طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

چالش: بهترین پست وبلاگ خود را معرفی کنید :)

چهارشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۱۸ ق.ظ

قابل توجه همه ی بلاگر های عزیز!!!

این یک دعوتنامه به همه ی بلاگر هاست!

بهترین پست وبلاگ خود را انتخاب و به ما معرفی کنید!!

پستی که از نظر خودتان، تکرار میکنم از نظر خودتان، بهترین پست وبلاگتان به شمار میرود و از همه ی پستهایتان بهتر است را اینجا معرفی کنید و با بقیه به اشتراک بگذارید!! (ترجیحا متعلق به سال 94 باشد)

پس از معرفی پست های منتخب ، رای گیری صورت میگیرد تا بهترین پست از نگاه خوانندگان انتخاب و به عنوان پست برتر سال معرفی شود!!

این فرصت را از دست ندهید!!

این چالش را به دوستانتان انتقال دهید تا همه بتوانند در این چالش شرکت کنند و شانس ورود به پست برتر سال را داشته باشند!!

شاید شما برنده ی ما باشید :)

موافقین ۹ مخالفین ۱ ۹۴/۱۲/۱۹
اَسی ...

نظرات  (۲۹)

خیلی کار خوبیه
حتما باید مسابقه جالبی بشه
خیلی خوشم اومد

پاسخ:
خوشحالم که خوشتون اومده :)
پس شرکت میکنید!
چه جالب ....
من با اعتماد به نفس بالا کل وبلاگم رو معرفی می کنم . :)))))
.
.
.
.
شوخی کردم چشم ........... ;)
پاسخ:
اون که بله!
چشمتون بی بلا :)
۱۹ اسفند ۹۴ ، ۰۸:۲۶ پروانه شیخ
با سلام
بسیار کار جالبی است.
به نظر من بهترین پست وبلاگم، مناجات زیبایی از خواجه عبدالله انصاری است.
که در قسمت طبقه بندی موضوعی بخش مناجات قرار دارد.
pasandideh.blog.ir
با تشکر
پاسخ:
سلام
لطف دارین
ممنون که شرکت کردین، شما اولین شرکت کننده هستین :)
خوش اومدین

چالش بسیار سختی است ! 
من بلاگم و کل پست هاش رو دوست دارم :)))
مثل این میمونه به یه مادر بگی کدوم بچه ات رو بیشتر دوست داری ؟! ، خوب مگه میشه ؟
پاسخ:
شیرینیش به همین سختیشه دیگه!
بالآخره یکی که نورچشمیته رو انتخاب کن :)
راستش خودمم هنوز انتخاب نکردم ;)
۱۹ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۵۲ مستر نیمــا .
من واقعا سطح وبلاگ نویسیم نزول کرده! در حدی که هیچ کدوم از پست های امسالمو دوست ندارم
پاسخ:
اگه اینطوره و واقعا هیییییچ کدوم از پستای امسالتون و دوست ندارین میتونین از سالهای گذشته انتخاب کنین
۱۹ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۳۶ مــــــــ. یــ.مــ
سلام چه عالی:)
از نظرمن این بهترین پستمه 

http://harfemim.blog.ir/1394/11/07
پاسخ:
سلام
مرسی از لطفت
ممنون که شرکت کردی :)
اوووم خوشم اومد خیلی:-D 
ازش استقبال خواهم کرد:-) 
پاسخ:
خوبه!
پس منتظرم :)
اهhttp://cheraqmoshi.blog.ir/post/%D8%AF%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%B1%D9%88-%D8%A8%DA%A9%D8%B4


 نمیدونستم تو وبم بزارم یا اینجا اینجا میزارم :-D 

   
پاسخ:
همینجا باید بذاری!
ممنون که شرکت کردی :)
http://cheraqmoshi.blog.ir/post/%D8%AF%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%B1%D9%88-%D8%A8%DA%A9%D8%B4



عهه چرا نمیاره؟!
این درسته؟!

پاسخ:
حالا درست شد :)
بهه.. مسابقه :))

الان باید معرفی کنیم؟؟:)

http://ruzmarregi.blog.ir/1394/11/02/The-Eyes
این پست.. چون یادآور یه روز خیلی خوبه :)

+یه سوال..
اینکه گفتین .. بهترین پست وبلاگ خود را انتخاب کنید و به "ما" معرفی کنید..
مگه شما چند نفرید؟:/
:))
پاسخ:
بله !! :)
ممنون که شرکت کردین
واقعا این پست یادآور یه روز خوبه؟؟ o_0

+من و اَسی :دی
سلام 
خوبی ؟
من شرکت میکنم فقط مدت  زمانش رو زیاد کنین :)
فکر کنم کلید اسرار یا یکی دیگه از پست هام جز بهترین ها بود:)
کلید اسرار رو اگر بزارن  فقط رمزیه باید چه جور بزارم تو رای گیری ؟؛)
ممنون 

+
من برم یه دوش بگیرم بلکه خستگی از تنم دراومد :)

پاسخ:
سلام مرسی
تو چطوری؟
مرسی که شرکت میکنی :)
فقط سریعتر! چون باید به رای گیری هم برسیم و قبل از پایان سال، پست برتر و معرفی کنیم!
دوستان هم نزدیک عید میرن مسافرت دیگه در دسترس نیستن :|

خب رمزشم میگیم ;)
خسته نباشی :)
ما که تازه شروع کردیم چی میشیم ؟ :/
پاسخ:
شما هم هر پستی که از بقیه بهتره رو معرفی کنید
خوش اومدید :)
خیلی دوس دارم
اگه بتونم چشم
اما اگه نشد هم با اشتیاق دنبال میکنم و تشویق میکنم :)
پاسخ:
چشمتون بی بلا
سعی کنین بشه ;)
تشویق؟؟؟ :)))))
چ چالش قشنگی

