طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

بسیار جدی و مهم

سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۵۰ ب.ظ

سلام دوستان و خواننده های گرامی

میخوام از همین تریبون بگم اگه انتقادی به من دارین بی رودربایستی بگین

اگه هم فکر میکنید ناراحت میشم ناشناس کامنت بذارید

آخه خیلی برام سواله بعضی از دوستان هستن که شدیدا پیگیر مطالب هستن ولی یهو غیب میشن و دیگه نمیان

میخوام بدونم علتش چیه؟ اگه از موضوعی ناراحت میشین خب بگین!

چرا همه از هم فرار میکنن؟؟

اگه هم پیشنهادی درمورد وبلاگم دارید خوشحال میشم بشنوم


امضاء: یک عدد متحیر o_O

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۸
اَسی ...

نظرات  (۱۶)

من که مشکلی ندارم...همین فرمون ادامه بده خوبه :))
پاسخ:
مرسی عزیزم، پس چرا کم پیدایی؟!
اتفاقا الآن وبت بودم، وبلاگ خودته یا گروهیه؟؟
منم انتقادی ندارم :دی 
پاسخ:
شما که همیشه در صحنه اید :)
تا بوده چنین بوده..
شما به دل نگیرین.. :)
پاسخ:
عجیب نیست واقعا؟؟!!!!
بین ایـن همه چیز عجیبی که وجود داره تو دنیا.. نه واقعا! :)
پاسخ:
آخه فازشون چیه؟؟
دوست خوبم ، چرا اینطور فکر می کنی ، احتمالا به خاطر مشغله هست
من یه نظریه دارم که :
هیچ کس از من ناراحت نیست مگر این که اعلام دارد.
شمام باید همینطور فکر کنی ، اگر کسی مشکلی داشته باشه اعلام میکنه دیگه
پاسخ:
آخه دیدم تو وبلاگ دیگر دوستان فعالن :|
چه نظریه ی قشنگی! سعی میکنم بهش عمل کنم :)
من که ازت خوشم اومد اتفاقا دیشب وقتی گفتی خواهر نداری خواستم بگم اگه قابل بدونی بیشم خواهر مجازی هم :دی
شاید روزی شدیم واقعی(:
بعد اینکه یکی میاد وبت یهو غیب میشه دلیل نداره به خودت و وبلاگت بگیری عزیزم
خب شاید وقت نمیکنه نمیدونم مثبت فکر کن دیگه (((:
پاسخ:
مرسی عزیزم که اینقدر خوبی :***
خواهش میکنم خیلی هم خوشحال میشم خواهر گلی مثل تو داشته باشم ^_^
از همین الآن هم واقعی هستیم :)
باشه تو درست میگی مثبت فکر میکنم :)
۱۸ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۵۳ یـک مـعــلـم . .
امروز،بالاخره،آخرین امتحان مدرسه رو هم برگزارکردیم،
و الان اولین کامنتم رو-بعدِاتمام امتحانات- برای وبلاگ ارزشمندشما می نویسم^ـ^
.
احتمالاًدوستان درگیرامتحانات مدرسه ودانشگاهشون هستن ویاخودشون رو برای کنکور آماده می کنن،و . .
.
من مطالب قشنگتون رو می خونم وهیچ انتقادی ندارم :)
فقط وقتشو زیادکنینD:
.
پیشنهادمم، برای قسمت نظراته،
رنگ بندی این قسمت جوریه که مطالب راحت خونده نمیشه،
یعنی چشم،راحت نیست درخوندن جملات . .
وچینش بخش مشخصات وکامنت وپاسخ،خیلی متراکمه؛
اگه خطوط ورنگ این بخش،ساده تر بود به نظرم بهترمی شد.
.
مطالب، عالی،قالب، زیبا وفضای وبلاگ، باصفاست^ـ^
براتون آرزوی موفقیت دارم :)
.
ببخشین که مصدّع شدم . .
پاسخ:
به سلامتی تعطیل شدین! حالا که بیکارید بیشتر به وبم سر میزنید دیگه؟!
واقعا ممنونم از این همه لطف شما، مطمئنا ارزش کامنت شما هم خیلی خیلی زیاده :)
پس توقع زیادیه که تو این فصل از دوستان حضور بیشتری رو بخوام :دی
وقتشو؟؟ حتما :))))
ممنون از پیشنهادتون، دراسرع وقت رسیدگی میشه :)

نظر لطف شماست
نفرمایید، خوشحال شدم...
خوب آخه من کلا کم کامنت میذارم، گاهی رگباری میرم بعدش سایلنتم :))
نه خودم تنهام :)
پاسخ:
پس به این خاطره!! ;)
انتقاد وارد نیست  .. اعدامش کنید :))))
پاسخ:
ممنااااااان :))))))
من تازه با وبلاگتون آشنا شدم به خاطر همین واقعا نمیتونم نظری بدم.
امیدوارم موفق باشید:)
پاسخ:
بازم ممنون از نظرتون :)
مرسی
حرفی ندارم منکه کم پیدانیسدم همیشه هم درصحنم
پاسخ:
تو از اون فعالاشی :)
اون قدری که میام وبت نمیای وبم
پاسخ:
پس علتش اینه!! :)

گه دقت کنی الان اکثرا یا اپ نمیکنن یا خیلی کم

خب امتاحاناتو کنکورو..ازین ب بدم گشنگی ماه رمضون اجازه نوشتن نمیده:)))

ب دل نگیر

فاز خاصیم ندارن

خود من میخونمت ولی ساکتم!

واس بعضیا سالی یبار ی کامنت میزارمو غیب میشم

خیلی جاهام اصن طرف نمیدونه میخونمش

تو واس دل خودت بنویس

کاری نداشته باشه کی میخونه کی نه..

پاسخ:
آره همینطوره!
تو میخونی؟؟؟؟؟!!!!!! اصلا فکر نمیکردم O_O
باشه، ممنون
فدات ابجی جوونم:*

پاسخ:
بوووس :***
بعضیا در برابر کامنت شما.. کامنت میدن
بعضیا درگیرن ی وقتایی
بعضیا حس و حالشو ندارن و...

در کل تجریه نشون داده که.. شما در هر حالت باید ادامه بدین ب نوشتن!
بدون توجه به این رفتارای سینوسی.. :)
پاسخ:
ok گرفتم!! :)
من که انتقادی ندارم..در کل خوب مینویسی مخصوصا خاطراتی که تعریف میکنی عالی ان :)

ولی عادیه که یه عده بعد از مدتی محو میشن و معلوم نمیشه فازشون چیه..
پاسخ:
مرسی، خوشحالم :)
واقعا :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">