طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

آغاز مرحله ی دوم چالش هفت سین برتر !!

يكشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۴۹ ق.ظ

خب دوستان، مهلت شرکت در چالش هفت سین برتر به اتمام رسید!

ممنون از همه ی کسانی که شرکت کردند و ممنون از روزمرگی که موتور محرک این چالش بود :)

در ادامه، تصاویر سفره های هفت سین رو مشاهده میکنید

به هر سفره که از نظر شما برتر هست، رای بدید، لطفا به خودتون هم رای ندید!

میتونید این پست رو به دوستانتون معرفی کنید تا اونها هم تو رای دهی شرکت داشته باشند.

+ب ن: اگه از چند سفره خوشتون اومد میتونید چند رای بدید!

++ هفت سین 12 اضافه شد

این شما و این سفره های هفت سین :

هفت سین شماره 1


هفت سین شماره 2

(این چند تا سین کم نداره؟ پس ماهیش کجاست؟!)


هفت سین شماره 3

(بهتره بگیم 9 سین!!)


هفت سین شماره 4


هفت سین شماره 5

(این عکس در 11 اسفند گرفته شده و به همین دلیل ظرفها هنوز پر نشدن، اما تو عید پر شدن ولی عکسی ازشون گرفته نشده!)


هفت سین شماره 6


هفت سین شماره 7

(اینم 8 تا سین داره! تصویر توی آینه هم سانسور شده!)


هفت سین شماره 8


هفت سین شماره 9

(نکته ی جالب این عکس اینه که تو طشت آب ریخته شده و ماهی ها در سطح هفت سین شناورن!!)


هفت سین شماره 10


هفت سین شماره 11

(اینم ماهی نداره!)


هفت سین شماره 12

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۵
اَسی ...

نظرات  (۲۸)

ماشالا ماشلا استقبال خوب بودا
:|
احسنتتت

پاسخ:
پس چی فکر کردید؟؟ :/
تشکر :پی
ما که سفره هفت سین نداریم نگاه میکنیم o_0
پاسخ:
خب رای بدید!! :|
۱۵ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۵۰ ماهی سیاه کوچولو
آها یعنی مثه مسابقه قبل نیست که به هرکدوم از سفره ها یه عددی رای بدیم؟!
پاسخ:
خیر، تو این مسابقه فقط به سفره ها رای میدیم، دیگه نمره نمیدیم
رای من سفره شماره 7
پاسخ:
ممنون
یک و 
هشت

چه سبزه ای داره هفت سین شماره یک!
پاسخ:
متشکر، پس شما دو رای دادین؟
بله! :)
شماره 1 :)
پاسخ:
مرسی
اگه دوتا رای میشه داد.. رای دومم..
شماره 7 :)
پاسخ:
بله!
ممنون
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام :)
خوبی ؟
( **** ***** ** **** *** *** *** ** *** ** **** *** ***** ***** 
*** *** *** * *** *** *** )
جمله داخل پرانتز رو تایید نکنین ولی بیزحمت چواب بدین ممنون میشم :)

+
من نمیتونم به خودم رای بدم میتونم به ****** رای بدم ؟؛ )
چون گفتین به خودتون رای ندین آیا رای به ***** میشه داد ؟:)))

++
آقای روزه مرگی سلام 
نوچ نوچ قرار بود به ما رای بدین میبینم که طبق قولتون رای ندادین و وام منو بالا کشیدین ؟
کباب خوردین و سیب زمینی ها رو بردین رای ما رو هم پیچوندی ؟:دی 
آخه این رسمش بود ؟:دی
ممنون

پاسخ:
سلام باران جان :)
مرسی تو خوبی؟
حل شد!
+چرا نمیشه؟؟ :)
++آخه من که نگفتم سفره ها متعلق به چه کسانیه! ولی شما لو دادی :))))
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
در پاسخ کامنت 00:19
شما گفتین ک شرکت نمیکنید! :/
شماره *، چقدههه قشنگهههه :))
اصلاحیهD:  : انتخاب دومم .. شماره *

