طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

میهمان تصویری 1

يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۵۳ ب.ظ

دوستان!!

از این به بعد تو وبلاگم مهمون داریم!

این مهمونا با من زندگی میکنن

هر از گاهی به نوبت به شما معرفی میشن :)



با اولین میهمان آشنا بشید:


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۲
اَسی ...

نظرات  (۷)

ویییی مهمونت خار داره خخه
پاسخ:
آره :)))
وای چه خشنه :))))
پاسخ:
نه باو!!
حالا چرا مهمون ؟! :)
اسمش چیه؟؟
پاسخ:
خو مهمونه دیگه!!
اسم نداره:)
چه مهمون خوبی .....
باید منتظر بقیه مهمونا هم باشیم ....

حالا چی بپووووووشم :))))
پاسخ:
بله منتظر باشید!!
:))))))))
خوش اومدن :)
پاسخ:
تشکر دارن:)
اسمشو بذارین جوجه تیغی :)))
پاسخ:
تیغ تیغی:)))
عههه این ایده توی ذهن منم بود...
گلهام رو خیلی دوست دارم....
به زودی منم تصاویرشون رو توی وبلاگم میذارم...:)
البته شما هم با گل هاتون تشریف بیارید...خوشحال میشم...:)))
پاسخ:
واقعا؟؟
خیلی هم خوب! پس عملیش کنید
چشم حتما:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">