طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

گردش تولدی :)

يكشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۲۹ ق.ظ

دیروز یعنی جمعه به مناسبت تولدم رفتیم بیرون

یه بستنی فروشی جدید باز شده تو شهرمون به اسم خندوانه! تا حالا ندیده بودمش، رفتیم همونجا

یه سری کارت های قلبی داشتن که هر کی بخواد روش یادگاری بنویسه! بعدم باید میچسبوندیش به شیشه ی مغازه!

این یادگاری منه ^_^



کلی از این کارتا رو شیشه بود!

یه عروسک جناب خان هم داشتن که میتونستی باهاش سلفی بگیری و بذاری اینستا و تو مسابقه شرکت کنی!

من یه عکس با شیرطالبیم ازش گرفتم :دی



چشماش چپه :))

داداش بزرگه و داداش کوچیکه هم به طور نامحسوس دیده میشن :دی

اگه گفتین کدوم بزرگه و کدوم کوچیکه ست؟؟ ;)


بعدشم رفتیم پارک و کلی عکس هنری گرفتیم! ولی دیگه نمیشه اونا رو بذارم :پی

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۷
اَسی ...

نظرات  (۱۵)

اول :
مبارکـــــــــــــــــــا ...
دوم :
دم بستنی فروشه گـــــــرم ، با ذوق و سلیقه ...
سوم :
چرا چشا جناب خان انقدر خستس ...
چهارم :
نزدیکه بزرگتر و دورتره داداش کوچیکست ؟

موفق باشین ...
پاسخ:
اول: مرسیییییی ^_^
دوم: بله واقعا :)
سوم: بس که باهاش سلفی گرفتن :دی
چهارم : خخخ
ممنونم و همچنین
تولدت مبارک...
ان شا الله همیشه شاد باشید...
پاسخ:
ممنونم لطف کردید :)
خوش اومدید
ازونجایی که قسمت خوشمزه پست ینی عکسا رو نزاشتی،من نه تنها کامنت نمیدم،قهر هم هستم حتی
پاسخ:
وای دلنیا توروخدا قهر نکن :(
لطفا کامنت بدههه :'(
قسمت خوشمزه همون شیر طالبیه ست :دی
من یه عروسک جناب خان خریدم خیلی شبیهشه
اینی که تو عکسه رو چه بد درست کردن.
پاسخ:
آره بنده خدا :)))
البته تو عکس خوب نیفتاده :دی
۲۷ تیر ۹۵ ، ۰۲:۲۹ روزمرگی ...
بازم تبریک :)

نزدیک به جناب خانیه.. داداش بزرگتره هستن.. دورتره داداش کوچیکن :)
پاسخ:
بازم تشکر :)
;)
۲۷ تیر ۹۵ ، ۰۷:۳۰ خانم خوشبخت خانم خوشبخت
یادم نیست تولدت رو قبلا تبریک گفتم یا نه! اما مبارک باشه.
اینا که هردوتاشون بزرگن!!!!


پاسخ:
تبریک گفتی عزیزم! بازم مرسی :)
خب بزرگن دیگه!! ولی یکیشون بزرگتره و یکی کوچیکتر :دی
۲۷ تیر ۹۵ ، ۰۸:۱۲ بای پولار
آقا هی حسرت ما رو بیشتر کن و از این پستای تولد بذار :)))
ایشالا همیشه به شادی :)

ولی من فکر می کنم اون که نشسته داداش بزرگه‌ست و اینی که کنار جناب خانه کوچیک تره !
پاسخ:
نمیدونم چرا امسال تولدم طولانی شد و به یه روز اختصاص نداشت!! :))
مرسی همچنین :)
عجب :دی
تولدت مبارک دوست عزیزم.
اقا چرا جناب خانش این شکلیه  اخه؟
ولی کار این بستنی فروشی واقعا عالی و جالب بوده.
یاعلی
پاسخ:
ممنونم فرشته جان :)
تصادفیه فکر کنم :))))
آره جالب بود!
یا علی :)
به به مبارک باشه مجددا :دی

اونجا که عین قارچ کافی شاپ سبز میشه :|
پاسخ:
مرسیییی ^_^
آره ولی اینجا یه کم اون ور تره ;)
۲۷ تیر ۹۵ ، ۱۴:۲۸ محمد حسین
عاقا یعنی من موندم یه تولد چقدر کیف کردن و حال و هول داره :)))))
یکم از این کیف ها ذخیره کنید برای مناسبت های دیگتون :دی 

والا... 
پاسخ:
خییییلی!! یه سال تمام روزشماری کردم تا برسه!! :))
البته هیچوقت اینطوری نبوده ها! همیشه یه روز معمولی و بلکم بدتر از روزای دیگه بوده!! ولی امسال خیلی خاص شد ^_^
بله حتما :دی
تولدتون  مبارک :)
پاسخ:
متشکرم عزیزم :)
چه روز عالی (:
پاسخ:
بسی زیاد ^_^
۲۷ تیر ۹۵ ، ۱۶:۵۶ مستر نیمــا
موبارکه:دی
ایشالو تولد 120 سالگیت
پاسخ:
موتوشکر ^_^
ایشالو :))))
کوچیکست
پاسخ:
کدومشون؟؟ دو نفرن ها :|
جناب خانه چینیه احتمالا:)
کار مغازه خیلی جالبه ولی مگه شیشه مغازه اش چه قدر ظرفیت داره که هر کی میتونه یه یادگاری بنویسه روش؟
مال خود برنامه خندوانه اس عایا؟
پاسخ:
آره :)))
چون تازه تاسیس بود جا زیاد داشت، وگرنه ظرفیتش به همین زودیا پر میشه!
نه بابا! احتمالا واسه جلب مشتری این اسم و گذاشتن
ولی مسابقه شون یه کم شک برانگیزه که نکنه به برنامه مرتبط باشه o_O

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">