طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

پستی با رنگ و بویی خدایی

دوشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۴۵ ق.ظ

اول از همه شهادت بزرگ مظلوم عالم، مولا امیر مومنان، علی علیه السلام رو تسلیت میگم

اللهم العن قتله امیرالمومنین


عزاداری و طاعاتتون مورد قبول درگاه حق

ان شاءالله از این شبها بهترین استفاده رو برده باشیم

از خدا، توفیق هر چه بیشتر رو واسه همه تون خواستارم


دوستانی که مایلن شرکت کنن: اینجا


ملتمس دعاهای قشنگتون هستم

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۷
اَسی ...

نظرات  (۷)

۰۷ تیر ۹۵ ، ۰۴:۲۲ علی رحمانی پور
شمام ما رو دعا کنید
پاسخ:
چشم حتما
از تو هم قبول باشه..
التماس دعا. .
پاسخ:
قبول حق
محتاجیم به دعا
تسلیت میگم
التماس دعا
پاسخ:
ممنون
همچنین
۰۷ تیر ۹۵ ، ۱۰:۰۳ روزمرگی ...
:)
پاسخ:
:-)
۰۷ تیر ۹۵ ، ۱۶:۳۴ بای پولار
التماس دعا دارم و من هم تسلیت می‌گم بهتون بابت این ایام.

راستی ممنون بابت معرفی اون لینک ختم قرآن. :)
پاسخ:
متشکرم و همچنین
خواهش میکنم
۰۷ تیر ۹۵ ، ۱۸:۱۸ پیمان کرامتی
متشکرم
طاعات شما هم قبول باشه
پاسخ:
ممنون
آمین
نماز و روزه های شما هم قبول حق
پاسخ:
مرسی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">