طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

شام اینترنتی!! :دی

سه شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۵۰ ق.ظ

امشب شام رفتیم بیرون

جلوی پیتزایی که نگه داشتیم پسرخالم گفت: خداکنه وای فای داشته باشه!

گفتم: چه نوقعایی داری! فکر کردی اینجا هم تهرانه؟؟ :)))

رفتیم دیدیم اینترنت داره!!! سریع دست به کار شدیم! دخترخاله و پسرخالم با تبلتاشون و من و داداشام هم با گوشیامون وصل شدیم!!

البته سرعتش خیلی پایین بود :/

من اصولا خیلی کند غذا میخورم و همیشه تو مهمونیا آخرین نفرم که غذاشو تموم میکنه، و این موضوع همیشه باعث ناراحتیم بوده، اما این اولین باری بود که از آهسته غذا خوردنم خوشحال بودم! چون برابر بود با استفاده ی بیشتر از اینترنت خخخخخخخ

البته اینترنت اینجور مکانها فقط واسه قبل از آماده شدن غذا خوبه، بعدش دیگه مخل آرامشه! چون اصلا چیزی از غذا نفهمیدم، فقط سرم تو گوشیم بود :|

خواستم همونجا این پست و بذارم ولی اینقدر خانواده گفتن زود باش بریم دیگه فرصت نشد :|

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۰
اَسی ...

نظرات  (۱۰)

دیگه یه رستوران میرید لذت ببرید اونجا هم گوشی؟
پاسخ:
واقعا :/
همیش آن لاین باشید :))
پاسخ:
ممنون :)))))
حرفی ندارم
:|
پاسخ:
ای بابا :/
آدرسش رو بده گذرم افتاد اونورا برم یه سر :دی
پاسخ:
اونورا نیست آخه!
باید بیای اینورا ;)
۱۰ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۴۷ خانم خوشبخت خانم خوشبخت
عجبا!!!!!

پاسخ:
بله دیگه!!
مبارکه!  :)

لینکو به مام بده
لینک صفحه وبلاگای برترو
پاسخ:
مرسی :)
به پست اضافه کردم
سرعتش پایین باشه غذا رو هم تحت الشعاع قرار میده که...نداشته باشه بهتره!
پاسخ:
بله واقعا !
۱۱ فروردين ۹۵ ، ۰۸:۴۷ ماهی سیاه کوچولو
دیگه گره زندگی با تکنولوژی کور شده :/
پاسخ:
شدیدا :|
اصن کلا باید جنبشی کمپینی برای فضای بدون وای فای به وجود بیاد..والاع
این چه وضعشه.. ملت میرن بیرون دور همی.. اما همشون سرشون تو گوشیه..!:|
البته بلا تشبیه:/ :)
پاسخ:
بعله :|
۱۲ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۵۴ پیمان کرامتی
اولا که غذا خوردن اهسته اصلا بد نیست..قدرش بدونید..من خودم اروم غذا میخورم....راضیم..چون هم چاق نمیکنه و هم مزه غذا میفهمی


اما جدا از اینها شما چرا؟
رفتین بیرون دور از تکنولو›ی برعکس باز با اینترنت..حتی وای فای مفته
پاسخ:
من که خیلی هم راضی ام! فقط گاهی تو مهمونیا این قضیه مشکل ساز میشه

من بی تقصیرم:( تقصیر وای فای مجانی اونا بود :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">