طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

شگفتانه =)

شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۱ ق.ظ

عمر وبلاگم شده 222 روز!!! ^_^

و تعداد مطالبم هم شده 202 تا :))

یعنی حاضرم شرط ببندم که این اتفاق فقط همین یک بار در کل تاریخ رخ داده و بس! دیگه هم تکرار نمیشه!!!

میگی نه؟؟ مشابهش و بیار :دی


اینم سندش:



تازه تعداد مطالب مردادم هم 2 تاست!

حاضرین در سایت هم که 2 نفر هستن و این مطلب هم در 2 مرداد نوشته شده!!!

دیگه شگفت تر از این؟؟؟ :))

آیا این خارق العاده نیست؟؟؟ O_O

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۲
اَسی ...

نظرات  (۱۶)

تازه حاضرین وبلاگتون هم 2 نفره الان تو 2 مرداد هم این پست رو نوشتین :دی 
پاسخ:
وااای پس دیگه بهتر از این نمیشه ^_^
تازشم 666 سه تا 6 داره ((((: 

والا... 
پاسخ:
اون که صد البته :))))))))
ان شاءالله این عدد واستم شانس بیاره :*
پاسخ:
ایشالا ;)
پس دیگه جز با تجربه های عرصه وب شدی 
پاسخ:
استدعا دارم شرمنده نفرمایید :دی
:)))
اصن .. زین پس هم آیندگان با این اتفاق مواجه نمیشن
ی دونس صرفا جهت نمونس! :))
پاسخ:
نه که نمیشن :/
بله دیگه :دی
فراماسونر شدید ؟!!!
پاسخ:
استغفرالله :/
:))))))))
چه عددی اصن
پاسخ:
اصن بیداد میکنه!! :دی
باشد که ایمان بیاوریم :دی
پاسخ:
آفرین به نگار باهوشم ^_^
:)))
چه جالب ...
کو بزار من نگاه کنم ببینم همچین چیزی برام اتفاق نیافتاده ....
پاسخ:
خودتون و خسته نکنید! شاهکارها فقط یک بار در تاریخ اتفاق می افتند :دی
۰۲ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۲۰ قاسم صفایی نژاد
امیدوارم تعداد نظرات این مطلب هم بشه 22 تا
پاسخ:
بله اتفاق جالبی میشه :))
پس اگه از 22 بیشتر شد تایید نمیشه =)))
یعنی الان ما شاهد یه معجره هستیم؟؟:))
ان شاا... 222222 روز بشه.
یاعلی
پاسخ:
زدی تو هدف!!!!
من خواستم بگما ولی ترسیدم ریا بشه ;)
 آمین :)
یا علی
خخخخخخخ بی کاریا
پاسخ:
:/
معجزست :))))))
پاسخ:
دردا و دریغا که فقط خواص پی بردن!!! :دی
۰۲ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۵۱ آبان دخت ...
عههههه چه جالب :)))))
پاسخ:
بهله ;)
خبری نیست
جدی نگیرین
پاسخ:
:/
:)
دو چه عدد خوبیه :))
پاسخ:
قشنگه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">