+
حالا اصلا شماره *.. هفت سین خانم باران بود؟؟ :|
پاسخ:
با اجازه سانسور شد! چون یادم رفت کامنت باران و سانسور کنم و شما نباید میخوندینش!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
مرسی خانمی
**** ** **** ** **** 
*** *** *** **** **** **** ***** ********

من رای خودمو به شماره 4میدم چون در عین سادگی  زیباست و به دل میشینه (:
پاسخ:
واسه پنهون موندن هویت، سانسور کردم! که یه وقت کسی از روی جانب داری رای نده و همه نظر حقیقیشون و بگن!
ممنون از رایت :)
وییییییییی منم هفت سین خوشگل چیدمااا
اما دیر دیدم دیگه
همیشه ساده ترینا زیباترین هستن بنطر منم شماره 7
پاسخ:
میخوای همین الآن بفرست
مرسی از رایت
مرسی
پاسخ:
خواهش
مرسی از تو که شرکت کردی :)
5 :)
پاسخ:
ممنون
خوش اومدین
هفت سینهای پر طمطراق رو دوس ندارم!!!

هفت سین ۹ رو خیلی دوست داشتم :)



شمعدونی هفت سینهای شماره ۲ و۳ رو خیلی دوس داشتم
آینه های ۳ و ۷ رو و سبزه ۱ رو هم همینطور.


رای من ۳ و ۹.
پاسخ:
گفتی شمعدونی، من همش داشتم دنبال شمعدون میگشتم :| :))))
ممنون از رایت، دوس داشتم هفت سین تو رو هم تو مسابقه میدیدم :)
سلام 
سین های هفت سین  شامل :
سماق ،سنجد ، سبزه ، سمنو ، سیب ، سیره و سکه است.
ماهی جز چیزای نمادین سفره است این چند ساله تلاش شده ماهی رو از سفره خارج کنند 
چون گذاشتن ماهی بنظر من یکی و بنظر خیلی ها ، تو سفره هفت سین یه نوع خودخواهی 
بشر رو نشون میده که برای یه لحظه تحویل ، هزاران ماهی قرمز از رودخونه ها میگیرن 
و وارد تنگ های کوچک سر سفره میکنند...
اتفاقا بنظرم کسانی که سفره هفت سین شون ماهی نداره باید امتیازشون بیشتر بشه 
چون برای طبیعت ارزش قایل شدند...
من خودم بشخصه حدود 5-6سال هستش سر سفره هفت سین ماهی نمیذارم :)
البته اینم بگم اون شماره ی که شما بهش گفتین ماهی نداره شماره ی من نیست ؛ )
میدونم شما میدونین ولی بقیه نمیدونن :)
کلا خواستم بگم ماهی یه نمادی است که فکر کنم از نماد چینی ها وارد سفره هفت سین 
ایرانی ها شده :|


++
حالا تا کی میشه رای داد ؟:)
پاسخ:
سلام
سکه جزء اجزای اصلی هفت سین نبوده بلکه بعدها وارد شده، به جاش سرکه رو باید میگفتی!
درمورد سبزه هم برخی همین نظر و دارن که اون همه گندم سبز میشه که دور ریخته بشه و به هدر بره
++ تا هر وقت تصمیمتون و گرفتین که به کدوم هفت سین رای بدین :)
۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۱۳ ماهی سیاه کوچولو
شماره 1 :)
پاسخ:
ممنون
به چهار تا هم میشه؟!
۳.۸.۱۲.۱۰
پاسخ:
بله که میشه!
مرسی :)
رای من
۴و ۷ و ۹ و ۱۰   

اگه میخواستم فقط به یکی رای بدم ۷ بود

هفت سینهای دوست داشتنی بودن :)
پاسخ:
هر 4 تا رایتون پذیرفته میشه!
بله خیلی ^_^
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
وااای هفت سین شماره * چقدر قشنگه، من به شماره * رای میدم.

