طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

برف بازی

شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۲۵ ب.ظ

زمستون رفته بودیم پیست، برف بازی!

همه ی خانمایی که اونجا حضور داشتن، از نوجوان ها گرفته تا خانمای خیلی مسن، کاپشن کوتاه و کلاه و ساپورت داشتن

من و دخترخالم تنها افراد با حجاب پیست بودیم!

وقتی دخترخالم دو تا دختر و دید که موهاشون و باز کردن و هی تکاپو دارن که موهاشون و تکون بدن تا همه ببینن، با حرص گفت:

- فکر کردی موهات خیلی قشنگه؟؟ من کلاس دوم بودم موهام از تو بلندتر بود :/

به گمونم دختره رو نابود کرد با این حرفش O_o :| :))))))))

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۸
اَسی ...

نظرات  (۹)


 
سلام 
میگ میگ ....من اومدم ...
بعد اون نفر دقیقا چه شکلی شد خدایی ؟:)
جدی ؟
تو چی ؟
پاسخ:
سلاااام
مگه تو میگ میگ شدی؟؟!!!:))))
اون اصلا نشنید:دی
منم خندم گرفت و به این فکر کردم که آخ جون سوژه واسه وبم یافتم ;)
ای خدا امان از دست تو با این پستای بامزه ات :))))
پاسخ:
خواهش میشه! بامزگی از خودتونه ;)
۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۰۱ خانم خوشبخت خانم خوشبخت
چقدر چادری بودن تو شهرتون انگار کم یاب و عجیبه!
پاسخ:
نه اتفاقا برعکس!!
اما بعضیا وقتی میرن تفریح فکر میکنن رفتن تگزاس و همه چی آزاده!!
خخخخخخ من دیگه حرفی ندارم
چرا چرا دارم
خییییییییییلیییییییییییی باحال بود :دی
پاسخ:
چه عجب شما یه بار یه حرفی داشتین!!!
قابلی نداشت
دو تومن میشه
نه نه نه نمیخوام ولش کنید
مهمون من
:دی
پاسخ:
شما ول کن نیستید نه؟؟؟!؟:))))))
:|
:))
پاسخ:
:)
چه عجب ما شما رو میبینیم!!

سلام..

من حرفی ندارم !!!

پاسخ:
ای بابا! چرا همه حرفی ندارن؟؟
سلام:)
کلاس دوم بوووود موهاش بلند تر بود o:
یعنی الان که موهاشو باد نداده همش ریخته ؟؟؟؟؟؟

یعنی موداره کوتاه کرده یا کلا مو نداره ؟؟؟؟؟

:)))))))))))))))))
پاسخ:
کوتاه کرده:))))))))))
والاع.. با اون موهاشون!! :)))
پاسخ:
:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">