طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

اسمش چی باشه؟

يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۵۵ ق.ظ

دیشب افطار خونه داییم بودیم، سحری هم ما رو نگه داشتن


و حالا دیالوگای زندایی و پسردایی کوچیکه موقع سحر:


زندایی: بدو مسواک بزن الآن اذان میگه!!

پسر دایی: میخوام برم دستشویی

زندایی: دستشویی رو بعد از اذان هم میتونی بری!!

پسردایی: بعد از اذان برم دستشویی گرسنم میشه :/


و ما همه از شدت قانع شدن اینطوری :| شدیم

:)))


+پست قبلیم رکورد تعداد نمایشها رو شکسته و تعداد بازدید کننده های دیروزم هم در رتبه ی دوم قرار داره!!

یعنی اینقدر جنجالی بود؟؟ o_O


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۳
اَسی ...

نظرات  (۱۰)

۱۳ تیر ۹۵ ، ۱۰:۵۳ قاسم صفایی نژاد
اسم این پست چی باشه؟
دستشوری دارم (با لحن جناب خان)
پاسخ:
عالی بود!! مرسی :))))
بیشتر رباتا بازدید میکنن
خخ
پاسخ:
عه؟؟! :|
(: چ مکالمه ای
پاسخ:
:)))
من خیلی قانع شدم از جوابش :دی
پاسخ:
دندان شکن بود اصن !! :دی
۱۳ تیر ۹۵ ، ۱۳:۲۲ محمد حسین
خخخخخخخخخخخخخخ

دهنش سرویس :))))))

همون پست تشکره رکورد زده ؟!
پاسخ:
:))))
بله همون!
۱۳ تیر ۹۵ ، ۱۴:۴۹ روزمرگی ...
بیزینسمن خوبی میشه این پسردایی تون!:))

+ خبر از بازگشت دوباره شما به بلاگ جنجالی تر؟؟؟ :)
پاسخ:
آره خیلی :))))
+ وااای مررررسیی ^_^
۱۳ تیر ۹۵ ، ۱۵:۵۵ بای پولار
یادم نمی آد آخرین باری که سحری خونه ی یکی مهمون بودیم برای کی بوده...

یعنی پسردایی جان من حرفی ندارم. فقط اگر تو شیخ ما بودی گریبان ها چاک می دادم از برای این جمله ات!!!
پاسخ:
اکثرا همه واسه افطار دعوت میکنن
پس شما از مریدای سینه چاک پسرداییم میشین :)))))))
۱۳ تیر ۹۵ ، ۱۷:۵۳ علی گوهری
این پسر دایی باید مهندس بشه ها دمش گرم
پاسخ:
میشه ایشالا :)
پسر دایی کوچیکه بزرگ بشه خییلی باحال میشه(((:
پاسخ:
آره از همین الآن مشخصه :دی
خیلی حسابگر دیگه خخ


مگه عب داره بعد اذون مسواک زدن
پاسخ:
ناقلاست!!
چون ممکنه آب وارد گلو بشه بهتره قبل از اذان مسواک بزنیم، دردسرش کمتره :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">