طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

شنا قسمت پنجم

دوشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۰۷ ق.ظ

یه مدت از شنا نگفتم که مطالبم زیاد تکراری نشه!

دوستان باید بگم که دوره ی اول آموزش شنام که 6 جلسه بود، به پایان رسید و من تو دوره ی دوم ثبت نام کردم

خدمتتون عرض کنم که دوچرخم خوب شده و میتونم خودم و رو سطح آب نگه دارم، البته یه کم بیش از حد معمول به پشت خم میشم و حالتم بیشتر شبیه خوابیده است تا نشسته :)))

کرال رو کامل یاد گرفتم ولی هنوز نفس گیریم مشکل داره

اینم بگم که الآن هر دو مربی توامان به من آموزش میدن

جلسه ی دوم از دوره ی دوم، من پیش مربی اولیم بودم و داشتیم تو قسمت عمیق تمرین سوزنی و دوچرخه میکردیم،مربی بچه های حرفه ای هم بچه ها رو آورد قسمت عمیق استخر و گفت استارت بزنید و با کرال، عرض استخر و طی کنید،  درکل دو گروه هستیم

من بعد از این که سوزنی پریدم، دوچرخه زدم و رسیدم به لبه ی استخر، یهو دستم سر خورد و داشتم می افتادم تو آب! چند تا جیغ زدم و افتادم!! ولی زود خودم و به سطح آب رسوندم و نردبون و گرفتم!! بچه های حرفه ای که صدای جیغ من و شنیده بودن، حواسشون به این سمت جمع شده بود و وقتی من و دیدن که خودم و نجات دادم، همه برام دست زدن :دی

مربیم گفت: همه ی جیغاش الکیه! خودش میتونه شنا کنه منم اصلا نمیگیرمش!!

مربی حرفه ای ها به من گفت تو هم بیا کرال برو! منم با این که نفس گیریم هنوز میلنگید، بدون تردید رفتم لبه ی استخر و استارت زدم تو آب و بدون وقفه و خیلی راحت، عرض استخر و شنا کردم و خیلی دقیق نفس گیری کردم!!!

بچه های حرفه ای که خودشون تو کرال کم می آوردن و وسط راه دوچرخه میزدن، با دیدن شنای من دهنشون وا مونده بود!! یکیشون که تا چند دقیقه با بهت به من خیره شده بود :))))

خلاصه بهشون فهموندم که شاید من تنها کسی باشم که تو کلاس میترسه و جیغ میزنه، اما به وقتش خوب جوگیر میشم :دی

جلسه بعدش هم قورباغه رو یاد گرفتم و هر دو مربیا گفتن با وجود انقباضت، از همه بچه ها بهتر میزنی ^_^

کلا حرکتام خوبه فقط شناوریم یه کم ایراد داره

در حال حاضر سه جلسه از دوره دوم و رفتم، احتمال داره بخاطر تعداد کم بچه ها، کلاس کنسل شه، حالا ببینیم چی میشه!


پ ن: پست قبل تکمیل شد :)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۳
اَسی ...

نظرات  (۱۱)

اینطوری گفتین.. یاد مایکل فیلیپس افتادم ! :))
آفرین[کف زدن] :)
پاسخ:
مایکل فیلیپس؟؟؟ (با لحن جناب خان)
ممنان :دی
نمیشناسینش ؟! :) ایشون حدود20 تا مدال المپیکی تو رشته شنا داره ! :)
پاسخ:
اوه اوه پس رقیبیم :)))))))
البته فلپس نه فیلیپس.. اشتباه نوشتم! D:
پاسخ:
ببینید... :/
با اشتباهتون منم به اشتباه انداختین :|
حالا خواننده هام چی درموردم فکر میکنن؟؟ :(
:)))
پاسخ:
;)
۰۳ خرداد ۹۵ ، ۰۷:۱۸ ماهی سیاه کوچولو
رقیب مایکل فلپس؟!! :)))
شنا خوبه :)
پاسخ:
بله! مگه چیه؟؟:/
موافقم :)
با داشتن اب شناگر ماهری شدی حالا :)))))
پاسخ:
بله پس چی؟؟!! :))
(:(((:
پاسخ:
;)
خوش اومدی
و شنا خوب نیست گاهی :/
پاسخ:
عه! چرا؟؟ میترسی؟!
۰۴ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۴۳ پیمان کرامتی
خوبیش این که تو این مدت که نبودم..شنا یاد گرفتین خخ
پاسخ:
به قول خودتون خخخخخخ
بح بح بح دلفینو ببین چه میکنه
احسنت که بلافاصله ترم بعدو شروع کردی
این عالیه و خیالت راحت دیگه جا افتادی

تنبلی نکنا
برو تا اخرش
ایشالا نجات غریقی و این صوبتا!
پاسخ:
مرسی عزیزم
فعلا که داره ماه رمضون میاد و کلاس تعطیل میشه، ولی تا وقتی کلاس دایر باشه میرم :)
سلام
شنا!
خیلی وقته فرصت نشده برم
دنبال شدید
به وبلاگ من هم سر بزنید
پاسخ:
سلام
:)
خوش اومدین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">