طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

یک عدد با کلاس!

سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۲۳ ق.ظ

بچه که بودم رفته بودیم تهران خونه ی یکی از اقواممون

اونا ما رو بردن رستوران! من که اون موقع تهران رو خیلی باکلاس میدونستم و تا اون زمان هم رستوران نرفته بودم یهو جو باکلاس بودن منو گرفت!!!

غذا رو که آوردن، من خواستم یه کم کلاس بذارم! رو کردم به بچه ی خانواده که کنارم نشسته بود و گفتم: من اصلا عادت ندارم تو بشقاب غذا بخورم!! فقط تو کاسه غذا میخورم :/

در این هنگام کل میز از شدت خنده ی اطرافیان رفت رو هوا :|

من فقط به اون بچه گفته بودم ولی مثل این که همه حرفمو شنیده بودن :| و من به شدت ضایع شدم و اونجا بود که فهمیدم بشقاب از کاسه باکلاس تره :|

بعد از اون جریان هر وقت مامانم اینا قضیه ی اون روز و واسه کسی تعریف میکردن، میگفتن داداش کوچیکم این حرف و زده !!! و منم چون ضربه ی سختی خورده بودم به روم نمی آوردم که اون سوتی من بوده >:) حتی داداشم هم یادش نمیومد که چنین حرفی نزده و قبول میکرد خودش سوتی داده :)))))

تا این که اخیرا من لب به اعتراف گشودم و به همه گفتم که اون کسی که چنین حرفی زده، داداشم نبوده! بلکه من بودم!!!

ولی جالبه هیچکس حرفم و قبول نکرد و همه گفتن تو اشتباه میکنی، داداشت گفته خخخخخخخخخخ

موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۴/۱۲/۱۸
اَسی ...

نظرات  (۱۳)

۱۸ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۲۵ ماهی سیاه کوچولو
شاید واقعا اشتباه میکنین. مثبت فکر کنین :دی
پاسخ:
من که میدونم خودم گفتم!!! :))
۱۸ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۲۵ شقایق رمضان پور
خخخخخخخخ
پاسخ:
:*
۱۸ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۲۶ آقای بلوطــــ
خخخخخ
بیچاره داداشت خودشم باورش شده دلم براش میسوزه :|
پاسخ:
آره :))))
کاسه!! :دی

خوبه که داداشت هیچیت نگفته :دی
پاسخ:
:)))
نمیدونست که کار من بوده ;)
۱۸ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۴۴ محمد فائزی فرد
شاید تو اشتباه می کنی :-"
پاسخ:
من با قصد قبلی اون حرف و زدم!! کلی قبلش نقشه کشیدم که چی بگم!! اونوقت شما میگین من اشتباه میکنم؟؟؟ :)))
حالا چرا تا اون وقت فکر میکردین که کاسه با کلاس تره؟؟ :))
پاسخ:
چون تو خونه مون فقط من تو کاسه غذا میخوردم! نه که کوچیکترین عضو خانواده بودم! فکر میکردم این مزیته!! خب ظرف غذای مخصوص به خودم و داشتم و این نشونه ی باکلاسی بود!! و همونطور که بعضی افراد میگن من فقط رو بالش خودم خوابم میبره، یا میگن فقط از وسیله ی مخصوص خودم استفاده میکنم و از این قبیل حرفا...
منم گفتم اگه مثلا از ظرف رستوران ایراد بگیرم و بگم فقط تو ظرف مخصوص خودم غذا میخورم خیلی باکلاسم :|
تو خیلیییی با کلاس بودی :)))

پاسخ:
تو هم فهمیدی؟؟ ;)
به نظرم خیلی سوتی قابل توجهی هم نبوده .. از بیان بچگانه ت خوششون اومده بود لابد .. البته نباید اونقدر باکلاس برخورد می کردن که اینجوری تو ذهنت بمونه :)
پاسخ:
ممنون از دلداریتون :)
منم اعتراف میکنم میکنم ، چندین بار جو با کلاس بودن بر ما مستولی شده ، اما چنین کاری نکردم خخخخخ
اما خیلی کلاس شما بالاس
پاسخ:
آخه جو من خیلی قوی بود ;)
۱۸ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۲۴ خانم خوشبخت خانم خوشبخت
خخخخخخخخ
خیلی باحال بود!!!
خانم باکلاس!
پاسخ:
قربان شما :)))
خخخخ
بی مزه خخخ😍😂
پاسخ:
بی مزه ؟؟ :|
منم با آخرین نظر موافقم کاملا :))))))))))))))))

من هنوز تو فکر اون شغال چند پست قبلم (((((((((: 

خخخخخخخخخخخ+
پاسخ:
منظورتون کامنت المی هست دیگه !

مثل این که خیلی خوشتون اومده :/
خخخخخخ
چه جالب همچین اتفاقی سر من و داداش بزرگترم افتاد..یکبار من از ترس امپول از روتخت فرار ردم داخل محوطه..ولی همه داداشم  فرارکننده میدونن خخخ
پاسخ:
واقعا؟؟!! :)))
مطمئنا شما از آمپول نمیترسید و این داداشتونه که فرار کرده :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">