طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

آهنگ وبلاگم ^_^

جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۲۰ ق.ظ

اینم آهنگ وبلاگ من!!!

آهنگ طلوع من از سیاوش قمیشی :)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۸
اَسی ...

نظرات  (۵)

مبارکه اهنگ جدید

اهنگ قشنگیم انتخاب کردید از مورد علاقه های من

ولی خب در کل من خودم شخصا با گذاشتن اهنگ در وبلاگ موافق نیستم..چون یک دفعه نصفه شب ناجوره و این که حجم هم از اینترنت میگیره هردفعه :)
پاسخ:
آهنگش فکر کنم جدید نیست!
خیلی تصادفی پیداش کردم :)
خودتون که چند تا آهنگ و حتی پست صوتی تو وبتون گذاشتید آقای مخالف!!! :/
یا من بد نوشتم یا شما بد متوجه شدید
خخخ
من فکر کردم اهنگ میخواین بزارین رو وبتون
واسه همین گفتم اهنگ جدید
نه این اهنگش جدید باشه..اهنگش مال دهه نود میلادیه خخخ

و میگم منظورم این بود که اهنگ وبلاگ یعنی اهنگی که با بازشدن وبلگ اجرا میشه خودکار...نه این که اینجوری بزارین واسه دانلود
من الان متوجه شدم گذاشتین واسه دانلود
این که خیلی عالی و خوبه :دی
پاسخ:
:))))))
مگه تا حالا آهنگی بوده که حالا این آهنگ جدید باشه؟؟؟ :پی
 نه من با گذاشتن آهنگ رو وب موافق نیستم!
خوبه بالآخره منظور هم و متوجه شدیم خخخخخ
من شارژ نتم رو به اتمامه نمیتونم دانلود کنم خب :|
بعدا دانلود میکنم اگه یادم بمونه :دی
پاسخ:
حتما دانلود کن :)
اختصاصا واسه وبلاگ شما خونده ها.. :))

پیمان خان..
اینجا مثل بلاگفا نیست که بشه کد آهنگ رو واسه وبلاگ گذاشت!
منظور اسی خانم اسم آهنگ بود که.. مشابه اسم وبلاگشونه :)
پاسخ:
آره واقعا :)
البته اینجا هم میشه واسه وب آهنگ گذاشت، منتها با بعضی موتورهای جستجوگر که میری تو وب باید آهنگ و پلی کنی، با بعضی از موتورهای جستجوگر دیگه آهنگ خودکار پلی میشه
۱۴ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۳۱ ماهی سیاه کوچولو
عه
این همونه که :))
پاسخ:
بله دیگه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">