طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

روش جدید تبلیغات :/

چهارشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۰۵ ب.ظ

یه عده هم هستن میان کامنت میذارن که: با ذکر منبع کپی کردم

یعنی چی؟ یعنی پستت الآن تو وبلاگ منه!

اونوقت چه اتفاقی می افته؟

شما راغب میشید برید پست خودتون و ببینید

ولی هر چقدر وبلاگش رو میگردید پستی از شما دیده نمیشه!

اینطوری میشه که شما خیلی شیک و مجلسی تمام پستای وبلاگ مورد نظر رو ناخواسته میبینید

و این صرفا یه تبلیغه

منتها ضعفش اینجاست که پیامش چون واسه وبلاگای زیادی فرستاده شده، میره تو هرزنامه!

و هرزنامه هم که از اسمش معلومه! هرزه :دی

جدیش نگیرید...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۲
اَسی ...

نظرات  (۱۴)

اهوم...... از اینا زیادن......
پاسخ:
... :|
۰۲ تیر ۹۵ ، ۱۶:۰۷ شیکسون (^_^)
عجببب :))
منم کپی کردم، اگه تونستی بیا پیدا کن خخخخ
پاسخ:
:))))
چقدرم که مطالب من مربوط به مقوله ی مد هست ;)
۰۲ تیر ۹۵ ، ۱۶:۱۰ دچــ ــــار
قصد نابینا کردنمون رو دارین؟:)
پاسخ:
وا o_O
چرا؟؟؟!!!!
چه روش تبلیغی جالبی
لایک
پاسخ:
:/
:|
۰۲ تیر ۹۵ ، ۱۶:۱۷ دچــ ــــار
آخه فونت مشکی در زمینه قهوه ای سوخته !!!:)
پاسخ:
زمینه که آبیه آقا O_O
برای من نیومده تا حالا از این پیاما
پاسخ:
واسه منم اولین باره فرستادن
۰۲ تیر ۹۵ ، ۱۶:۲۴ دچــ ــــار
جدی !
واسه من تقریبا مشکی نشون میده ها:)
پاسخ:
قالبم قبلا نوک مدادی بود، ولی تغییرش دادم آبیه الآن
همیشه واسه شما مشکیه؟ با گوشی میاین؟
از دست اینا. .چرا منقرض نمیشه نسلشون؟ ! :|
پاسخ:
واقعا چرا؟؟
خخ چه باحالا
پاسخ:
;)
۰۲ تیر ۹۵ ، ۱۹:۴۴ پریســـآتیـــــس : )
برا منم پیش نیومدہ ھنوز :/

آخہ با دروغ؟ :| عجبا
پاسخ:
واقعا!
جالبه تو قسمت کپی برداری ها هم هیچ مطلبی کپی نشده!!!
۰۲ تیر ۹۵ ، ۲۲:۳۰ محمد حسین
دهنشون سرویس یعنی اگه من خلاقیت اینا رو داشتم
 آلبرت ادیسون میشدم :دی 
پاسخ:
کاملا مشخصه! نبوغ ازتون میباره اصلا :)))
۰۳ تیر ۹۵ ، ۰۰:۱۵ روزمرگی ...
:)
پاسخ:
O_o
خخخخ ، چه خلاقیتی به خرج داده :/
پاسخ:
بعله واقعا :|
این هرزها جالب خلاق شدن
البته پستهایی که خاطرات شخصی هست کپی این حرفاش مسخرست

چطوری دلفین من
پاسخ:
شدید :/

ای جااانم:**
خوبم عزیزکم ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">