طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

حاضر!!

شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۳۳ ق.ظ

ماه رمضون امسال خیلی خوب بود! شاید بشه گفت از بهترین رمضون های عمرم بود!

با این که تو روزای بلند و گرم تابستون بود، ولی اصلا تشنه و گرسنه نشدم! غذا هم زیاد نمیخورم، افطار که خیلی کم، سحری هم متوسط.

هوا هم خداروشکر خیلی خنک بود! فقط یکی دو روزه که یه مقدار گرم شده

الهی شکر...


چند روز نبودم

ممنونم از دوستانی که جویای احوالم شدن (جناب روزمرگی و آقای علی نیا)

واقعا با وجود شما آدم انگیزه میگیره :)

تشکر از زیزیگولوی عزیزم که تو شبای قدر بی بهانه به یادم بود

و دلنیا جان که منو لایق دونست که دعاش کنم

سپاس از آقا پیمان که تو حرم امام رضا (ع) برام دعا کردن

مرسی که هستین...


+اصلا قرار نبود پست اینجوری بشه!! ولی نمیدونم چه جوری شد که به این سمت و سو رفت :)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۲
اَسی ...

نظرات  (۱۶)

۱۲ تیر ۹۵ ، ۰۱:۳۶ محمد حسین
ای بابا به یه بهونه ای از منم تشکر می کردین خو 

تا خوشحال بشم ((:
پاسخ:
شما که یه پست اختصاصی تو وبم دارین :)))
که خیلی هم بابتش ممنونم ^_^
حالا خوشحال شدین؟! :دی
پس بیزحمت از منم تشکر بشه دلم نسوزه:((
پاسخ:
ممنووووووووونم بیست و دو جان :))))
خدایی امسال خیلی هوا خوب بود. دمش گرم :)))

از منم تشکر کن دیگه..مثلا به این مناسبت که یک ساعت و یک ربع فاصله  ی زمانی و مکانی! داریم با هم :دی
پاسخ:
آره واقعا :)
خیلی خیلی موتوشکرم که اینقدر به من نزدیکی :***
پس من چی
عجبا
پاسخ:
مرسیییییی ;)
خب خداروشکر زنده اید
پاسخ:
خیلی هم ممنون :|
دیدم بازار تشکر کردن داغه گفتم از من هم تشکر بشه:)
پاسخ:
متشکرم :)))
تشکر می کنم که هستی
پاسخ:
مرسی از شما آقا محمد رضای مهربون ^_^
(: خداروشکرکه بهترین ماه رمضونوداشتی
پاسخ:
آره خیلی :)
۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۷:۰۹ روزمرگی ...
سلـام :)

امسال هوا تا دیروز پریزور خوب بود.. اما انگار میخواد تو این چند روز باقیمونده عوضشو دربیاره ! :)

+ اصن یه بعدا نوشت بزنید که .. 
از تمام ملت شریف ایران تشکر میکنم! :))
پاسخ:
سلام :)
آره همین قصد و داره :دی
+ همون :))))))))
سلااام^_^
امسال ماه رمضون واسه من که خیلی طولانی میگذره/:
هم خیلی گررررم هم خیلی داغ|:
پاسخ:
سلام مریمی ^_^ :**
آخی عزیزم :)
ایشالا خدا قبول کنه برات
۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۹:۵۰ مستر نیمــا
کسی از من تشکر نکرد
منم از همین تریبون از خودم تشکر میکنم. واقعا دمم گرم:))
پاسخ:
وقت کردین خودتون و تحویل بگیرین :دی
خیلی ممنان که اصلا نمیاین این طرفا :/
کامنتا! :))
پاسخ:
میبینی؟؟!! :)))
۱۳ تیر ۹۵ ، ۱۳:۲۴ محمد حسین
عجب جنبش تشکر کردنی راه انداختم :)))))))))))))
پاسخ:
همش زیر سر شما بود که به کامنتا جهت دادین ;)
۱۳ تیر ۹۵ ، ۱۵:۵۱ بای پولار
آره منم تشنگی و گرسنگی اصلا اذیتم نکرد خدا رو شکر. با اینکه حتی روزایی بود به خاطر کارای اداری کلی دوندگی داشتم و از این ور به اون ور و ...
به نظر من هرچقدر افطار و سحری سبک تر باشه آدم راحت تره. تجربه ی شخصی خودم که این طوری بوده.

پاسخ:
خداروشکر خوب بود
بله همینطوره
۱۳ تیر ۹۵ ، ۱۸:۲۶ مستر نیمــا
من میام نظرم نمیاد :دی
پاسخ:
خب نظرتم با خودت بیار دیگه ;)
خداروشکر که ماه رمضون خوبی شد

سمت و سوی تشکر از خانواده اقای رجبی خخخ
پاسخ:
بله واقعا
آقای رجبی؟؟!!! O_o

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">