طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

وقتی خدا لبخند زد ...

پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۵ ق.ظ

نزدیک افطار بود

تو حیاط روی تخت نشسته بودم

صدای ربنا بلند شد...

ذوق عجیبی سراپام و فرا گرفت!

تو قلبم یه بیقراری خاصی احساس میکردم

انگار مسافر عزیزی که مدتها منتظرش بودی رسیده باشه

هیجانم رو به فزونی بود و انگار نمیخواست تموم بشه!!

چشمام و بستم

سرم و به سمت آسمون گرفتم

دستام و بالا بردم

با لبخند عمیقی که به لب داشتم تو دلم با خدا حرف میزدم

از ته قلبم ازش تشکر میکردم

صدای اذان تو گوشم پیچید

چشمام و باز کردم

هلال نقره ای ماه بود که در برابرم خودنمایی میکرد

لبخند خدا...!!!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۰
اَسی ...

نظرات  (۱۴)

لبخند خدا
چه تعبیر زیبایی:)
پاسخ:
بله :)
ممنون
لبخند خدا .. :-)
پاسخ:
:)
شاعر هم که شدید
اره
ربنا یه لذت خاصی داره
پاسخ:
بودم! رو نکردم :پی
:)
ای جان چه لحظه ی قشنگی :))
پاسخ:
خیییلی :)
شاعره معاصر آسی بولیده در سال ... در ... چشم به جهان گشود :دی 
و... 

والا... 
پاسخ:
شما احیانا عرب هستید که میگید شاعره؟؟
من خیلی قبل تر از شما شاعر بودم! بعله :پی
عادت کردم دیگه :دی 
من که شعری از شما ندیدم :)) 
ولی چند تا نقد شعر از من کردین خوشم اومد نشون میداد 
دستی بر آتش دارید !
پاسخ:
از شما که شاعرین بعیده این عادت!
تو وبم نذاشتم، به همون دلیل که شما شعراتون و بعد از یه مدت از وبتون پاک میکنید :دی
بله بله :)
چه قشنگ نوشتی
پاسخ:
مرسی
۲۰ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۴۱ دچــ ــــار
فکر کردم دارید سفره افطار و توصیف می کنید:)!
پاسخ:
معلومه خیلی گرسنه اید !! :دی
متن خیلی قشنگی بود 
آفرین 
خدا کنه لبخند خدا همیشه باهامون باشه
پاسخ:
ممنونم
:)
این حستو احساس کردم(:
همین ینی عاشق بودن 
لحظه ی ملکوت و ربنا
تو رو به معبود خود رسوندن

پاسخ:
عزیزم :**
من چندین تا شعر همین الانم تو وبم دارم !!!

پاسخ:
چندین تا!!! :))))) :دی
۲۰ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۵۲ خانم خوشبخت خانم خوشبخت
:)
پاسخ:
:)
زندگی زیباست و خداوند به ما لبخند میزند
:)
پاسخ:
مثل همیشه :))
کجایی مغنا؟ کم پیدایی!! O_o
۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۴۶ ماهی سیاه کوچولو
:)
خدا هم لبخند میزنه به ما 
پاسخ:
اوهوم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">