طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

گذشته گذشت !!

پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۰ ب.ظ

ما آدمهای گذشته نیستیم، ما انسانهای اکنونیم

اگه بخوایم تو گذشته زندگی کنیم، حال رو از دست میدیم

گذشته هر چی که بوده، خوب یا بد، تموم شده و دیگه نیست

نباید خودمون و تو گذشته حبس کنیم

تنها باید از تجربیاتمون درس بگیریم و به زندگی ادامه بدیم

زندگی ایستگاه نیست!

زندگی در جریانه

باید ادامه داد...

باید پیش رفت :)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۷
اَسی ...

نظرات  (۱۳)

۱۷ تیر ۹۵ ، ۱۲:۵۵ پریســـآتیـــــس : )
بعضی وقتا انقد گذشته مثل پنیر پیتزا کش میاد که انگار راه گریز ازش نیست

باید گذشته تو گذشته بمونه و تنها توشه اش درسی باشه که با خودمون میبریم! نه رنج و ناکامی هاش !!
پاسخ:
باید جنگید و کنار گذاشتش
آفرین گل گفتی :)
۱۷ تیر ۹۵ ، ۱۳:۰۶ علی گوهری
از گذشته باید درس گرفت...
پاسخ:
بله :)
۱۷ تیر ۹۵ ، ۱۳:۲۱ محمد حسین

ما نه سقراط، نه افلاطونیم
منطق و فلسفه‌ی اکنونیم

هرچه همرنگ جماعت بشویم
باز هم وصله‌ی ناهمگونیم

از تماشای انار لب رود
سیر چشمیم ولی دل‌ خونیم

من و آیینه به هم محتاجیم
من و آیینه به هم مدیونیم

به طوافم مبر ای سرگردان
ما از این دایره‌ها بیرونیم
پاسخ:
جالب بود!
ممنون :)
(: بعضی وقتا گذشته مانع رفتنمون میشه
پاسخ:
آره همینطوره
گذشته و اینده ایستگاهند
زندگی قطار
پاسخ:
از ایستگاه گذشته با قطار زندگی میریم به ایستگاه آینده!!
قشنگ بود :)
۱۷ تیر ۹۵ ، ۱۴:۴۱ بای پولار
کسایی که زیاد به گذشته نگاه می کنن مثل اونایی ان که عقب عقب راه می رن. که نه می تونی به سرعت بری، نه می دونی کجا داری می ری، و هی زمین می خوری و گرفتار حسرت درک نکردن شرایطی می شی که الان هی ازش داری دور می شی ولی وقتی داشتی به استقبالش می رفتی اصلا متوجهش نبودی...
پاسخ:
چه تعبیر جالبی به کار بردین!!!
واقعا خوب بود :)
۱۷ تیر ۹۵ ، ۱۸:۱۱ ادریس ساتیاری
کاش می شد :)
گذشته بخشی از زندگیته:)
تو ولش کنی اون ولت نمیکنه:)
پاسخ:
درسته، ولی میتونیم خاطرات آزاردهنده رو از ذهنمون دور کنیم، نذاریم مانعمون بشه

من از صمیم قلب آرزوی فراموشی خاطرات گذشته رو دارم! در همون روال زندگی..


پاسخ:
عزیزم :)
الهی همیشه شاد باشی
ولی من گاهی بدجور میرم توی گذشته :(
پاسخ:
خیلی بده نگار
آدم و داغون میکنه
گذشته دیگه رفته
به پشت سرت نگاه نکن
گاهی گذشته آدم رو میگیره!
باید از دستش فرار کرد!
پاسخ:
بله :)))
گاهی هم کار به کتک کاری میرسه حتی :دی
زندگی منتظر ما نمیمونه
پاسخ:
آره...
۲۰ تیر ۹۵ ، ۰۱:۴۸ روزمرگی ...
زمان چیست ؟

سوال آسونی نیست فکر کنم..
پاسخ:
واقعا چیه؟؟
اصلا...!
۲۰ تیر ۹۵ ، ۰۲:۳۳ روزمرگی ...
واقعا چیه؟؟؟ :)
پاسخ:
 چیههه :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">