خخخخ، الکی مثلن من خودم نچیدمش :)))
پاسخ:
به خودتون نمیشه رای بدین! یه گزینه ی دیگه معرفی کنید!
سکه برای برکت اون سالتون میگن خوبه :)
مهم اینکه ماهی یه نماده چینی است که ایرانی ها اون وارد سفره کردند:|
سرکه رو نمیدونم ولی میدونم بوده ولی بستگی داره به چه چیزی اون زمانها بوده 
ببینید مثلا اون قدیم قدیم ها سکه کمتر بوده برای همین استفاده نمیشده ولی سرکه بوده.
مثلا همین زمان جنگ ، سربازان که هیچ کدوم از این هفت سین که نداشتند بجز مثلا سکه 
ولی شش سین باقیمانده رو یه جوری ترتیب میدادند که هفت سین شون پر میشد.
مثلا سنگ ، ساعت مچی میذاشتن و یا هر چیزی که دم دستشون بوده و مهم اون حاله خوبه و لحظه تحویل بوده :)
بابت پر حرفیم ببخشید :)
مرسی 
پاسخ:
ماهی رو دقیقا نمیدونم
این آدرس سین های اصلی سفره هفت سین هست:
https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%87%D9%81%D8%AA%E2%80%8C%D8%B3%DB%8C%D9%86
بله خب هر کی هر چی به نیت هفت سین تو سفره میذاره، مهم نیته!
نه گلم این چه حرفیه؟ ممنون که وقت میذاری :)
چون با گوشیم وارد میشم دیدن اون سایت متاسفانه امکان پذیر نیست :)
در کل ممنون:)


پاسخ:
ویکی پدیاست! میتونی سرچ کنی هفت سین رو
۱۷ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۵۶ مــــــــ. یــ.مــ
9
5:)
پاسخ:
مرسی از نظرت :)
چرا سقف نداره تعداد آرا؟!
اگه بیشتر میشه که.. 1 و 7 و 10 .. :)
پاسخ:
چون ممکنه یه نفر از چند تا سفره خوشش بیاد! ظلمه اگه بگیم فقط یکی انتخاب کنه :دی
سلام 
خوبی روله ؟؛ )
اعداد 10-9 -6  رو انتخاب میکنم :)
در بین همه سبزه ها هم واقعا سبزه ی شماره یک دلنشین بود و باید بهشون آفرین گفت به همچین هنری ولی در کل هفت سین های 10-9-6 رو انتخاب میکنم ...
مرسی.
پاسخ:
سلام روله :*
مرسی از انتخابات
سلام
خیلی زیباست
تبریک میگم بهتون برای داشتن چنین وبلاگی
و ممنونم که به وبلاگم سر زدین و با اون نظری که دادین باعث شدین احساس غرور کنم.
امیدوارم بازم ببینمتون توی وبلاگم
راستی منم سفره هفت سینمو بفرستم؟
پاسخ:
سلام
ممنون از لطفتون
خوش اومدین
اکثر مخاطبا آراشون و اعلام کردن و اگه شما هفت سینتون و بفرستین فکر نمیکنم امتیاز زیادی بگیرین
با این حال خوشحال میشم سفره تون و ببینم
:)
لباتون خندون و دلاتون شاد
:)
پاسخ:
ممنون
همچنین
اینم از آرای من:
شماره 6 بخاطر صدفای خوشگلش و حوض کوچیک ماهیش
شماره 8 بخاطر اون شکلاتای بزرگ که هر یک از سین ها روش قرار گرفته
شماره 9 بخاطر ایده ی جالبش درمورد ماهی
شماره 10 بخاطر بته جقه های قشنگش که اگه قرار بود فقط یکی انتخاب کنم حتما این هفت سین رو انتخاب میکردم
پاسخ:
وای اَسی جان چقدر خوش سلیقه ای ^_^
ممنون از این که شرکت کردی :*
شماره 4 و 2 و 6 و 7
پاسخ:
مرسی عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">