طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

نیستی هستی!!

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۲۷ ب.ظ

دقت کردین چقدر همه مجازی شدن؟؟

انگار دیگه کسی تو دنیای واقعی زندگی نمیکنه، همه غرق فضاهای مجازی شدن و روز به روز بیشتر فرو میرن

علتش واقعا چیه؟؟ دیگه کسی واقعیت های اطرافش و نمیبینه، شاید به ظاهر تو یه محیط باشیم اما ذهنمون درگیر دنیای مجازیه

انسان باید در هر زمینه ای میانه رو باشه، نه افراط نه تفریط

البته من به یه ویژگی مثبت دنیای مجازی هم پی بردم!! تو دنیای مجازی همه مهربونن! همه واسه هم دل میسوزونن و به هم احترام میذارن، اما تو دنیای واقعی همه میخوان زمین خوردن همدیگه رو ببینن، چشم ندارن پیشرفت دیگران و ببینن، واسه هم کلاس میذارن، به هم حسادت میکنن، نارو میزنن...

ولی تو دنیای مجازی کسی به پول و تحصیلات و زیبایی و شغل و جنسیت یکی دیگه کاری نداره! آدما به عنوان هم نوع به هم نگاه میکنن و صرفا به دلیل انسان بودن با هم ارتباط دارن

معرفت آدمایی که تو دنیای مجازی باهات آشنا میشن خیلی بیشتر از دوستای واقعیته که حالا شاید تو دنیای مجازیت هم باشن

البته این دنیای مجازی که دربارش گفتم بیشتر منظورم وبلاگ بود

حالا همون آدمای مجازی اگه قرار باشه به دنیای واقعیت پا بذارن انگار همه چی عوض میشه! ملاک رفتارشون تغییر میکنه و اونام میشن مثل بقیه ی آدمای واقعی اطرافمون!!

چرا؟؟

تا حالا بهش فکر کردین؟؟؟


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۳
اَسی ...

نظرات  (۱۱)

۱۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۵۶ ماهی سیاه کوچولو
وبلاگ نسبت به ارتباطات مجازی دیگه خیلی خیلی بهتر و خوبه
علتش اومممم
غرب زدگی
بین سنت و مدرنیته گیر کردن
کتاب نخوندن
همه اینا
پاسخ:
بله
کتاب که منسوخ شده کلا...
چون خیلی ها نمیتونن تو واقعیت خوب باشن و اینجا ادای خوب بودن رو در میارن!!!
یا اینجا محبت ها با نوشتنه. ولی تو واقعیت محبت کردن سخت تره
پاسخ:
بله هر دوش به نوعی میتونه علتش باشه
دنیای ماشینی زیباست اما بی روح
همه گول ظاهر خوردیم...
پاسخ:
من که از دنیای ماشینی نگفتم O_o
آره زیاد فکر کردیم :)))))))
پاسخ:
خو به چه نتیجه ای رسیدین؟؟؟!!!:))
۱۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۲۱ خانم خوشبخت خانم خوشبخت
این قسمتش رو خیلی دوست داشتم.
واقعا همینطوره، تو  دنیای مجازی یا همون وبلاگ خودمون، همه خودشون هستن! هیچ کس به این فکرنمیکنه اون آدمی که دارم باهاش حرف میزنم اهل کجاست، چیکارس، خوشگله یا نه.
همه با رفتارهای هم و افکارهم دوست هستند.
و همین باعث میشه که من عاشق این دنیا باشم.
پاسخ:
بله افکار...!!
چیزی که تو دنیای واقعی به این شدت نمود نداره
چاره ای نداریم خو
ادامه می دیم :)))))
پاسخ:
موفق باشید:))
موافقم 
پاسخ:
:)
بله فکر کردم
و به این نتیجه رسیدم پاک ترین مکان در فضای مجازی وبلاگ هست
و در بین وبلاگ ها، بلاگ بیان
پاسخ:
واقعا؟؟
خیلی هم عالی!!
:))))
کلا فکر می کنم 
پاسخ:
خوبه:)))
حالا نتیجه ای هم داشته؟؟!
بله امیدوارم روزی نرسه که انسان برده تکنولوژی بشه...
پاسخ:
واقعا...
سلـام :)

همه دارن فرار میکنن از دنیای بیرون !
انگار فضای مجازی پناهگاه خوبیه انگار واسه این اواره های بی پناه...!

شاید این خوب بودنه مثل بیرون.. زیاد واسشون هزینه ای نداره!

شایدم نوع نگاه اونایی که تو فضای مجازی(البته همونطور ک گفتین فقط وبلاگ).. با بقیه فرق داره انگار.. این حرفو در مورد خیلی از وبلاگ نویسا قبولش دارم..
پاسخ:
سلام!
فرار، پناهگاه، موافقم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">