طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

شوی لباس وبلاگی!!!

يكشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۴۳ ب.ظ

تا حالا شوهای لباس زیادی برگزار شده، ولی این بار یکی از دوستانم یه شوی لباس وبلاگی از بلاگر های مختلف راه اندازی کرده!!

این شو درواقع یک مسابقه است، قبلا فراخوانش رو تو وبم گذاشتم!

حالا لباسها به نمایشگاه رفتن و برای شما عزیزان به نمایش گذاشته شدن :)

همه ی شما دعوت دارید به این نمایشگاه برید و به لباس منتخب خودتون رای بدید!! دقت کنید که باید یک لباس زنانه و یک لباس مردانه انتخاب کنید و رای سومتون هم آزاده که از بین لباس آقایان باشه یا خانم ها!

فقط افرادی که در رده ی سنی بالای 5 سال هستن حق رای دهی دارن :دی

ضمنا میتونید لباسها رو شناسایی کنید! چون من هم یکی از شرکت کننده ها هستم ^_^

و همینطور میتونید از روی لباسها، افراد رو روانشناختی کنید


این شما و این هم مسابقه ی شیک پوش برتر!!

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۳
اَسی ...

نظرات  (۹)

منم میرم رای می دم الان :)))
پاسخ:
حتما حتما :))))
۰۳ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۱۶ باران (روانشناس و تحلیل گر مسابقات :دی )
منم به نوبه ی خودم میرم پای صندوق و رای خودمو  بعد از روانشناختی شرکت کننده ها به داخل صندوق اخذ رای می اندازم که مشت محکمی بر دهان استکبار بزنم :دی 

+
همه دوستان رو به این امر خطیر و سرنوشت ساز دعوت میکنم :)
با تشکر از حضور سبز تک تک دوستان وبلاگ نویس :)



پاسخ:
آفرین باران جان :)
روانشناختی ها رو زودتر انجام بده تعداد بالاست ها! ممکنه نرسی
۰۳ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۴۳ باران (روانشناس و تحلیل گر مسابقات :دی )
بابا اولا نت این چند شب نداشتم :(
دوما این کلاس های فشرده شنا نفس مو بریده :(
روزی دو ساعت برامون کلاس گذاشته خدایی کم آوردم :(
میام خونه که دیگه رو تختم می افتم :(
بعد دو ساعت استراحت بعدش آشپزی و...
آخر هفته مثل همیشه مهمان دارم موندم تو کار خودم چه برسه به بقیه کارام :|:(
ولی ایشالا امشب یک سری ازشون روانشناسی میکنم ؛ )
همش یازده شرکت کننده داریم دیگه :)
تازه اگر بتونم و وقت کنم رای دهنده ها میرن زیر ذره بین نگاه روانشناس ؛ )
اگر نت همراهی کنه :)
ممنون :*


پاسخ:
شنات کلش چند جلسه ست؟؟
رای دهنده ها؟؟ عالی میشه ^_^
پس بی صبرانه منتظریم :)
مگه تو میدونی که کدوم عکس مال کیه که میگی11شرکت کننده داریم؟؟ ;)
باید 38 تا عکس و روانشناسی کنی :دی
ببین بگو کدوم واسه توئه به همون رای بدم:دی
پاسخ:
عزیزم :)))
نه دیگه باید به اونی که خوشت میاد رای بدی! حالا مال هر کی باشه
زیر 5 ساله ها دل ندارن ؟ :/

یعنی اگه شما شرکت نمیکردین نمیشد لباسا رو شناسایی کرد ؟ D:

ایشالا برنده بشین :))
پاسخ:
آخه زیر 5 ساله ها به سن قانونی وبلاگی نرسیدن :دی
بعدم اونا سواد ندارن که بیان کامنت بذارن ^_^

اینجوری گفتم که دوستان ترغیب بشن!! شما صداشو درنیار :))

ما که معلوم نیست ولی شما برنده ای!! بی برو برگرد :)
خب عکسارو میبینن میگن کس دیگه نظر میذاره.. D:


آها.. یعنی اگه شما شرکت نمیکردین دوستان ترغیب نمیشدن؟ :|
:)))
چشم.. صداشو در نمیارم دیگه ^_^


:)) فعلا ک آخرم! :)
پاسخ:
نه دیگه اونا هنوز به درک درستی از خوش تیپی نرسیدن :دی
 نه خب! اصلا بدون من که صفایی نداره :)))
 آخر؟؟ باشه! جوجه رو آخر پاییز میشمرن :)
اتتتفاقاا :)

از اولش همینو بگین دیگه! :))

الان منظورتون از جوجه کی بود دقیقا؟ o_O
:))
پاسخ:
:دی
:))))
جمعه دیگه! حیف که اون کامنتم و یلدا جان تایید نکرد!
:))
منظورتون از جوجه جمعه بود ؟ :)
پاسخ:
بله :)))))
کاش سه چهار سالم بود :/
پاسخ:
ای تنبل :))))
پس حالا که نیست زود برید رای بدید :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">