کلا متوفات ترین موجودات جهانن
پاسخ:
:|
چی ترین؟؟؟!!!
خوش اومدین
:(
امیدوارم دیگه از این شرایطا نداشته باشی .
پاسخ:
الهی آمین...
بعضی وقتا انقدر فشار زندگی زیاد میشه که آدم به این رفتارا دست میزنه
امیدوارم دیگه هیچ وقت این حسو تجربه نکنید و همیشه شاد باشید
پاسخ:
همینطوره
ممنونم، همچنین...
خیلی خوب درک میکنم این مطلبو
منم یه زمان می گفتم آدم چقدر باید احمق باشه که خودشو بکشه . البته بعدا خودمو نکشتما ! ولی درکشون کردم این آدما رو .
پاسخ:
درکل نمیشه دیگران و قضاوت کرد، چون ما در جایگاه اونها نیستیم
خوش اومدین
ای بابا .. اسی جان مواظب خودت باش
پاسخ:
چشم آقا محمد رضا
ممنون
سلام 
الان خوبی ؟
بقول مادرم :
زدن به خود کفاره داره :|

+
 یکبار تو این موقعیت قرار گرفتم مستاصل و درمونده شده بودم ولی از قهر خدا ترسیدم و 
خجالت کشیدم از کارم.
تو اینجور مواقع فقط ذکر صلوات میتونه آرومت کنه...
مراقب خودت باش دختر...
پاسخ:
سلام
آره عزیزم
خدا بیامرزدشون
ممنونم...
گآهی بعضی رفتارها خیلی غیر ارادی هستن...
پاسخ:
دقیقا...

۰۲ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۲۸ قاسم صفایی نژاد
حالا شما فقط درک نمی‌کردی؛ من یه مدل بدتری‌ام، به جز اینکه درک نمی‌کنم چرا بعضی از آدما انقدر عصبانیتشون رو بروز میدن، خنده‌ام هم میگیره اون موقع!
یعنی یکی عصبانی میشه من نمیتونم جلوی خنده‌ام رو بگیرم، فوقع ما وقع :D
پاسخ:
عجب!!! o_O
من شرایطی که گفتی رو تجربه کردم.
خیلی میخواد حالت وخیم باشه که این جوری بشی.
موفق و مانا باشی
یاعلی
پاسخ:
اوهوم...
یا علی فرشته
ایشالا بعد از این.. اینطور سوالا تا ابد براتون بی جواب بمونه...!
:)
پاسخ:
الهی آمین
ممنون
من یادم رفت بگم که اینکارو نکردم :)
از قهر خدا ترسیدم و نکردم.

+
سلام :)
صبحتون بخیر :)
پاسخ:
منم متوجه شدم!
سلام
شبت بخیر :دی
خیلی حس و موقعیت بدیه. خیلی...
پاسخ:
خیلی زیاد ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">