طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

عنوان؟؟؟ پس یه سوال دیگه هم به سوالام اضافه شد :|

دوشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۱۶ ق.ظ
نمیدونم واستون اتفاق افتاده یا نه،
ولی واسه من اتفاق افتاده...
که یه نفر یه برداشتی از شخصیتم داشته و یه نفر دیگه برداشتی 180 درجه متفاوت از برداشت نفر قبلی داشته!
به نظرتون علتش چیه؟
رفتار متفاوتی که در مقابل آدمای مختلف داریم؟؟؟
یا به تناسب شخصیت مخاطب رفتار کردن؟؟
آیا این نشانه ی دوقطبی بودنه؟
یا شاید بسته به دیدی که به طرف مقابل داریم رفتار میکنیم؟؟
یا شایدم به نظر و عقیده ی مخاطب بستگی داره؟؟
پس شخصیت اصلی ما کدومه؟؟؟ o_0

(یک عدد سردرگم پریشان)
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۹
اَسی ...

نظرات  (۶)

شخصیت اصلی از نگرش هر کسی نشات میگیره و شخص بسته به اون نگرشش تشخیص میده که با هر کسی چه رفتاری رو داشته باشه..

اینکه.. بسته به نظر و دید مردم بخوایم رفتارمونو تنظیم کنیم.. یه ضعفه و در اینصورته که دو قطبی میشیم..!

در کل اگه به حرفای این و اون بها ندیم و خودمون باشیم.. به مرور شخصیت اصلیمون واسه همونا هم جا میفته..

+
عنوان : شخصیتم کو ؟ O_o
D:
پاسخ:
بله...
+
مرسی :)
"من کیم؟؟" هم به ذهنم رسیده بود!
۰۹ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۳۸ ماهی سیاه کوچولو
به نظر من که ما چیکار به برداشت بقیه داریم اصن؟!
خودمونیم که مهمیم همینو بس :/
پاسخ:
آخه خودمم تو برداشتم از خودم به مشکل برخوردم :(
۰۹ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۵۹ محمد فائزی فرد
به نظر من همه ی اینا که گفتی همه اش هست.
و خب مشکلی هم نداره این ماجرا به نظرم. خیلی عوامل دخیله اگه مشکل از شخصیت آدم باشه یه جایی گندش درمیاد ولی اگه همه چی اوکیه که با خیال راحت زندگی کنید.
پاسخ:
ok
ممنون
آره برا منم اتفاق افتاده و واقعا نمیدونم چه دلیلی میتونه داشته باشه؟! 

بنظرم همه اینایی که نوشتی هم میتونه درست باشه هم نباشه...
پاسخ:
عجیبه o_0
این یکی از سوالهای بنیادی و شخصیتی و اساسی خود من هم هست...پی جوابم. :/
پاسخ:
ای بابا :|
مشکل اصلی از اینجا نشات میگیره که ما نمیتونیم از تاثیر دیگران روی خودمون جلوگیری کنیم تا وقتی که خود حقیقیمون رو نشناخته باشیم ...
نتیجه اش این میشه که کنار هر فردی با توجه به شناخت اون فرد از خودمون شناختی برای ضمیر ناخودآگاهمون برای خودمون به وجود میاد و نتیجه اش این میشه که ما ناخودآگاه کنار افراد مختلف که دیدگاه های مختلفی نسبت به ما دارن متفاوت عملکرد نشون میدیم.
ارزش گذاشتن برای وقت و تک تک لحظاتمون باعث میشه به اون چیزی که در اصالت خودمون هستیم برگردیم.. راستش قطع ارتباطات اضافی خیلی به خود من توی مسیر شناخت خود حقیقیم کمک کرده و میکنه .. حتی از نزدیک ترین دوستایی که داشتم راهم رو جدا کردم برای شناخت بهتر خودم .... ولی خب همین باعث شد با کسانی آشنا بشم که من و دچار گمراهی نکنن.. و باعث بهتر شدن مسیر زندگیم شد !
مسیر آسونی نیست ! ولی قرار گرفتن تو این مسیر نوید آزادی رو میده ...
پاسخ:
بله اینم یه راهشه
چه خوب که شما حلش کردین!
ممنون از نظرتون
خوش اومدین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">