طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

بابا

سه شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۴۹ ق.ظ

شد یک سال که رفتی :,(

چرا.....؟؟؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۴
اَسی ...

نظرات  (۲۰)

۲۴ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۵۰ مــــــــ. یــ.مــ
:(

روحشون قرین رحمت ...
پاسخ:
ممنونم
متاسفم...روحشون شاد..
:((
پاسخ:
متشکرم
۲۴ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۵۳ ماهی سیاه کوچولو
روحشون شاد...
پاسخ:
سپاس
وااای نمیدونستم
خدارحمتشون کنه:(
صبرت بده خدا خیلی سخته خیلی:(
پاسخ:
خدا رفتگان تو رو هم بیامرزه
:,(
روحشون شاد ...
معمولا آدم های خوب ، مهربون ، دلسوز و دوست داشتنی زودتر میرن...
چراش یکیش این میتونه باشد چقدر سخته تو ماه فروردین وقتی همه شادی عید رو دارند 
عزیزی رو از دست بدی :((
درکت میکنم ...
خدا صبرت بده اسی جان ♥
بیتابی نکنی باباتون اذیت میشه اگر تو شاد باشی اون شاده اگر ناراحت باشی اون 
ناراحت پس بی تابی نکن قول بده هوم ؟
اگر بی تابی سراغت اومد برای روحشون صلوات بفرست و قرآن بخون و از خدا طلب صبر کن...
دیشب من بی تابی کردم خواستم سالگرد فوت مادرم که دو سه هفته اس دیگه اس 
تصمیم داشتم برم همونجایی که فوت شدند همونجا دوباره خاطره سازی کنم و زانوی 
غم بغل کنم ولی مامان اومد خوابم و گفت بی تابی نکن خیلی هم از دستم شاکی شد 
که این تصمیم رو گرفتم...ولی 
امروز تصمیم داشتم براش خیرات بدم اما از عصری پام پیچ خورد و کمرم درد گرفت 
دیگه نشد برم خرما بخرم و خیرات بدم:(
فقط فاتحه و صلوات نبار روحش کردم ...
عزیز دل بی تابی نکن خب ؟
مواظب خودت و بخصوص مادرت هم باش تو ناراحت باشی اونم ناراحت میکنی ...



پاسخ:
عزیزم ممنون که همیشه همدردی میکنی
خدا مادرتم بیامرزه
این چه تصمیمیه آخه؟ به من میگی بی تابی نکن اونوقت خودت همچین تصمیمایی میگیری؟؟
چرا مراقب خودت نیستی؟ کفشت پاشنه بلند بود؟
همون فاتحه و صلوات هم خیلی خوبه، حالا وقتی بهتر شدی خیرات کن
باشه گلم، بازم ممنون از محبتت
نه خب من سالگرد مادرم نزدیک بود و سه شنبه هم فوت کرد اصلا هر وقتی میام
تهران با بهانه بی بهانه شده برم همونجایی که فوت کرد ولی جرائت ندارم برم اتاقی 
که توش فوت کرد فقط میرم بیمارستانش رو میبینم و میام.ولی دیشب وقتی مادرم دیدم 
دو دل شدم برای رفتن به بیمارستان :(
ممنون رفتگان تون بخصوص پدر نازنین تون ♥
نه بابا اصلا تو خونه یک لحظه میخواستم کتابمو از روی تخت خواهرزاده بردارم یهو 
خیلی بد به پام فشار اومد پیچ خورد بحالت نشسته بودم در حقیقت:|
میدونی من بیشتر وقتا خیراتم کار عملی مربوط به کارام هستش که ثواب کارمو میگم خدا 
بده به مامانم اما الان چون سر کارم نیستم گفتم خرما خیرات بدم که اونم این شکلی شدم :(
بیا بهم قول بدیم تو به پدرتون من به مادرم و هر دومون به همدیگه 
موقعی که خواستیم بی تابی کنیم بیاد هم بیافتیم و بیاد قولمون و براشون قرآن  و صلوات 
بخونیم تو برای پدرتون  من برای مادرم و قول بدیم بی تابی نکنیم .
قول ؟میدونم سخته ولی اگر بهم قول بدیم احتمال عملی کردنش زیاده...
باشه ؟

پاسخ:
الهی...
واقعا؟ خیلی هم خوبه! باشه قول
هممون رفتنی هستیم...فقط دیر و زود داره...
ان شاالله جاشون خوبه... :)
روحشون شاده شاد...
پاسخ:
بله...
آمین
ممنونم
براشون فاتحه خوندم :)
پاسخ:
لطف کردی عزیزم، ممنون
خدا رحمتشون کنه عزیزم
راهیه ک همه ما باید بریم، خدا بهتون صبر بده
پاسخ:
متشکرم
بله...
ممنونم
اللهم صل علی محمد و ال محمد
پاسخ:
و عجّل فرجهم
خدا رحمتش کنه روحش شاد
پاسخ:
خیلی ممنون
روحش شاد شاد
پاسخ:
تشکر
یک سال فقط؟
فکر کردم خیلی بیشتر که اینجوری خودتون کنترل می کنید
درون بر روحشون که شمارو اینقدر قوی باآوردن
روحشون شاد
پاسخ:
فقط؟ به نظرتون خیلی کمه؟ همین یک سال به اندازه ی چند سال طول کشید
نظر لطف شماست، سپاس
وای الهی بمیرم :(

یعنی پارسال این موقع..وای چی کشیدی تو :(((
پاسخ:
خدا نکنه
آره :,( :,(
۲۴ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۵۶ شقایق رمضان پور
خدا بیامرزه رفتگانتون رو...
اسی جون اصلا نشون نمی ده رفتارت که همچین اتفاقی رو به این نزدیکی پشت سر گذاشتی...احتمال میدم که آدم خیلی قوی ای باشی،امیدوارم تو کل زندگیت اینقدر قوی بمونی:*
پاسخ:
مرسی از لطفت
چون سعی میکنم اینجا فقط از اتفاقات خوب بنویسم، ولی گاهی نمیشه
امیدوارم تو هم همیشه قوی باشی
خدا رحمت کنه همه رفتگان مخصوصاً پدر گرامی شما رو 

و البته خداوند صبر این مصیبت رو به همه میده و شما خیلی قوی با این مصیبت کنار اومدید . امیدوارم روزگارتون بدور از هر مصیبت و در اوج شادی باشه ...
پاسخ:
آمین
خدا رفتگان شما رو بیامرزه
ممنونم
خدا خیلی صبر میده
تشکر از لطفتون، همچنین
روحشون شاد......
پاسخ:
خیلی ممنون
بدترین غم غم مرگ پدره

من ک 8 ساله ندارمش و بازم بیقرارم

خدا صبر بده بهتون من پدرم رو تو حرم امام رضا از دست دادم..هنگام ادای نماز
پاسخ:
خدا پدرتون و بیامرزه، چه سعادتی داشتن! ان شاءالله جاشون بهشته
:,(
هیچی نمیگم چون اگه حرفی بزنم بجای ارامش دادن حالتو بدتر میکنم
:,(
کاش هیچ کس تجربه نکنه
:,(
روحشون شاد
پاسخ:
کاش :,(
ممنون...
روحشون شاد
پاسخ:
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">