روی پستام ی نگاهی بندازم اگر شد میام منم میذارم :)
پاسخ:
ممنون
خوشحال میشم :)
خوش اومدین
اخه من پستی ندارم قرار که لحظه سال تحویل اولین پستم رو بنویسم :)
پاسخ:
خب اشکال نداره، شما تو رای گیری شرکت کنید :)
سلام
چه کار قشنگی
پستی رو که 12 بهمن گذاشتم به نام چشمهایت .. شعری از خودم رو دوستش دارم.
پاسخ:
سلام
مرسی
خیلی ممنون که شرکت کردین :)
۲۲ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۰۸ گیتی رسایی
اولا سلام و سپاس از لطف و حضورتون در وبم که فقط نوشته های بر آمده از دلم است و بس . نه مبنائی دارد و نه همیتی .

از دل بر امده بود که شما نظر به اصلاح دادید منهم به احترامتان یکی از گزینه های شما را انتخاب کردم . ولی اصولا من خیلی پیرو سبکی و یا روالی نیستم

صمیمانه با ز هم از حضورتان یکدنیا متشکرم
پاسخ:
سلام و عرض خوش آمد فراوان :)
خواهش میکنم، ممنون از حضور شما :)
خواهش :)

متن پست نه.. حاشیه جانبیش :))

+کارگروه عالی پر تعداد! D:
پاسخ:
از اون لحاظ!
همچنین :دی
سخته خب...نمیدونم...
پاسخ:
بگرد پیدا میشه!
سلام
http://busymind.blog.ir/post/3
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون
خوش اومدین :)
۲۳ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۲۴ امیروحید کوچولو
سلام...

به‌ترین پست‌م از نظر من اینه:

http://vahid-hp.blog.ir/post/163

خیلی سخت بود، انتخاب! شما دیگه سخت نگیرین!
پاسخ:
سلام
ممنون که این انتخاب سخت و انجام دادین :)
خوش اومدین
۲۴ اسفند ۹۴ ، ۰۸:۱۷ ماهی سیاه کوچولو
با اجازه من شرکت نمیکنم تو این مسابقه :)
پاسخ:
چرا؟؟
خوشحال میشدم شرکت میکردین
http://note-book.blog.ir/1394/12/05/50-the-last-love-story-in-the-history

ببخشید دیر شد بالاخره ناسلامتی ایرانی هستیم
ما رو هم شرکت بدید لطفا
پاسخ:
احیانا شیرازی نیستین؟؟ ;)
خیلی هم ممنون :)
بله حتما!
ببخشید منم بازی؟:(

http://fevrier.blog.ir/1394/08/21/مرسی-که-بابام-شدی-بابا
پاسخ:
بله حتما! با کمال میل :)
ممنون که شرکت کردین

http://barani-95.blogsky.com/1394/12/06/post-437/%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%B9%D8%B5%D9%88%D9%85-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86

سلام با تاخیر و با کلنجار فراوان بین دو تا پست کلید اسرار و این پست در آخر این پست 
رو بخاطر این کودکان دوست داشتنی انتخاب میکنم هر چند ممکنه کسی بهمون رای نده 
ولی مهم اینکه این پست دوباره دیده بشه :)
هر چند قدیمی است ولی بنظرم هر چند وقت یکبار خوبه اینا دیده بشن :)
البته قبلش با خدام مشورت کردم و بلاخره این پست رای آورد :)
ممنون.
پاسخ:
سلام باران جانم :)
خیلی هم خوب :)
ممنون که شرکت کردی :*

سلاااااااااااام بر اَسی بولیده جان عزیز ،

شرمنده که اینروزا بشدت و کمی از بشدت شدیدتر با کمبود وقت مواجه شدم !

ممنون که منم به این چالش دعوت کردین . کار قشنگیه ولی توی بد موقعی داره برگزار میشه ! توی زمان کوتاه آخر سال ...بقول خارجیا : این دیگه مشکل خودته ...خخخخخخ

بهرحال به قول یکی از دوستان عزیز ، نوشته های آدم خصوصن اگه دستپخت ذهن خودش باشن همه براش عزیزن ولی خب چاره چیه ! باید یکی انتخاب بشه . و من نوشته ی " مردی آسمانی " رو به دلیل حس و حال خاصی که موقع نوشتن اون بهم دست داد را بعنوان کاندید انتخاب میکنم .اگه نواقصی داره ، که حتمن داره رو به بزرگواری خودتون ببخشید .

اینم آدرسش :

http://life-bahman.blogsky.com/1394/11/08/post-52/مردی-آسمانی-

پاسخ:
سلااااام بر آقا بهمن (خانم) مهربون :)))))))
دشمنتون شرمنده، خواهش میکنم
ممنون از حضورتون :)
منم بازی اسی جان :)

کلی گشتم تو وبلاگم! آخرش تصمیم گرفتم با این پستم تو مسابقه، شرکت کنم:

http://still.blog.ir/post/45



پاسخ:
بله حتما!!
مرسی یلدا جانم :)
۲۵ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۵۵ ماهی سیاه کوچولو
خب وبلاگم خیلی وقت نیست که شروع کردم
و اینکه
برگزیدن یکی از میان همه همیشه حس حسادت رو توی بقیه برانگیخته. نمیخوام بقیه پستامو ناراحت کنم :)
پاسخ:
چه پدر مهربونی!! :)
من دیر رسیدم .
پاسخ:
خوش اومدید :)
همین الآن تا کسی هنوز رای نداده میتونید شرکت کنید!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">