طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

ولادت حضرت معصومه مبارک :)

پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ق.ظ

طی یک پیام تبلیغاتی که اصلا نمیدونم از کجا اومد، خیلی ناگهانی متوجه شدم که:

امروز روز دخترههههههههههههه!!!!!!!

دختراااا روزمون مباااااااارک ^__^

هدیه ی من به همه ی دخترای وبلاگم، یه دعای ویژه تو حرم امام رضاست :))


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۴
اَسی ...

نظرات  (۲۱)

روزتون مبارک :)

+
الان شما مشهدین یعنی ؟؟ :)
دعای ویژه ؟ :))
پاسخ:
ممنوووووون ^_^
بله دیگه! تو پست قبل گفتم که!!
اوهوم :دی
روزتون مبارک :)
پاسخ:
تشکر
چرا وبتون و بستین؟؟ :(
مبارک باشه عزیزم 😘 
پاسخ:
مرسی :)
مبارک تو هم باشه نگارم :*
سلام
مبارک باشه
پاسخ:
سلام
ممنونم :)
روزتون مبارک
حالا آقایون رو هم دعا کنید:)
پاسخ:
مرسی
حالا باشه :دی
۱۴ مرداد ۹۵ ، ۰۲:۱۳ | پریســآتیـــس | (:
روزت مبارک عزیز جان(:
پاسخ:
مرسی^_^
روز تو هم مبارک پریسای جان :)
سلام
روزتون مبارک
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون :)
۱۴ مرداد ۹۵ ، ۰۹:۰۳ قاسم صفایی نژاد
روز تولدت به غلط روز دختر است / در اصل روز آمدنت روز خواهر است
شادند از حضور تو اهل جهان ولی / خوشحالی امام رضا جور دیگر است

مبارک باشه و التماس دعا
پاسخ:
قشنگ بود
تشکر
اگه خدا قبول کنه حتما
عزززززییییزم ابجی یکی یدونه ام  روزت مبارک:***
پاسخ:
مرسیییی آبجی جونی ^_^
روز تو هم مبارک مریمی من :*****
مبارکه -_-
پاسخ:
متشکر :)))))
خوش اومدین
روزتون مبارک
پاسخ:
متشکرم :)
مرسی از کادو عزیزدل
پاسخ:
خواهش میکنم بهار جان :)
مبارکا باشه
پاسخ:
ممنووون :)
روزتونم مبارک :)
پاسخ:
خیلی ممنونم ^_^
۱۶ مرداد ۹۵ ، ۰۱:۱۴ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
:) مررررسی
پاسخ:
خواهش میکنم :)
مرسیییییی
پاسخ:
قابلی نداشت ;)
هر روز روز تو باد
روزت مبارک
التماس دعا
پاسخ:
ممنوووونم ^_^
حتما :)
اول که خوندم قیافم اویزون
خ که چیو این مسخره بازیا چیه مد شده

خط اخر
جمله اخرت داغونم کر
عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
بریم مشد
:(((
پاسخ:
مد نشده! از قدیم بوده :دی
حالا گریه نکن :)))))
ایشالا زودی میری
:*
،سلااااام اجی جونم
پاسخ:
^_^
سلام عزیییییییز دلم :*****
زیارتتون قبول باشه :)
++ سوغاتی ^_^

ب بازی "با اینا تابستونو سر بکنید..." دعوتید
خوشحال میشم تو این بازی شرکت کنید :)
پاسخ:
متشکرم :)
++ پست بعدی :دی

حدس میزدم دعوتم کنید!! ممنون :)
خوبه اینجا دعا شدم:)
پاسخ:
بله که دعا شدی!! :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">